A konferenciaanyag tartalma: ELVI-ELMÉLETI MEGKÖZELÍTÉSEK Andok Mónika: Fenntarthatóság - kommunikáció - jóllét; Oláh Szabolcs: Transzmédia-logika a tanítási folyamat tervezésében; Péterbencze Anikó: A digitális kultúra kihívásai; Tomori Tímea: Az információs műveltség mint a fenntarthatóság letéteményese az oktatási rendszerben NYELVI ÉS PEDAGÓGIAI KOMMUNIKÁCIÓ Szőke-Milinte Enikő: A kognitív fejlődés nyelvi alapjai kisgyermekkorban; Juhász Valéria: A szintaktikai tudatosság fogalma, szerepe az olvasásértésben és vizsgálati módszerei; Tóth Anna: Bruh girl, pov, zsafornetti - TikTok-szleng a középiskolások nyelvhasználatában; Kökényesi Nikoletta: A pedagógiai kommunikáció retorikaistilisztikai A KOMMUNIKÁCIÓS KÉSZSÉGFEJLESZTÉS TERÜLETEI Magyar Ágnes: RWCT-technikák a folyamatalapú fogalmazástanítás támogatására: fókuszban a RAFT-eljárás; Kukorelli Katalin: Mit üzen a csend és a hallgatás?; Kis Gábor: Az asszertív kommunikáció fejlesztése improvizációval; Sára-Csombor Rita: Drámapedagógiai módszerek alkalmazása a kommunikációs készségfejlesztésben; Szíjártó Imre: A készségfejlesztés lehetőségei egy új tankönyv használatában A DIGITÁLIS OKTATÁS KÉRDÉSEI Bernhardt Renáta-Szaszkó Rita-Furcsa Laura: A szülői kapcsolattartás kommunikációs jellemzői a digitális munkarend alatt; Kenyeres Attila Zoltán: Új-média műveltség az álhírek és a manipuláció kapcsán erdélyi fiatalok körében; Kőkúti Tamás: az MI szerepe az üzleti kommunikáció oktatásában; Bartal Orsolya: "3M"-modell, a mindennapok pedagógiájáért; Ludikné Horváth Éva-Ludik Péter: A blended learning lehetőségei a középiskolai oktatásban
Kiadás éve: 2023
Oldalak száma: 232 oldal
Kötésmód: pur ragasztókötés
ISBN: 9789635341719
EAN: 9789635341719