Rács Lista

  • Graphisoft 2.0

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Graphisoft 2.0

    Park Kiadó
     
    Bojár Gábor 2005-ben megjelent GRAPHI-sztori című könyve a vállalkozói karrier élvezetes izgalmairól szólt, egy lelkesedéssel és szenvedéllyel teli életszakaszról, mely sokak számára bizonyult inspiráló olvasmánynak, és nagyban hozzájárult a magyarországi vállalkozói kultúra fejlődéséhez is. A Graphisoft 2.0 azokhoz szól, akik az első buktatókon túljutva a növekedés fájdalmaival kénytelenek szembenézni. A szerző a folytatásban inkább a nehézségekre, az elkövetett hibákra fókuszál, arra igyekszik felhívni a figyelmet, hogy a hibás döntésekből és gyengeségekből lehet a legtöbbet tanulni. „Azt szokták mondani, hogy »a csúcson kell abbahagyni«, de én ezzel nagyon nem értek egyet. Akkor kell abbahagyni, amikor látod, hogy innen már más jobban tudná csinálni. És ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy kudarcot vallottál. Más méretben más típusú vezetőre lehet szükség, ezt is szeretném bemutatni ebben a könyvben, arra bátorítva a sikeres vállalkozókat, hogy amikor eljön az ideje, legyen erejük és bátorságuk elengedni az általuk alapított céget.” Bojár Gábor fizikus, az 1982-ben alakult Graphisoft szoftvervállalkozás alapítója. Fő termékét, az ArchiCAD-et 100 országban több mint 300 ezer építész használja. A cég 2007-ben beolvadt a németországi központú Nemetschek cégcsoportba. Bojár Gábor munkáját többek között Széchenyi-díjjal, a Köztársasági Érdemrend Középkeresztjével, az Ernst & Young Az Év Üzletembere díjával ismerték el. Jelenleg a Graphisoft Park ingatlanvállalkozás elnöke és az általa alapított felsőoktatási vállalkozás, az AIT-Budapest vezetője.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 288 oldalKötésmód: füles, kartonáltISBN: 9789633557617EAN: 9789633557617

  • Az első mentorom

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Az első mentorom

    BAGOLYVÁR TRADE KFT
     
    Kevés könyv íródik olyan fiatalok által, akik a saját sikereik megosztásán keresztül képesek a még fiatalabbakhoz szólni őszintén és valóban hasznosan. A könyv megalkotását az az észrevétel inspirálta, miszerint a 21. századi fiatalok döntő többségének értékrendje egyre materiálisabb és túlságosan énközpontú irányba halad. Ez a könyv arra hivatott, hogy a fiatalok gondolkodásmódját helyesebb irányba terelje, ezzel támogatva azt, hogy az igazi céljaikat könnyebben tudják elérni. A legfőbb cél pedig az, hogy a lehető legkorábban megtanuljanak egy olyan értékrendet, amely az őszinteségen, a tisztességen és a becsületen alapszik. Mindezt egy teljesen átlagos életkörülmények közül származó kamasz fiún keresztül mutatjuk be. A fejezetek végén mini feladatok találhatók, hogy a megszerzett tudást a gyakorlatban is tudja alkalmazni a kedves olvasó. Egy biztos: azok a fiatalok, akik elolvassák ezt a könyvet, inspiráltabban és céltudatosan állnak majd a mindennapokhoz.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 160 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786155030901EAN: 9786155030901

  • A Disney-titok

    4 499 Ft
    -15%

    3 824 Ft
    Raktáron

    A Disney-titok

    Alexandra Könyvesház Kft.
     
    Akár kezdő kisvállalkozó, multinacionális cég csúcsmenedzsere, vagy egyszerűen a téma iránt érdeklődő lelkes amatőr vagy, most magától Walt Disney-től, a huszadik század egyik legnagyobb újítójától és kreatív gondolkodójától sajátíthatod el a sikeres cégvezetés hét kulcsfontosságú elemét! Az első színes rajzfilm készítőjének, Disneyland megálmodójának roppant alkotóereje, minden akadályt leküzdő kitartása és sikerei még napjainkban is példa nélküliek. A kötetet jegyző Pat Williams akkor kezdte el tanulmányozni a Disney-vezér életét és cégirányítási módszereit, amikor az Orlando Magic nevű kosárlabdacsapat alapításával bízták meg. Mivel Walt Disney-hez hasonlóan ő is nagy ívű célokat tűzött ki maga elé - hiszen a semmiből, egy álomból kiindulva kellett létrehoznia a formációt -, felismerte, hogy Walt példáját követve arathat sikert. És ez így is lett. Walt Disney cégirányítási kvalitásait elemezve Pat Williams hét olyan vezetői személyi­ségjegyet azonosított, amelyekre minden igazán sikeres cégvezetőnek szüksége van. A korábban ismeretlen Walt Disney-anekdoták és az üzleti célok megvalósításának pragmatikus módszerei révén könnyen elsajátíthatók és hatékonyan kamatoztathatók bármely területen. Az egyedülálló zseni élettörténetét olvasva pedig ráébredsz arra, hogy a Disney-titok ismerője számára nincs túl nehéz cél. Merj te is nagyot álmodni! Pat Williams (1940) amerikai sportmenedzser, az Orlando Magic kosárlabdacsapat mögött álló egyesület elnökhelyettese. Sportkarrierjét a baseballban kezdte, ám rövidesen a sportmenedzsmentben találta magát. Az 1960-as években kosárlabdára váltott.1983-ban bajnoki címet ért el a Philadelphia 76ers csapatával, később kulcsszerepet játszott a floridai Orlando Magic létrehozásában.Eredeti név: Lead Like WaltKiadás éve: 2021Oldalak száma: 240 oldalKötésmód: kötveISBN: 9789634479598EAN: 9789634479598

  • Ne hidd el! Kérdőjelezd meg! Gondolkozz önállóan!

    2 999 Ft
    -15%

    2 549 Ft
    Raktáron

    Ne hidd el! Kérdőjelezd meg! Gondolkozz önállóan!

    Alexandra Könyvesház Kft.
     
    Demokrácia: szépen hangzik, de a valóság nap mint nap kikezdi az eszményt. Valójában a legtöbb politikai döntést kőkemény propagandahadjáratot követően hozzák meg - a fejlesztési tervektől a háborúba lépésig. Ez a könyv segít eligazodni a manipuláció dzsungelében. Albrecht Müller, a német közélet veteránja bemutatja a manipuláció általános módszereit, a közvélemény befolyásolásának sikeres eseteit, és elemzi a mögöttük álló stratégiákat. Az olvasó pedig újra és újra megdöbbenve veszi tudomásul, hogy bár a példák alapvetően Németországból valók, mindenkit érintenek: a lassan életünk minden percét meghatározó politikai és médiamanipulációk rendszeréről van szó, amely ugyan alig észrevehető, mégis félelmetesen hatékony. Itt az ideje, biztat a szerző, hogy elkezdjük megkérdőjelezni, amit el akarnak hitetni velünk. Itt az ideje, hogy elkezdjünk önállóan gondolkodni. Albrecht Müller (1938-) német közgazdász, újságíró és szerkesztő. A politika világát résztvevőként sikerült megismernie: 1972-ben Willy Brandt választási kampányát vezette, majd a szövetségi kancellária tervezési vezetőjeként dolgozott. Később szabadúszó politikai-gazdaságpolitikai tanácsadó lett, és két ciklust töltött képviselőként a német törvényhozásban. 2003 óta a tízezrek által követett, kritikus szellemű NachDenkSeiten portál alapító szerzője és társ­szerkesztője.Eredeti név: Glaube wenig, hinterfrage alles, denke selbstKiadás éve: 2021Oldalak száma: 152 oldalKötésmód: kötveISBN: 9789635820122EAN: 9789635820122

  • Új vevők futószalagon

    5 990 Ft
    -15%

    5 092 Ft
    Raktáron

    Új vevők futószalagon

    Domarketing Kft.
     
