Rács Lista

    • A Sikeres Kereskedő

      7 900 Ft
      -15%

      6 715 Ft
      Raktáron

      A Sikeres Kereskedő

      Net Média Zrt
       
      Egy tőzsdei könyv, ami nem aranyhalat akar rád sózni, hanem felruház a horgászás képességével, ami a befektetések világában a saját kereskedési módszer kialakítását jelenti. A sikeres kereskedő című könyv részletesen bemutatja a stratégia alkotóelemeit és kialakításának lépéseit. A stratégia a tőzsdei siker egyik fontos összetevője, mely önmagában keveset ér. Az eredményt nagyban befolyásoló egyéb tényezőkről általában kevesebb szó esik, pedig a kockázatkezelés, a pozícióméretezés, valamint az érzelmek világa nagyságrendileg határozzák meg, hogy ki mit visz haza a tőzsdeparkettről. Az átfogó kiadvány utóbbiakat is részletesen tárgyalja. Az olvasó megismeri a leggyakoribb kereskedési hibákat, és támpontot kap azok elkerüléséhez. A könyv feltárja, hogy mely tényezők befolyásolják gondolkodásunkat, tetteinket és döntéshozatali folyamatainkat a tőzsdei környezetben. A sikeres kereskedő az a könyv, mely minden tőzsdézés iránt érdeklődőnek, kezdő vagy bukdácsoló kereskedőnek kötelező olvasmány. Kiadás éve: 2017 Oldalak száma: 352 oldal Kötésmód: cérnafűzött kartonált védőborítóval ISBN: 9786150000640 EAN: 9786150000640

    • ZillowSztorik - Lakáspiaci tények és tévhitek

      3 990 Ft
      -15%

      3 392 Ft
      Raktáron

      ZillowSztorik - Lakáspiaci tények és tévhitek

      A4C Books
       
      Ideje újragondolni mindazt, amit a lakáspiacról hallottunk. Kinek szól ez a könyv? Annak, aki tudni szeretné, ... ... milyen hirdetési ár vezet a legmagasabb eladási árhoz és a leggyorsabb értékesítéshez; ... hogyan lehet elkerülni a hirdetés szövegezése során a súlyos százezrekbe kerülő csapdákat; ... mikor érdemes meghirdetni az eladó otthont; ... miért kifizetődőbb eladás előtt a konyha helyett a fürdőszobát felújítani; ... hogyan tekinthetünk otthonunkra mint befektetésre; ... miért nem érdemes a legjobb környék legrosszabb házát megvásárolni; ... mekkora a lakáspiaci közhelyek, városi legendák és mítoszok valóságtartalma; és persze mindenkinek, aki ingatlantulajdonosként, bérlőként vagy befektetőként szeretné szórakozva megismerni a lakáspiac működését. Spencer Rascoff és Stan Humphries, a Zillow ügyvezetője és vezető közgazdásza tengernyi adaton végzett (big data) elemzésekkel alátámasztott, tanulságos, ugyanakkor nemegyszer meglepő válaszokat adnak a lakáspiaccal kapcsolatos számtalan kérdésre. Arra bátorítanak bennünket - függetlenül attól, hogy eladóként, vevőként, bérlőként vagy bérbeadóként jelenünk meg a lakáspiacon -, hogy érzelmeink helyett a tényekre és összefüggésekre figyelve hozzunk meg - alapozott és tájékozott döntést az otthonunkat érintő legfontosabb helyzetekben. Zillow A 2006-ban alapított, seattle-i székhelyű Zillow a lakáspiac világszinten leginnovatívabb vállalkozása, voltaképpen az ingatlanos szakma és az internet házasságából született csoda gyerek. A zillow.com nem csupán teljes körű ingatlanszolgáltatást nyújt az oldal látogatóinak, hanem a világ legnagyobb - több mint 110 millió amerikai lakóingatlan aktuális adatait és becsült értékét tartalmazó - lakáspiaci adatbázisával büszkélkedhet. A szerzők erre a hatalmas információhalmazra támaszkodva vezetik végig az olvasót a lakáspiac legfontosabb és legszínesebb kérdésein.Eredeti név: Zillowtalk - Rewriting the Rules of Real EstateKiadás éve: 2017Oldalak száma: 320 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789631282177EAN: 9789631282177

    • A piac varázslói 2.

      5 490 Ft
      -15%

      4 667 Ft
      Raktáron

      A piac varázslói 2.

