DVD FILM ÉS BLU-RAY WEBÁRUHÁZ

DVD FILM ÉS BLU-RAY WEBÁRUHÁZ

  • Trónok harca
  • Dunkirk
  • Pókember
  • Majmok bolygója
  • kincsem
  • GRU3

GY.I.K. - GYakran Ismételt Kérdések


Rendelések állapotának jelölései:
FÜGGŐBEN - Új, feldolgozatlan rendelés
TARTVA - Nincs raktáron, vagy több tétel esetén részben nincs raktáron
FOLYAMATBAN - Minden raktáron van és a rendelés feldolgozás alatt áll
TELJESÍTETT - Elkészült a csomag! Futárnak átadva kiszállításra vagy Pick Pack Pont felé elindítva
LEZÁRVA - Átvett és kifizetett rendelés
VISSZAJÖTT - Átvétel hiányában a csomag visszaérkezett hozzánk, ilyenkor a rendeléseket automatikusan töröljük



Mi az a 4K Blu-ray?
• Páratlan kép - Négyszer olyan részletgazdag képet nyújt, mint a Full HD felbontás. A 4K Ultra HD technológiával akár 4096×2160 képpontos felbontásra is képesek, így a képernyőn minden apró részlet kristálytisztán kivehető lesz. - 4K televízión mutatkoznak meg tökéletes formájukban - de a szokásos HDTV-ken is kiváló minőséget biztosítanak!

• Kibővített színskála - A lehető legjobb minőségű forrásból, 4K felbontású képből készült. A Triluminos színtechnológia új életre kelti kedvenc Blu-ray és DVD-filmjeit, hiszen még élénkebbé teszi a színeket, akár a dzsungel zöldjeiről, akár a lézerfegyverek halálos sugarairól van szó.

Minden Blu-ray készüléken, Playstation 3-on és HDTV-n lejátszható



Mit tegyek, ha... 


Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni?

Valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Javasoljuk nézze meg postafiókját és azon belül a spam mappát is, mert lehet, hogy a levelező rendszer oda tette.


E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?
Valószínűleg korábban már megkísérelt regisztrálni az adott e-mail címmel, a „BELÉPÉS”-nél kérhet jelszó-emlékeztetőt, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!
   

Elfelejtettem felhasználónevemet, jelszavamat?
Kérjen automatikus jelszó-emlékeztetőt a BELÉPÉS-nél, vagy keresse fel ügyfélszolgálatunkat!


Nem érkezett meg regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail?

Postafiókjában nézze meg a spam mappát is. Amennyiben ott sem találja keresse fel ügyfélszolgálatunkat!


Mit jelent az, hogy egy termék "Beszerzése bizonytalan"?
Azokat a termékeket tesszük "Beszerzése bizonytalan" szállításra, amiről tudjuk, hogy a kiadónak sincs készleten és nem tudnak pontos információt adni, hogy mikor lesz belőle újra.


Mit jelent az, hogy Vendégként vásárolhatok?
A Vendégként történő vásárláskor nincs szükség regisztrációra és jelszóra.
A szállítási és számlázási adatokat rendszerünk nem menti el, így minden rendelésnél meg kell majd adni. Jelentős hátránya az, hogy regisztráció hiányában nem tud bejelentkezni oldalunkon, hogy nyomon kövesse rendelésének állapotát.


Bejelentkezés után termékeket találok a kosaramban?
Előző látogatása alkalmával tette bele azokat. Újbóli bejelentkezése alkalmával rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.
   

Nem kaptam rendelést visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem?

Ellenőrizze a „Személyes beállítások" alatt a Legfrissebb rendelések listában vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!
  

Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
Csomagolás szempontjából összevonható, tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget.
Ebben az esetben a külön-külön leadott rendelések törlődnek és egy új rendelésben összevonódnak.
   

Megváltozott az e-mail-címem / telefonszámom / lakcímem, mit tegyek?
Bejelentkezés után a „Személyes beállítások” és a "Megadott címek" alatt módosíthatja adatait.
   

Akciós terméket rendeltem meg, de nem volt raktáron. Az akció lejárta után megkapom akciós áron?
Minden akció a készlet erejéig tart, ami nem a mi készletünket jelenti, hanem a kiadóét. Ha az adott termék nem érkezik meg a meghírdetett ideig, akkor sajnos csak teljes áron tudjuk megküldeni a terméket illetve kérésére töröljük azt.

Kedves Látogató! Weboldalunk használatával jóváhagyja a Cookie-k használatát!