    "Értékes, amit csinálsz vállalkozóként, de valahogy mégsem téged találnak meg a vevők? Nincsenek millióid reklámra, nem akarsz árakcióval nyomulni, sok a konkurens, a számlák meg folyton jönnek, ugye? Akkor itt az ideje annyi vevőt szerezni, amennyit megálmodtál! Ha ez eddig nem sikerült, akkor nyugi ez nem a Te hibád! A könyvben megmutatom mi vezetett eddig tévútra és megtanítom neked a 3 lábú vevőszerző rendszert, amivel a legsikeresebb magyar kisvállalkozók szereznek futószalagon vevőket."Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 308 oldalKötésmód: füles, kartonáltISBN: 9786150106052EAN: 9786150106052

  • Totál fókusz

    4 490 Ft
    -15%

    3 817 Ft
    Raktáron

    Totál fókusz

    Trivium Kiadó
     
    Mit tehet az ember a munkahelyén, ha egyszer csak úgy tűnik, mintha egyszerre tucatnyi válság szakadna a nyakába? Csak egy kihívásra összpontosít, vagy megpróbál minden tüzet eloltani? Hogyan dönti el, mi számít igazán? Képes lesz határozottan cselekedni? Amikor az amerikai haditengerészet SEAL-mesterlövésze, Brandon Webb szerencsét próbált az üzleti életben, kapott néhány kemény pofont a sorstól. Sok millió dollárt veszített, és komoly válságba került az élete. E kudarc nyomán rájött, hogy a sikeres vállalkozóknak pont arra a tudásra van szükségük, amelyet ő már elsajátított: a teljes összpontosításra! Ez segít akkor is, ha az üzleti életben, a munkahelyünkön, vagy sajnos a magánéletünkben minden előzetes figyelmeztetés nélkül összeomlik mindaz, amit nagy gonddal felépítettünk. Webb az új vállalatát már a kommandós elveket figyelembe véve hozta létre. A sors így is tartogatott még néhány kellemetlen meglepetést, ám ezeket most már könnyedén elhárította, és a cégének az értéke ma már meghaladja a százmillió dollárt. Elsajátíthatjuk az abszolút összpontosítás kőkemény és hatékony módszereit. A szerző megtanít az éberségre, a fenyegetések felismerésére és elszánt leküzdésére. Igazi különlegesség, hogy minden fejezet végén megismerhetjük Webb egy-egy sikeres, milliomos barátját. Olyan személyiségeket, akik példájából mi magunk is sokat tanulhatunk. Webb könyvei többször is felkerültek a New York Times sikerlistáira. Rendszeresen fellép az amerikai televízió műsoraiban és ma már a legismertebb médiaszemélyiségek közé tartozik. A John David Mann - számos könyves díjjal kitüntetett szerzőtárs - segítségével készült.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 304 oldalKötésmód: kartonISBN: 9786155732942EAN: 9786155732942

  • Hogyan indulj el a saját utadon?

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Hogyan indulj el a saját utadon?

    Stilianos Kft.
     
    Varga Vivien útkeresését számos kitérő jellemezte, kipróbálta magát gyorséttermi kiszolgálóként, volt asszisztens, területi képviselő, pultos egyaránt. Végül a gyermekekkel való foglalkozásban, a babaúszás-oktatásban talált rá arra az örömteli munkára, ami irányt mutatott álmai megvalósításához. Az első Stilianos Babauszoda megnyitását követően édesanyaként vált uszodavezetővé, franchise rendszergazdává. A Stilianos egyszemélyes vállalkozásból nőtt franchise hálózattá. Amikor Vivien huszonnégy évesen, tapasztalat nélkül vállalkozást indított, még nem sejtette, milyen út áll előtte. Talán te sem sejted, mi vár rád! Ha neked is vannak ambícióid, ha úgy érzed, többre vagy hivatott, és élvezni akarod, amivel nap mint nap foglalkozol, és ennek érdekében hajlandó vagy kilépni a komfortzónádból, akkor útmutatóként szolgálhat ez a könyv. Varga Vivien őszintén elmondja, hogyan építette fel ezt a prosperáló vállalkozást, hogyan lett a harmadik gyermeke a Stilianos Babauszoda-koncepció, hogyan élte meg a mélypontokat és tizenöt évre visszatekintve mit lát, mit tanult. Mindebből az olvasó is ihletet meríthet a saját útjának megtalálásához. A könyv teljes egészében tapasztalati tudáson alapul, érthető nyelven vezet be az üzlet és vállalkozás, különösen a franchise indításának világába. Saját, megtörtént példákkal mutatja, hogy sokszor hatalmas hegyeknek hiszünk akadályokat, melyeken túljutva végül kiderül, hogy nem is voltak olyan félelmetesek, mint ahogy elsőre láttuk őket. Szemlélete végig pozitív, fejlődésre ösztönöz, üzenete minden fejezetet áthat: A legmerészebb álmaidból is lehet valóság! Ha igazán akarsz valamit, hiszel benne és bízol önmagadban, akkor meg tudod valósítani! További információ: https://www.stilianos.hu/vargavivienKiadás éve: 2021Oldalak száma: 252 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786150106830EAN: 9786150106830

  • Vállalatgazdaságtan

    8 500 Ft
    -15%

    7 225 Ft
    Rendelhető

    Vállalatgazdaságtan

    Akadémiai Kiadó
     
    A könyv a vállalatok működésének elvi alapjait és ezek gyakorlati következményeit tárgyalja. Azokra a szemléleti és stratégiai alapokra támaszkodik, amelyekre a legjobb vállalati gyakorlat épül a fejlett országokban. A vállalatot nem pusztán gazdasági egységként, hanem a mai társadalmak egy alapvető fontosságú intézményeként fogja fel. Ennek megfelelően az üzleti tevékenységet korunk meghatározó folyamataiba és jelenségeibe ágyazza, így a könyv mondanivalójában végig jelen vannak a fenntarthatóság, a globalizáció, a digitalizáció, a tudás és a társadalmi felelősség szempontjai. A megközelítés alapjául választott felsővezetői nézőpontból mutatja be a környezethez illeszkedő, sőt azt befolyásoló vállalati stratégia jellemzőit és az ennek megvalósítására szolgáló folyamatokat. A kifejtés alaptétele, hogy a vállalat társadalmi funkciója közvetlenül egy kettős értékteremtést célzó folyamatban valósul meg: egyszerre, egyazon folyamatban kell értéket teremtenie a fogyasztó és a tulajdonos számára, a fenntarthatóság és az etika szempontjainak szem előtt tartásával. A könyv törzse ennek a folyamatnak az összetevőit: a marketinget, az innovációt, az emberi erőforrás és a tudás menedzsmentjét, a termelés-szolgáltatás-logisztika folyamatait és a pénzügyi funkciókat tárgyalja. A könyv ezen hatodik, lényegesen átdolgozott kiadása (nyolcadik változata) tükrözi a globális gazdaságban és az üzleti világban az elmúlt években bekövetkezett változásokat, amelyek a korábbi időszakokhoz képest talán még intenzívebbek voltak. Az előző kiadásokhoz képest növeltük, és a fő szöveggel még szervesebb kapcsolatba hoztuk a hazai és nemzetközi gyakorlatból származó szemelvényeket. A könyv eddigi változatait mintegy negyvenezren tanulmányozták, egyetemi hallgatók, vállalatvezetők, kutatók egyaránt hasznosnak találták. Az új kiadást azoknak is fegyelmébe ajánljuk, akik az előzőek valamelyikét olvasták, de lépést akarnak tartani az üzleti világ gyors változásaival.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 676 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9789634546269EAN: 9789634546269

  • Mindig többet ADNI

    5 870 Ft
    -15%

    4 990 Ft
    Raktáron

    Mindig többet ADNI

    Szemléletváltó - Onlinemárkab. Mo.
     