      T.BÁLINT LOGISZT. ÉS NYOMDAIP. BT
       
      A piac varázslói első kötete után végre a sorozat második részét is kezébe veheti a magyar közönség. A szerző ott folytatja, ahol előző könyvében abbahagyta: találó kérdéseivel a kiemelkedő eredményeket elért kereskedők elméjébe igyekszik beférkőzni, hogy mi, olvasók, minél kézzelfoghatóbb választ kapjunk a legfontosabb kérdésre: mi szükségeltetik a pénzügyi piacokon a nyeréshez. Kétféle olvasóközönséget igyekeztem megszólítani: a profi kereskedőket, akik a piacon építik a karrierjüket, és komolyan tanulni akarnak a piacokról, valamint a laikus olvasókat, akik általánosságban érdeklődnek a pénzügyi piacok iránt, és kíváncsiak azokra, akik elképesztő nyereséget értek el egy olyan küzdőtéren, ahol a túlnyomó többség veszít. Úgy gondolom, hogy könyvem a laikusok és a profik számára egyaránt sokat nyújthat, mivel a kereskedési sikert determináló tényezők az élet gyakorlatilag bármilyen területén, bármilyen értelmes cél eléréséhez felhasználhatók. részlet a szerző ElőszavábólEredeti név: The New Market WizardsKiadás éve: 2016Oldalak száma: 376 oldalKötésmód: keménytábla, védőborítóISBN: 9786155698002EAN: 9786155698002

    • A piac varázslói

      5 990 Ft
      -15%

      5 092 Ft
      Raktáron

      A piac varázslói

      T.bálint Kiadó
       
      Mi különbözteti meg az elképesztően sikeres piaci kereskedőket – a piac varázslóit – a hétköznapi traderektől? Milyen közös jellemvonásaik vannak? Mit tanulhat az átlagkereskedő azoktól, akik rendkívül szigorú kockázatkezeléssel évtizedeken keresztül kimagasló hozamot értek el? A piaci legendákkal készített interjúiban Jack Schwager ezekre a kérdésekre keresett választ. Az elmúlt 25 év többtucatnyi beszélgetésének leiratából született a Market Wizards sorozat négy kötete, amelyek közül az elsőt most végre a magyar olvasók is kezükbe vehetik. Az interjúkötetek töretlen népszerűsége leginkább talán annak köszönhető, hogy nem kész – és könnyen avuló – receptet kínálnak. Egyetlen beszélgetőpartner szájából sem hangzik el: „csináld azt, amit én, és nyerni fogsz.” Éppen ellenkezőleg – szinte egyhangúlag vallják, hogy mindenkinek meg kell találnia a személyiségéhez illő módszertant, s fegyelmezetten és következetesen ragaszkodni ahhoz. „Aligha gondolom, hogy e könyv minden olvasója szuperkereskedővé válhat – a világ egyszerűen nem így működik –, abban viszont hiszek, hogy ezek a gondolatébresztő beszélgetések a kereskedést komolyan vevő és nyitott gondolkodású olvasóknak segíthetnek saját eredményeik javításában. A kiválasztott keveseket pedig akár az itt olvashatókhoz hasonló eredményekhez is segítheti.” – részlet a szerző Előszavából Eredeti név: Market Wizards: Interviews with Top TradersKiadás éve: 2015Oldalak száma: 332 oldalKötésmód: keménytábla, védőborítóISBN: 9789638966599EAN: 9789638966599

    • A sikeres lakáseladás kézikönyve

      2 990 Ft
      -15%

      2 542 Ft
      Raktáron

      A sikeres lakáseladás kézikönyve

      Hanimmo Kft.
       
      Ingatlaneladáshoz szükséges alapismeretek, kifejezetten tulajdonosok számára. Hogyan kezdjen bele az értékesítébe, mik azok az alap lépések, ami nélkül az értékesítés szinte kizárt. Végigvezetem az olvasót egészen a lakás meghirdetésétől a birtokbaadásig. Kiadás éve: 2014Oldalak száma: 103 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9789630899253EAN: 9789630899253

    • Sales Money Rock'n'Roll ...avagy kendőzetlenül az értékesítésről

      2 450 Ft
      -15%

      2 083 Ft
      Raktáron

      Sales Money Rock'n'Roll ...avagy kendőzetlenül az értékesítésről

      Mayer Consulting s. r. o.
       
      "Az értékesítés szép szakma, mert az emberi kapcsolatokról szól. Olyan emberek társasjátéka, akik jót akarnak másoknak. Az értékesítés Rock'n'Roll. Szabadság, izgalom, szabad improvizáció, mégis önálló stílus, azaz egyéniségek és teljes életre törekvő emberek játéka!" - Bűdi Gábor. Ez a könyv lényegre törő, mai, könnyed stílusban és jónéhány tanmese segítségével vezet be a sikeres értékesítés módszereibe, ismereteti íratlan játékszabályait, sok-sok év értékesítési tapasztalatait összegezve. Kiadás éve: 2013Oldalak száma: 120 oldalKötésmód: ragasztottISBN: 9789638950611EAN: 9789638950611

