Mi az az attitűd, ami ahhoz kell, hogy az ember - és a cég - otthon legyen a Forma 1 megszállottjainak világában? A Williams csapat tagjai megmutatják, miért ők a ring királyai.
1970 az átalakulások éve volt a nagydíjak történetében – az az évad, amelyben az öreg rókák pozícióit feltörekvő ifjak ostromolták, óriási lendülettel futva neki az új évtizednek. Mi sem szimbolizálhatná jobban ezt a harcot, mint a legnagyobbak által használt versenygépek: Jackie Ickx Ferrari 312B-je brutális erejére hagyatkozva próbálta behozni a régimódi konstrukció okozta hátrányokat, míg Jochen Rindt Lotus 72-ese bebizonyította, hogy az aerodinamikai újítások ugyan merésznek tűnhettek, ám a jövőre nézve mégis nagy potenciált rejtegettek, a mérnökök csatája pedig lenyűgöző futamokban teljesedett ki. A világbajnoki címmel büszkélkedő Jackie Stewart semmiben sem lehetett biztos: miután az első négy futamot sorra más nyerte, Stewart (és vele együtt az egész világ) tudta, hogy bármi megtörténhet. Izgalmas csatározások bontakoztak ki a futamokon, míg egy karambol el nem döntötte hírnév és halál sorsát. 1970. szeptember 5-én a pontversenyben vezető Jochen Rindt Monzában, az edzések alatt végzetes balesetet szenvedett – egyúttal a sportág első posztumusz bajnokává lépve elő. A Brunswick Films nevet viselő vállalkozás úttörő szerepet játszott a vesenyek dokumentálásában, amikor is a szponzorok nyomására mind nagyobb kereslet mutatkozott a közvetítések iránt – még azelőtt, hogy a globális csatornák kora beköszöntött volna. Méltán híres archívumuk anyagainak felhasználásával – köztük számos, eddig még nem látott felvétellel – készített összefoglalónk a Forma–1-es versenyek igen különleges időszakáról ad lényegre törő beszámolót.