    „A Mindig Többet ADNI Biros Levente önéletrajzi írása, melyből az olvasó ezúttal nem csupán a 2018-ban az év vállalkozójának választott üzletember útját ismerheti meg a negyvenmilliós adósságtól egy négymilliárdos vállalkozás felépítéséig, de a szemléletváltó tanulságoknak köszönhetően Levente "kárán" tanulhat is, hogy neki már ne kelljen elkövetnie a sikerhez vezető út hibáit. Levente hihetetlen utat járt be: egyszerű cukrászként a semmiből építette fel milliárdos birodalmát. Sokan azt gondolják, hogy a helyes úton haladnak, aztán valahogy mégis máshova jutnak, mint ahova szerettek volna - Leventét követve most megtudhatják, hogyan lehet levágni a felesleges kanyarokat, hogy melyik vállalkozói szakaszban mire figyeljenek, és hogyan kerüljék el a buktatókat. „Ez a könyv egyike a magyar vállalkozói lét korszakalkotó könyveinek, mert végre eljutottunk oda, hogy a SIKERES első/második generációs hazai vállalkozók elmesélik a saját útjuk történetét." Avidor András, CFE, a BNI Magyarország és Szlovákia vezetője, az Online Brandstores Franchise Hungary társtulajdonosa. "Minden kezdő és haladó vállalkozónak javaslom, hogy pillantson bele Levente inspiráló életútjába, mert gyakorlatias gondolkodásmódjából rengeteg ötletet meríthetünk saját bizniszünk építéséhez." Forray Niki, az unnepekaruhaz.hu alapítója. "Akkor vedd meg, ha kéred a konkrét receptet Levente életéhez: hogyan jutott el a milliós adósságból a milliárdos bevételig úgy, hogy ma már csak havonta egyszer jár be a cégébe mint tanácsadó, miközben ott egy jól szervezett csapat és egy csúcsra járatott marketing rendszer »nyomtatja« a pénzt. Ha viszont ez a célod, akkor el ne ereszd ezt a könyvet, mert ígérem, még ma ki fogod olvasni!" Wolf Gábor, a Marketing Commando alapítójaKiadás éve: 2021Oldalak száma: 224 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786150112886EAN: 9786150112886

  • Először fizess magadnak!

    4 990 Ft
    -15%

    4 242 Ft
    Raktáron

    Először fizess magadnak!

    Csodasuli Kft.
     
    200 oldalas könyv + CD 3 vagyonépítő minta portfólióval A könyvből és a hozzá tartozó 3 modell portfólióból megismerheti azt a szemléletet és azokat az egyszerű szabályokat, melyek elvezetnek a gazdagságig. Aki ezeket az alapelveket betartja, az törvényszerűen vagyont fog építeni. A kérdés csak az, hogy mekkorát. A könyv az alapoktól kezdve mutatja be, hogyan kezdhet el befektetni bárki, aki képes rendszeresen félretenni valamennyi pénzt és kész először magának fizetni. Meg fogja érteni a különbséget a befektetői és a spekuláns szemlélet között - ez utóbbi felelős azért, hogy oly sokan veszítették el a pénzüket, mert fűt-fát ígértek nekik. A könyvben leírtakkal tehát pénzt tud csinálni. Ha elolvassa és végigmegy a 7 lépésen, akkor befektetést tud magadnak teremteni és előbb vagy utóbb vagyont tud csinálni. Lehet, hogy nem lesz milliárdos, mert nem válik mindenki milliárdossá, de biztos, hogy lesz félretett pénze, ami kamatozik és ami dolgozik Ön helyett. A könyv 2019-ben bestseller lett. A könyv szerzőjét 2013-ban szakmai díjjal tüntették ki. "A szerző, Alkér Orsolya és cége szakmai munkáját, a gyermekek és felnőttek pénzügyi oktatása és a tudatos nevelés terén, a VOSZ (Vállalkozók Országos Szövetsége) és az ERSTE Bank Hungary által létrehozott szakmai zsűri kimagaslónak ítélte meg, amely elismeréseképpen - Budapest vállalkozása 2013 - díjjal tüntették ki mikrovállalati kategóriában. A megye vállalkozása szakmai díjat a Vállalkozók Országos Szövetsége és az ERSTE Bank Hungary közösen hozta létre, amelyek a neves Prima Primissima díjak mellett a helyi regionális Prima díjkiosztó gálán kerülnek kiosztásra minden megyében.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 200 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786155162374EAN: 9786155162374

  • Helyes pénzügy

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    Helyes pénzügy

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    Vajon képes-e a pénzügyi rendszer önmagában helyreállítani a társadalmi igazságosságot a szociális és gazdasági szférában? Vedat Akgiray, a török Bog·aziçi Egyetem professzora, valamint az Egyetem Pénzügyi Szabályozási és Vállalatirányítási Kutatóközpontjának igazgatója jelen kötetében a pénzügyi rendszer fő funkcióját, a közvetítést helyezi a középpontba. E funkciója miatt ugyanis a pénzügyi szektor a társadalmi kohézió egyik legfontosabb területét képezi. A kötet kiindulási pontjában a szerző kiemeli, hogy a pénzügyek világa elszakadt a gazdasági és társadalmi valóságtól, eredeti célját elfelejtette, ezért újra fel kell fedeznie a világot, mint értékek által vezérelt valóságot. A kézben tartott könyv ezt követően számos olyan finanszírozási koncepciót tár fel, melyekkel pénzügyi rendszerünket egy új, a társadalmi jót hatékonyabban szolgáló modell felé lehetne elmozdítani. A szerző állítása szerint a helyes pénzügyekhez vezető út első lépésben azt jelenti, hogy újradefiniáljuk a pénzügyek saját életünkben játszott szerepét, majd rendszerszinten áttervezzük annak érdekében, hogy az a teljes társadalmat képes legyen kiszolgálni. A társadalmi és gazdasági jólét ugyanis jelentős részben a pénzügyi szolgáltatások minőségével van összefüggésben. Milyen reformok kellenek egy méltányosságot célzó pénzügyi rendszer kialakításához? Vedat Akgiray kötetében ehhez számos vezérelvet rögzít, kiemelve például, hogy a pénzügyi folyamatok gyorsaságának soha nem lenne szabad meghaladnia az azokat szabályozó kapacitások reakciójának tempóját, mivel a gazdasági növekedés és a stabilitás egyensúlyában ez komoly kockázatok kialakulásához vezet. A szerző további fontos ajánlása többek között, hogy a pénzügyi rendszer szabályozásainak kezelnie kell az egyre növekvő technológiai komplexitást. Emellett pedig a pénzügyi tudatosság és az egyéni felelősség növelése szintén a kötet legfontosabb üzenetei közé tartozik.Eredeti név: Good Finance: Why We Need a New Concept of FinanceKiadás éve: 2020Oldalak száma: 156 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786155884658EAN: 9786155884658

  • A tökéletes brandépítés

    2 990 Ft
    -15%

    2 542 Ft
    Raktáron

    A tökéletes brandépítés

    Bestseller Expert Kft.
     
    "Bizony, nekem is volt olyan időszakom, amikor egyáltalán nem hittem magamban; nem kértem el az árat, nem mertem odatenni a tudásom mellé, illetve mögé a marketinget. Inkább csendben maradtam, hogy ne zavarjak másokat, ne kelljen felvállalnom a saját hangomat. Érdekel, hogy mi segített nekem abban, hogy megírjak két könyvet (ez a harmadik), megtartsak több tucat workshop után egy 120 fős rendezvényt, közben összeállítsam az első kulcsrakész infótermékemet, illetve közel 50 szerzőt segítsek abban, hogy megírja a saját könyvét? "A tökéletes brandépítés" c. könyv neked is hasonló komfortzóna-átlépéshez nyújt majd inspirációt. Mindössze 7 (számozott) fejezetből áll, alig másfél-két óra alatt elolvasható, vagyis ideális terjedelem ez a XXI. század vállalkozójának, akinek folyamatos időnyomás alatt kell teljesíteni."Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 88 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9786150061900EAN: 9786150061900

  • Business Burnout Biblia

    5 990 Ft
    -15%

    5 092 Ft
    Raktáron

    Business Burnout Biblia

    Kreatív Kontroll Kft.
     
    Az üzleti stressz nem válogat. Zátonyra futó kapcsolatok, csökkenő teljesítmény, valamint a fizikai és lelki megbetegedések járnak a nyomában. A Business Burnout Bilblia két évnyi kutatómunka és több száz tudományos kutatás elemzésének eredménye. Egy kötet, mely merőben új, gyakorlatias nézőpontból mutatja be a munkával járó üzleti stresszt és segít annak megelőzésében, kezelésében. A könyv szerzője Bíró Bence Péter, a Fulfilled.hu tulajdonosa. Tapasztalt tanácsadó, üzleti tréningek és előadások rendszeres vendége. Meghívott előadóként fellépett már Svájcban és hazai konferenciákon. A PPKE-n pszichológia szakon végzett, majd tanulmányait az ELTE-n folytatta. Nevéhez fűződik a nagy sikerű Eredmények c. könyv, melynek gondolatait országszerte több ezren követik. A kötetben társszerzőként olyan sikeres üzletemberek osztják meg veled tapasztalataikat, mint például: Dr. Beck György, a HP, majd a Vodafone vezérigazgatója, Gerendai Károly, a Sziget Fesztivál, a Lupa Beach és a Costes alapítója, Hegedüs Éva, a Gránit Bank vezérigazgatója a Forbes szerint a legbefolyásosabb magyar üzletasszony, Kürti Tamás, a KÜRT Akadémia alapítója és vezetője. A Business Burnout Biblia a győztesek kézikönyve. Azzal, hogy elolvasod, saját életed irányítását veszed a kezedbe. A lehetőséget, hogy a munkádban és a magánéletben egyaránt a legjobb lehess. Anélkül, hogy túlpörgetnéd a fordulatszámot! "Letehetetlen szakkönyv. Számomra nem csak a kiégés alapműve, legátfogóbban tájékoztat és kíván védelmezni, hanem az egészséges életvezetés kompendiuma is. Gratulálok a szerzőnek, Bencének, az ebben a könyvében önmagát is feltáró, hiteles és szerény szakembernek. Könyvét mától a legjobb burnout szakkönyvként ajánlom mindenkinek - a kiégésen innen és túl." Prof. Dr. Bagdy Emőke AjánlásaKiadás éve: 2020Oldalak száma: 320 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9786158116237EAN: 9786158116237

  • Digitális Milliomos

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Digitális Milliomos

    Netkreatív.hu Kft.
     
    A jövő egyik legígéretesebb és leggyorsabban növekvő üzleti modelljét ismerheted meg a könyvben. Képzeld el, hogy egy olyan terméked van, amire ezrek vágynak és sokan bármekkora összeget megadnak érte. Soha nem fogy el, ezért korlátlan vevőnek értékesítheted beszerzési költség nélkül. Összehasonlíthatatlan és ha szerencséd van, akkor senki más nem értékesíti. Most már biztosan kitaláltad, hogy a terméked a tudásod lesz. A tudás, tapasztalat és bölcsesség az, amit ezreknek fogsz majd értékesíteni. A havi 1 millió Ft-os bevételt akár 1 éven belül is elérheted. Egyedül a vevők száma korlátozza majd a vállalkozásod növekedését. A Knowledge Commerce egy fantasztikus lehetőség bárki számára, aki valamiben jobb az átlagosnál és örömmel osztaná meg ezt a tudást másokkal. Ez az új üzleti modell napi 355 millió dollárt termel egyedül az USA-ban. Olvasd el a könyvet és építsd fel a Knowledge Commerce vállalkozásod!Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 160 oldalKötésmód: kemény kötésbenISBN: 9786158165907EAN: 9786158165907

  • Pénzügyi szabadság 5 év alatt network marketinggel

    3 500 Ft
    -15%

    2 975 Ft
    Raktáron

    Pénzügyi szabadság 5 év alatt network marketinggel

    Alexandra Könyvesház Kft.
     
    Lino Barbosa brazil középosztálybeli család szülötte. Hamar megismerte a szegénységet, nyomorúságot, taníttatására nem jutott pénz; volt alkalmi munkás, eladósodott és csődbe jutott üzletember. 2003 óta önálló vállalkozó, és egy multi-level marketinget alkalmazó vállalattal együttműködve eljutott a gyémánt szintre, milliomos lett, gazdasági és pénzügyi szabadságot ért el, több ezer követőből álló hálózatot vezet. Lino Barbosa az MLM és a network marketing lelkes híve. Hisz abban, hogy az etikus és intelligens módon alkalmazott NM a többség számára az egyetlen megoldás az áhított pénzügyi szabadság elérésére. Az állandóan mosolygó, karizmatikus milliomos széles körű tapasztalatait felhasználva emberek ezreit tanítja, segíti, hogy céltudatos munkával bármilyen álmukat 5 éven belül valóra válthassák.Eredeti név: Liberdade FinanceiraKiadás éve: 2020Oldalak száma: 216 oldalKötésmód: kötveISBN: 9789634478690EAN: 9789634478690

  • Kiéhezve

    4 499 Ft
    -15%

    3 824 Ft
    Raktáron

    Kiéhezve

    Alexandra Könyvesház Kft.
     
    Hogyan lehetséges az, hogy egy, a kietlen orosz sztyeppékről érkező, szigetelésben utazó cég a Szilícium-völgy üdvöskéit is megszégyenítő növekedésre képes? Hogyan volt képes a korrupt tisztviselők és a könyörtelen maffia fojtogatásában két orosz egyetemista egy immár Kelet-Európa bevételére készülő vállalatbirodalmat építeni? A Szovjetunió 1991-es kimúlása után a párttitkárok és a káderek vállalkozói ruhát öltöttek, a közvagyont széthordták, a proletárdiktatúra helyén kíméletlen vadkapitalizmus burjánzott. Ebben a zűrzavaros, nemegyszer véres világban két fiatal fizikus egy, az egész orosz piacot letaroló és az innováció terén az Apple-höz, a Google-höz és a Facebookhoz mérhető céget hozott létre. Az üzleti karrierjüket feketézéssel kezdő alapítók gyorsan milliárdossá váltak, a TechnoNICOL pedig valóságos birodalommá nőtte ki magát, az általuk gyártott termékek mára háztartások tízmillióiban találhatók meg világszerte. A céget alig húszéves korában alapító Igor Ribakov önéletrajza egyedülálló betekintést kínál a mai Oroszország kialakulásába, a nyugati és a keleti üzleti kultúra közötti ellentmondásokba és az orosz módra kiharcolt sikerbe.Eredeti név: ThirstKiadás éve: 2020Oldalak száma: 368 oldalKötésmód: kötveISBN: 9789634474951EAN: 9789634474951

  • A vállalkozás mítosza

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    A vállalkozás mítosza

    BAGOLYVÁR TRADE KFT
     
    Ez a méltán bestsellerré vált kalasszikus átdolgozott és aktualizált változata eloszlatja a saját vállalkozás indításával kapcsolatos téves hiedelmeket. Michael E. Gerber kisvállalkozói tanácsadó és író több évtizedes tapasztalatból származó éleslátással mutat rá, hogy a sokakra jellemző feltételezések, várakozások, sőt még a szakértelem is hogyan állja útját egy sikeres vállalkozás működtetésének. Gerber végigvezet a sikeres vállalkozás életének lépésein - a vállalkozói gyermekléttől a növekedési fájdalmakon keresztül az érett vállalkozói nézőpontig, amely minden sikeres üzlet vezérlő csillaga -, és megmutatja, hogyan használd a franchise-ról tanultakat bármilyen vállalkozásban, akkor is, ha nem franchise-ról van szó. Mindenekelőtt pedig felvázolja azt az életbevágó, ennek ellenére gyakran semmibe vett különbséget, ami aközött mutatkozik, hogy az ember a vállalkozásán vagy a vállalkozásában dolgozik. A vállalkozás mítosza segíteni fog hatékony és biztonságos módon növelni vállalkozásodat.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 288 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786155030727EAN: 9786155030727

  • Milliomos képlet

    4 190 Ft
    -15%

    3 562 Ft
    Raktáron

    Milliomos képlet

    Magánkiadás
     
    "A KÖNYVBEN A KÖVETKEZŐ KÉRDÉSEKRE FOGSZ VÁLASZT KAPNI: Hogyan növelheted drasztikusan a bevételeidet néhány hónap alatt? Hogy tüntetheted el a fejedben lévő korlátokat, amelyek már régóta akadályoznak a nagyobbnál-nagyobb üzleti sikerek elérésében? Hogy érheted el, hogy folyamatosan újabb és újabb érdeklődők keressenek fel téged? Hogyan adhatsz lehengerlően sok értéket az ügyfeleid számára és hogyan emelkedhetsz ki szolgáltatások szintjén a tömegből? Hogyan építhetsz mindent elsöprő önbizalmat? Hogyan tudod tárgyalásaid 70-80%-át sikeresen, üzletkötéssel lezárni?"Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 158 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786150063904EAN: 9786150063904

  • Irányítás 9-12.

    8 000 Ft
    -15%

    6 800 Ft
    Raktáron

    Irányítás 9-12.

    Gondolat Kiadói Kör
     
    Az Irányítás című kiadói sorozatban fokozatosan jelennek meg az egyes problémakörökben új ismereteket tartalmazó kiadványok. A harmadik négy könyv a következő: 9. A KOMMUNIKÁCIÓ ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA A kommunikáció az információátadás és -fogadás alapvető módszere. Az egyes kommunikációs technológiákkal megerősített kommunikáció, elsősorban a célzott kommunikáció leggyakoribb célja az egyének és a társadalom értékrendjének és értékszemléletének megváltoztatása, majd ezt követően a változásokkal szembeni attitűd átalakítása, vagy minőségileg új célok kitűzése. Mindenekelőtt a társadalmi és a vállalati célok elérése szempontjából meghatározó a kommunikáció lényege, amely az emberi tudatra és tudatalattira való hatásban mutatkozik meg. A kommunikáció lehetővé teszi önmagunk és mások megismerését. Szabályozza a cselekvésünket és a magatartásunkat, befolyásolja a céljainkat, teljesítményünket, és irányt szab a személyes és társadalmi életünk komplex értékelésének. Az elvárt eredmény a célok, a szándékok és a küldetések elfogadása. Ezt jelentősen segítik az ismeretek keresésének és hozzáférhetőségének lehetőségei, sokféle forrásból, ami azonban növeli a kommunikációs képességekkel szembeni követelményeket, a kommunikáció a létezésünk nélkülözhetetlen elemévé válik. A hagyományos megközelítés, vagyis a diverzifikált kommunikációs eszközök használata és a kommunikációs eszközök kombinációja azt eredményezte, hogy minél többet használták az egyes eszközöket, azok annál jobban bomlottak elemeikre, és annál inkább nőtt az igény az integrált kommunikáció iránt. 10. INTEGRÁLT KOMMUNIKÁCIÓ A. RÉSZ A korábban ismeretlen méretű társadalmi átalakulás folyamatában és a gazdasági verseny erősödése mellett stratégiai jelentőséget kapott a vállalatok számára a környezettel való kapcsolatok építése, a PR - Public Relations. A kommunikációs akceleráció, a kommunikációs találat szélessége a globális kommunikációs térben egyértelműen befolyásolják a vállalkozói mikrokörnyezet minőségét, a partnerek közti üzleti feltételeket, és végeredményben magára a vállalat értékére is hatással vannak. Az új helyzet új követelményeket támaszt, ami azt jelenti, hogy a környezettel szembeni kapcsolatok építése kreatív eljárásokat igényel, a megosztott kommunikációs tartalmak sokszorosítását, a különböző kommunikációs technológiák és eszközök sokszínű kihasználását. Egyben elvárható a kapcsolatok interaktivitása és az integrált hatás a nem várt válsághelyzetben is. A PR lényege a vállalatnak a nyilvánossággal folytatott kommunikációja. A feladat a vállalat létezéséhez, növekedéséhez, sokoldalú fejlődéséhez szükséges tér biztosítása. A PR vállalati szerepére, a nyilvánossággal fenntartott kapcsolatára vonatkozó vélemények egyértelműen levezethetők a közvéleményre vonatkozó, össztársadalmi szempontból megfogalmazott véleményekből. 11. INTEGRÁLT KOMMUNIKÁCIÓ B. RÉSZ Az új kommunikációs technológia és a fejlődési trendek eredményeképpen a reklám már nem lehet olyan, mint a múltban volt. Ez még inkább arra kényszeríti a vállalatot és menedzsereit, hogy javítsák, fejlesszék a kommunikációs kampányt, magasabb szintre emeljék az irányítását, és integrálják a vállalat komplex kommunikációjába a termékek és a márkák reklámját. Ez azt jelenti, hogy az információátadás új formáit kell létrehozni és alkalmazni, magas színvonalú visszacsatolással, ellenőrizni kell a reklám hatását, összehasonlítva a kezdeti állapottal, és érdekeltté kell tenni a többi részt vevő felet a kommunikációs kampány költségeinek optimalizálásában. Az integrált kommunikációs eszközök működése keretében és a vevőkre gyakorolt szisztematikus hatásban alapvető szerepet játszik az ár. Az egyik legjelentősebb kommunikációs eszközzé válik, amely nagyon gyors reakciót vált ki a vevőkből. Az ármozgás rendkívül érzékeny tényező a vevőnek a termék vagy egy adott márka által képviselt termék megvásárlására vonatkozó döntésének meghozatalában. A megfelelő ár reagál a piacra és a vevő magatartására. 12. GONDOSKODÁS A VÁSÁRLÓRÓL A kommunikációnak a vevőre gyakorolt hatása nehezen mérhető, egyértelműen kijelenthetjük azonban, hogy a hatásfoka sokkal alacsonyabb, mint a múltban. Változnak a kommunikáció erejét meghatározó jegyek, miközben a kommunikáció ereje néha szélsőségessé válik, a kommunikációs agressziót súrolja. Ez következik a társadalmilag elfogadott értékek differenciáltságából, az individuális axiológiából, amihez párosul az általános műveltség szintje és a bármilyen forrásból származó irányítással szembeni elutasítás. A sokszínű társadalmi trendekből teljesen természetesen következik az életszínvonal ugrásszerű és elsősorban individuálisan differenciált változása, és ezáltal az egymás mellett működő piaci szegmensek ügyfeleinek és a vevőgenerációknak az életstílus-változása. Ezért irreális az elvárás a vállalati folytonosság a vevőkapcsolatok fejlesztésében olyan közegben, amelyre a vevők állandó promiszkuitása a jellemző, és amelyben fő kommunikációs eszköz a többdimenziós konkurencia nyomásgyakorlással és manipulációval határos módszere, és általánosan elismert hangsúlyt kap bármilyen haszon vagy előny. A totális gazdasági verseny körülményei között a vállalat értékének növelése egzisztenciális kérdés, ezért a tartós erőfeszítések és az optimális megoldások keresésének tárgya. KINEK SZÓL EZ A KÖNYV? A könyv a széles szakmai közönséget kívánja megszólítani. A posztgraduális képzések, átképző tanfolyamok résztvevőinek, doktoranduszoknak és egyéb felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatóknak megkönnyíti e bonyolult problémakör tanulmányozását. A könyv hidat képez elmélet és gyakorlat között, vállalattulajdonosok, részvényesek, vállalati felső- és középvezetők számára használható. Különböző szakterületek szakemberei számára hasznos, ugyanis a tárgyalt témákat szemléletileg az irányítás mint univerzális jelentőségű tudományterület fogja át.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 800 oldalKötésmód: díszdobozbanISBN: 9789636939687EAN: 9789636939687

  • Gazdag papa, szegény papa

    4 990 Ft
    -15%

    4 242 Ft
    Raktáron

    Gazdag papa, szegény papa

    BAGOLYVÁR TRADE KFT
     
    Mit tanítanak a gazdag szülők gyermekeiknek a pénzről, amit a szegények és a középosztálybeliek nem tanítanak meg? Ez a könyv lerombolja a mítoszt, mely szerint a magas jövedelem az egyetlen út a gazdagsághoz; megmutatja, miért nem várhatjuk az iskolarendszertől, hogy megtanítsa a gyerekeket bánni a pénzzel; elmondja, mit tanítsunk meg gyermekeinknek a pénzről, hogy jobban érvényesüljenek az életben, mint mi. Eredeti név: RICH DAD, POOR DAD-WHAT THE RICH TEACH THEIR KIDS ABOUT MONEY-THAT THE POOR AND MIDDLE CLASS DO NOT Kiadás éve: 2013 Oldalak száma: 172 oldal Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött ISBN: 9786155030307 EAN: 9786155030307

  • Crenchmarking

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Crenchmarking

    Kossuth Kiadó
     
    A Crenchmarking olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés. A Crenchmarking szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket. Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És mindig figyeljünk a kockázatokra. A Crenchmarking szemlélet alkalmazása lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek.Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 208 oldalKötésmód: füles, kartonáltISBN: 9789630995030EAN: 9789630995030

  • Gazdagodj boldogan!

    5 990 Ft
    -15%

    5 092 Ft
    Raktáron

    Gazdagodj boldogan!

    Magánkiadás
     
    Bemutatja azokat a tudományosan bizonyított módszereket, melyekkel megnövelheted a bevételeidet, felgyorsíthatod a vagyonod növekedését, és elérheted a teljes pénzügyi szabadságot! Ez a könyv egy útmutató a sikeresebb és gazdagabb élethez. Ha te is többre vágysz, mint a hétfőtől péntekig tartó napi robot, ez a könyv lépésről lépésre segít növelni a bevételeidet, okosan kezelni a pénzügyeidet, és bölcsen befektetni. Kiadás éve: 2019 Oldalak száma: 296 oldal Kötésmód: papír / puha kötés ISBN: 9786150017495 EAN: 9786150017495

  • Touchdown!

    5 900 Ft
    -15%

    5 015 Ft
    Raktáron

    Touchdown!

    Alinea Kiadó
     
    ÜDVÖZÖLJÜK A BAJNOKOK KÖZÖTT! Mindegy, hogy az Ön cége egy patinás nagyvállalat, feltörekvő középvállalat vagy reményteljes startup - jobb és más kell legyen, mint versenytársai. Mert csak így tudja lekörözni a konkurenciát, élhet át győzelmi pillanatokat, és válhat piaca valódi mesterévé - vagyis így emelkedhet a bajnokok közé. Ez a könyv bemutatja, milyen stratégiai munka szükséges ahhoz, hogy verhetetlenné tegyük vállalatunkat. Eligazítást ad, hogyan tudjuk egyszerre fejleszteni a koncepcióalkotó erőt és a gyakorlati megvalósítás képességét, melyek a következő touchdownhoz vezetnek a kitűzött célok eléréséért folytatott küzdelemben. TOUCHDOWN! - egy páratlan könyv a stratégiáról, melynek segítségével Ön értékes pontokat szerezhet a piaci versenyben!Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 306 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9786155669378EAN: 9786155669378

  • Vállalatfinanszírozás a gyakorlatban

    4 950 Ft
    -15%

    4 208 Ft
    Raktáron

    Vállalatfinanszírozás a gyakorlatban

    Alinea Kiadó
     
    Walter György könyvéből számos hasznos választ kaphat a kérdésére mindenki, aki az üzleti életben szembesült már azzal a problémával, hogy milyen módon, kitől, milyen eséllyel szerezhet ma vállalatának, vállalkozásának forrást Magyarországon. Jó szívvel ajánlhatjuk azoknak is, akik egyszerűen csak érteni akarják, hogy hogyan működik, gondolkozik, dönt például egy kereskedelmi bank, egy faktorcég vagy egy pénzügyi befektető. A könyvet a gyakorlatot jól ismerő szakemberek írták, közérthetően, nagyon sok élő, magyar példával illusztrálva.Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 232 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9786155669347EAN: 9786155669347

  • X-Time - a jövőgenerációs pénzügyi tanácsadás

    5 490 Ft
    -20%

    4 392 Ft
    Raktáron

    X-Time - a jövőgenerációs pénzügyi tanácsadás

    Publio Kiadó
     
    Tudatosnak lenni, a jövőben nem csak, hogy kifizetődő, hanem elvárás is egyben. A pénz önmagában nem boldogít, de hozzásegít a boldoguláshoz. A gyakorlati pénzügyi oktatás, a mindennapi életre való nevelés ma sajnos hiánycikk. A világ tele van termékekkel, lehetőségekkel és kecsegtető pénzügyi megoldásokkal. De vajon hová tűntek mindezek mögül a legfontosabbak, az emberek? A családok, az életek, az érzések és a jövőkép? Itt az idő egy új pénzügyi társadalom felépítésére, ahol már nem elég ismerni egy-egy terméket és azt eladni, hanem képesnek kell lenni látni a termékcsoportok közti logikai összefüggéseket, mindezt úgy, hogy ne a lehetőség, hanem az igény kerüljön előtérbe. Emberközpontú, tudatos, és felkészült tanácsadókra van szükség, akiknek megtanítják a szakmát. Igen, a szakmát. Mert ez egy értékes, kihívásokkal és alkotással teli szakma, ahol emberek sorsaira vagyunk hatással és ez bizony felelősséggel jár. A megújulás időszerű. Két gyermekes apaként ajánlom neked ezt a könyvet, ha egy sikeres pénzügyi vállalkozást indítanál vagy szakmabeliként szeretnél megújulni. De akkor sem leszel csalódott, ha csak a saját pénzügyeidben szeretnél magabiztos lenni.Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 240 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9789634436713EAN: 9789634436713

  • Üzleti titkok a Bibliából

    4 450 Ft
    -15%

    3 783 Ft
    Raktáron

    Üzleti titkok a Bibliából

    Immanuel Alapítvány
     
    A Biblia évezredek óta nyújt útmutatást lelkes rajongóinak mindenféle törekvéseikben, és ez alól a pénzügyek sem jelentenek kivételt. Az ősi zsidó bölcsesség terén szerzett jártasságával Daniel Lapin rabbi kinyert 40 üzleti titkot az emberiség legmegbízhatóbb könyvének lapjairól. Üzleti titkok a Bibliából című művében a rabbi világosan kifejti ezeket az időtlen igazságokat, hogy alkalmazhassuk őket az üzleti életben és azon túl. Könyvében Lapin rabbi elmagyarázza, hogy másokkal való kapcsolatainkat az üzleten mérhetjük le, és a Biblia megmutatja, hogyan szolgálhatunk mások felé kölcsönös hasznunkra. Csak úgy érhetjük el a tartós anyagi és személyes sikert, ha egyesítjük az üzletet, a kapcsola- tokat és a szellemi életet. Ha az üzletre és a kemény munkára összpontosítasz, s közben nem érted, miért nem vagy sikeresebb, ez a könyv neked szól! Az Üzleti titkok a Bibliából negyven egyszerű lépés segítségével szelíden egyengeti utadat a tanácstalanságtól a bővölködésig.Eredeti név: Business Secrets from the BibleKiadás éve: 2019Oldalak száma: 304 oldalKötésmód: kartonISBN: 9786156017062EAN: 9786156017062

  • Made in Israel

    3 450 Ft
    -15%

    2 933 Ft
    Raktáron

    Made in Israel

    Immanuel Alapítvány
     
    Közismert, hogy Izráelben a tudományos kutatás és eredményeinek átültetése a gyakorlatba igen magas színvonalú. Ez a kiváló, erről szóló könyv melegen ajánlható mindenkinek, de különösen az innovációra érzékeny közösségek olvasóinak. Segíthet abban is, hogy az izraeli példa alapján erősödjék a hazai szereplők önbizalma megmutatva, hogy egy kis országban is nyitott az út a hazai mellett az egész világot is gazdagító eredmények eléréséhez mind a tudományos kutatásban, mind ezek eredményeinek alkalmazásában. Kroó Norbert, fizikus, akadémikus, professzor emeritus A Made in Israel című könyv olyan inspiráló történetek gyűjteménye, amelyek feltárják Izrael innovatív szellemiségének ősi gyökereit, és azt a hajtóerőt, amellyel ez a világjobbító szándék a globális színtéren folytatódik. Remek olvasmány a vállalkozók, üzleti vezetők és mindazok számára, akik szeretnék megérteni az innováció eredetét és megvalósításának módját. Dan Senor és Saul Singer, A Startra kész nemzet: Izrael gazdasági csodájának története című könyv társszerzői A Made in Israel egy lenyűgöző történetet mesél arról, hogyan segítette az izraeli technológia nem csak az izraelieket, hanem az egész világot is. A történelem során egyetlen ország tett ilyen sokat az emberiségért létezésének első hetven éve során. Alan Dershowitz, a Harvard Egyetem jogi karának nyugalmazott professzora, a The Case for Israel (Izrael védelmében) című könyv szerzője Izrael innovációjának titka a vezetésben, az eltökéltségben és talán mindenekelőtt abban rejlik, hogy képesek meglátni a lehetőséget ott, ahol mások bukást jósolnak. A Made in Israel című könyv olvasói értékes betekintést nyerhetnek Izrael újításaiba, vállalkozói kultúrájába, miközben tanulságos leckét kaphatnak cégvezetésből. Meir Brand, a Google Israel vezérigazgatója"Kiadás éve: 2019ISBN: 9786156017055EAN: 9786156017055

  • A Siker Törvénye Tizenhat Leckében I-IV. Kötet

    23 940 Ft
    -15%

    20 349 Ft
    Raktáron

    A Siker Törvénye Tizenhat Leckében I-IV. Kötet

    Success Development s.r.o.
     
    Ez a könyv-sorozat Napoleon Hill 20 éves munkájának gyümölcse, amit Andrew Carnegie az egykori skót milliárdos felkérésére készített. A szerző több száz sikeres és több tízezer sikertelen embert interjúvolt meg, hogy megfejtse a siker és a kudarc titkait. Napoleon Hill a könyvekben leírt elvek alkalmazásával adta ki ezt a sorozatot, miután több ezer embert tanított eredményesen, a könyvekben lefektetett alapelvekből egy tanfolyam keretében. A tanfolyamon résztvevő kereskedők igazolták, hogy a könyvekben leírt elvek következetes használatával bármit megszerezhetnek amire csak az életükben vágynak. Később a könyveket az ipar akkori irányítói levették a piacról, mert titokban akarták tartani a benne lévő tudást. Örömmel adjuk át önnek először magyar nyelven, A Siker Törvénye teljes, cenzúrázatlan, eredeti kiadását, amely minden titkot tartalmaz, melyet a világ legsikeresebb és leggazdagabb emberei birtokolnak. A történelem igazolja ezt az állításunkat. Hiszem, hogy ezekben a könyvekben a szerző energetikai kódot rejtett, ami azt eredményezi az olvasás folyamán, hogy ismereteket juttat az elmébe, stabil információkat a hagyományos énünktől függetlenül, szűretlenül. Így az olvasó élvezheti a szerző abbéli szándékát is, hogy ezáltal megemelkedik a tudatossága. (Tudatosságon az egyén felébredettségi fokát értem.) Éppen ezért a kiadó ragaszkodott az 1928-as stílushoz, régies szófordulatokhoz, így megtartva az eredeti könyv 100%-os, tiszta mondanivalóját. Ön egy első osztályú különleges könyv-sorozatot tart a kezében. Törekedtünk az elérhető legjobb minőségre az anyagok és a kivitelezés tekintetében egyaránt, mert hiszünk abban, hogy a külső megjelenés tükrözi a belső tartalom értékét. Könyveink kemény műbőrkötéssel, aranyprégeléssel, arany könyvjelzővel és minőségi ivory papírral készültek.Eredeti név: The Law of Success in Sixteen LessonsKiadás éve: 2019Oldalak száma: 1092 oldalKötésmód: kemény kötésbenISBN: 9788097307479EAN: 9788097307479

  • A Siker Törvénye Tizenhat Leckében IV. kötet

    6 470 Ft
    -15%

    5 500 Ft
    Raktáron

    A Siker Törvénye Tizenhat Leckében IV. kötet

    Success Development s.r.o.
     
    Ez a könyv Napoleon Hill 20 éves munkájának gyümölcse, amit Andrew Carnegie az egykori skót milliárdos felkérésére készített. A szerző több száz sikeres és több tízezer sikertelen embert interjúvolt meg, hogy megfejtse a siker és a kudarc titkait. Napoleon Hill a könyvben leírt elvek alkalmazásával adta ki ezt a könyvet, miután több ezer embert tanított eredményesen, a könyvben lefektetett alapelvekből egy tanfolyam keretében. A tanfolyamon résztvevő kereskedők igazolták, hogy a könyvben leírt elvek következetes használatával bármit megszerezhetnek amire csak az életükben vágynak. Később a könyvet az ipar akkori irányítói levették a piacról, mert titokban akarták tartani a benne lévő tudást. Örömmel adjuk át önnek először magyar nyelven, A Siker Törvénye teljes, cenzúrázatlan, eredeti kiadását, amely minden titkot tartalmaz, melyet a világ legsikeresebb és leggazdagabb emberei birtokolnak. A történelem igazolja ezt az állításunkat. Hiszem, hogy ebben a könyvben a szerző energetikai kódot rejtett, ami azt eredményezi az olvasás folyamán, hogy ismereteket juttat az elmébe, stabil információkat a hagyományos énünktől függetlenül, szűretlenül. Így az olvasó élvezheti a szerző abbéli szándékát is, hogy ezáltal megemelkedik a tudatossága. (Tudatosságon az egyén felébredettségi fokát értem.) Éppen ezért a kiadó ragaszkodott az 1928-as stílushoz, régies szófordulatokhoz, így megtartva a könyv 100%-os, tiszta mondanivalóját. Ön egy első osztályú különleges könyvet tart a kezében. Törekedtünk az elérhető legjobb minőségre az anyagok és a kivitelezés tekintetében egyaránt, mert hiszünk abban, hogy a külső megjelenés tükrözi a belső tartalom értékét. Könyvünk kemény műbőrkötéssel, aranyprégeléssel, arany könyvjelzővel és minőségi ivory papírral készült.Eredeti név: The Law of Success in Sixteen LessonsKiadás éve: 2019Oldalak száma: 228 oldalKötésmód: kemény kötésbenISBN: 9788097307455EAN: 9788097307455

  • Riadó!

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Riadó!

    BAGOLYVÁR TRADE KFT
     
    Ez a könyv kötelező olvasmány számodra, ha már vezető vagy, esetleg arra törekszel, hogy az légy! A legendás direkt értékesítési guru, Randy Gage egyszerűen és leplezetlenül mondja el mindazt, amit minden vezetőnek tudni kell. Manapság szinte mindenhez kézikönyvet kapunk. Még az olyan dolgokhoz is, amikhez nem is kellene. Vajon szükség van egy tízoldalas útmutatóra a kenyérpirítóhoz? Nos, amikor azt látjuk, hogy a tárgyainkhoz túlrészletezett használati leírást kapunk, egy kissé meglepő, hogy közvetlen értékesítési csapat vezetésével kapcsolatos gyakorlati útmutatót alig-alig találni. No igen, a pirítós készítése egyszerű, a hatékony vezetés meg nehéz... A riadókészültség legmagasabb fokozatát közvetlen támadások előtt rendelik el. De mi köze van az ilyen szörnyű eseményeknek a vezetéséhez? Bár a közvetlen értékesítés során nem kell rakéták ellen védekezni, az igazság az, hogy hasonló szintű kihívásokkal és komoly válságokkal kell szembenéznie mindazoknak, akik egy MLM csapatot vezetnek. Valódi vezetőként sokszor kell olyan dolgokkal foglalkozni, amelyekről senki sem szeret beszélni, mégis életbe vágóak lehetnek egy felső szintű vezető számára. Számos kihívás merülhet fel, melyek olyan körülmények eredményei, amiket nem tudunk befolyásolni. A megoldás pedig sokszor nem egyértelmű. A gazdaságok zuhannak, a felső vezetők kilépnek, a vállalatok tönkremennek - hogy csak néhányat említsünk. Amikor úgy tűnik, hogy a csapatod szétesik, neked kell kivezetni őket a viharból. Ez a könyv megtanít arra, hogyan tartsd a csapatot együtt a legnehezebb körülmények között; hogyan légy olyan vezető, aki erősebbé teszi a csapatát, építve az önbizalmukat; hogyan kezeld az inkompetenciát, a rossz döntéseket és a PR-válságokat; mit kezdj a mérgező vezetőkkel és a felmerülő konfliktusokkal. Eredeti név: Defcon 1 Direct Selling Kiadás éve: 2020 Oldalak száma: 196 oldal Kötésmód: papír / puha kötés ISBN: 9786155030871 EAN: 9786155030871

  • Önműködő Vállalkozás az Interneten

    4 990 Ft
    -15%

    4 242 Ft
    Raktáron

    Önműködő Vállalkozás az Interneten

    Magánkiadás
     
    Hogyan lett egy félmillió dollár értékű online vállalkozás ÖNMŰKÖDŐ? Hogyan lettek útközben Fülöp-szigeteki asszisztensei, svájci cégvezetője, új-zélandi cége, amerikai rendszergazdája és MILLIÓS passzív jövedelme úgy, hogy nem kellett elhagynia Magyarországot? - Bevezető - Az online marketing káros evolúciója - Többet akarsz elérni, mint amennyit bírsz? - Mi az az automatizálás - Egy automatizálható vállalkozás 3 feltétele - A szabad vállalkozók kötelező elvei - Az automatizálás 3 építőköve - Tökéletesítés - Könnyen automatizálható vállalkozások - Dolgok, amik miatt elbukhatsz" Kiadás éve: 2018 Oldalak száma: 180 oldal Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött ISBN: 9786150002736 EAN: 9786150002736

  • Lean, a mindennapi kenyerünk

    3 900 Ft
    -15%

    3 315 Ft
    Raktáron

    Lean, a mindennapi kenyerünk

    LEAN ENTERPRISE INSTITUTE
     
    ""Az étel akkor jó, ha friss. Mégis nagy tételekben gyártjuk. Ha a nagy sebességű, kis tételes, egydarabos áramlás működhet az autóalkatrészek esetében, akkor miért ne válhatna be a legfontosabb fogyasztási cikk - vagyis az étel esetében? A barcelonai pékség- és bolthálózat magával ragadó története erre a kérdésünkre is választ ad." - John Shook (elnök, vezérigazgató, Lean Enterprise Institute) "A lean arra tanít, hogy hagyjuk el a szükségtelent és egyszerűsítsünk, tartsuk meg azt, ami nélkülözhetetlen, majd fáradhatatlanul dolgozzunk annak jobbításán. Ahogyan a könyvből ki is derül, ez egyáltalán nem könnyű." - Oriol Cuatrecasas (Instituto Lean Management) "Az első néhány évben hihetetlenül keményen dolgoztunk, de ez nem bizonyult elégnek. Egy rendszerre volt szükségünk a folyamataink irányítására, mely lehetővé teszi, hogy átgondolt döntéseket hozzunk a következő lépésekkel kapcsolatban. Ez a rendszer a lean szemlélet, amely az utóbbi évtizedben a munkánk lelke lett, és nagyszerű eredményeket hozott. Teljesen átformálta a kultúránkat, megváltoztatta az üzletmenetet, és a növekedés motorjává vált. Minden nap új ajtót nyit meg: megmutatja, merre menjünk, és hogyan lehetnénk egy kicsivel még jobbak. [...] Mindenki azt vallja, hogy a lean egy utazás. Hiszem, hogy ez alapvetően egy kísérletezéssel, folyamatos felfedezéssel teli utazás, mely során új és jobb munkamódszereket sajátíthatunk el. A mi lean megközelítésünk nagyon is gyakorlatias. Nem használunk sok japán szót, és nem is mindig alkalmazzuk könyv szerint a módszertant. A lean alapok az életünk szerves részévé váltak, és fáradhatatlanul dolgozunk azon, hogy az eszközöket a változó szükségleteinkhez és körülményeinkhez igazítsuk. Amikor azt mondom, alapok, arra gondolok, hogy a veszteséget értékké alakítjuk, amit csak úgy érhetünk el, ha a vevőkre összpontosítunk és tiszteljük az alkalmazottakat. Ez a menedzsmentmegközelítésünk alapja, amelyet a problémamegoldások és a fejlesztések során megszerzett tudással egészítünk ki. Őszintén remélem, hogy a könyv inspirálóan fog hatni az olvasókra, és hasznos útitársnak bizonyul a saját lean utazásukon." - Juan Antonio Tena (365.cafe)"Kiadás éve: 2018Oldalak száma: 116 oldalKötésmód: pur ragasztókötésISBN: 9786155887000EAN: 9786155887000


Rács Lista