    • INternational COmmercial TERMS

      3 490 Ft
      -15%

      2 967 Ft
      Rendelhető

      INternational COmmercial TERMS

      L'Harmattan Kiadó
       
      Az "International Commercial Terms" (Incoterms), vagy közismert elnevezésével az ún. fuvarparitások a külkereskedelmi szerződések nélkülözhetetlen feltételei. A kereskedői gyakorlatban elterjedt vélekedéssel szemben az Incoterms fuvarparitások (pl. EXW, FCA) azonban nem fuvarjogi rendelkezések, hanem adásvételi mintaszerződések, amelyek az eladók és a vevők teljesítéssel összefüggő jogait és kötelezettségeit rendezik. Ezek a híres hárombetűs rövidítések ugyanakkor a vállalati gazdálkodás egyéb területeire is kihatnak (pl. számvitel, adózás, biztonságvédelem). A szerző célja, hogy - több évtizedes gyakorlatából vett példák alapján - a nemzetközi kereskedelemben részt vevő szakemberek számára bemutassa az egyes fuvarparitások kritikus pontjait és mindazokat a tévesen rögzült értelmezéseket, amelyek gyakran válnak kereskedelmi viták forrásává, anyagi és erkölcsi veszteséget okozva. A könyv felvázolja az Incoterms fuvarparitások fejlődéstörténetét is, mellyel nemcsak sajátos belső logikájukra világít rá, de lehetővé teszi azt is, hogy a gyakorló külkereskedők a legmegfelelőbb típusszerződést (pl. CIF, DAT stb.) alkalmazzák változó üzleti feltételrendszereikre. A könyv Magyarországon elsőként ismerteti az ún. "American Trade Terms" záradékokat, amelyek a globális ellátási láncokban beszállítóként részt vevő kis és közepes vállalatok számára nyújtanak hasznos információkat.Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 332 oldalKötésmód: kartonISBN: 9789634144342EAN: 9789634144342

    • Az egyperces menedzser

      1 990 Ft
      -15%

      1 692 Ft
      Rendelhető

      Az egyperces menedzser

      Bagolyvár Könyvkiadó
       
      "Amint hozzáláttam a munkához, rögtön találtam egy megoldásra váró problémát. Nem tudtam, hogyan tovább, ezért felhívtam az egyperces menedzsert. Uram, van egy probléma. . . Mielõtt folytathattam volna, így szólt: Remek! Azért szerzõdtettük, hogy megoldja." Amerikaiak milliói olvasták és tették minden idõk egyik legsikeresebb menedzsment szakkönyvévé Az egyperces menedzsert. A könyv két évig vezette a New York Times bestseller listáját, és a benne leírt technikákat olyan cégek és intézmények alkalmazták sikerrel, mint például a Harvard Egyetem, a Johnson and Johnson, a 20th Century Fox Video, a Kentucky Fried Chicken, a Hewlett-Packard, a Pepsi-Cola, és az Apple Computers. Az egyperces menedzser tanácsai azonban nem csupán a vezetõknek és vállalkozóknak szólnak. Üzletkötõk, tanárok és háziasszonyok is haszonnal forgathatják ezt a méltán bestsellerré vált könyvet. Eredeti név: THE ONE MINUTE MANAGER Kiadás éve: 2010 Oldalak száma: 112 oldal Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött ISBN: 9789639730885 EAN: 9789639730885

    • Üzletek kialakítása

      870 Ft
      -15%

      740 Ft
      Rendelhető

      Üzletek kialakítása

      BBS-INFO Kft.
       
      A hétköznapi marketing sorozat azokat az átlagembereket, vállalkozókat célozza meg, akik a siker eléréséért nem akarnak évekig marketinget tanulni, többszáz oldalas könyveket végigrágni. Igaz, e könyvben nem található meg mindaz, amit az egyetemek marketing szakán tanítanak, de sok praktikus ötletet ad az üzlethelyiség kialakításához, miközben a lehető legkevesebb elméletet és idegen kifejezést tartalmaz. A könyvet olvasva bejárja az üzletet, az üzlet közvetlen környékétől kezdve, az ajtó típusát meghatározva egészen annak a kérdésnek a tisztázásáig, hogy a polcokon a különböző árukat hogyan kell elhelyezni, miközben nagyszámú ábra és táblázat segíti a megértést. Végezetül nézzünk néhány kérdést, amire választ kaphat a könyvből: - hogyan helyezzük el a nehezen eladható árukat? - hol érdemes üzletet nyitni? - hogyan jelezzük a drágább termékek árát úgy, hogy azok megvásárlása ne tűnjék felesleges pénzkidobásnak? - mit rakjunk a kirakatba? - hogyan változtassuk a vásárlást kényelmetlen kötelességből élménnyé? - mit látnak meg a nők a kirakatokban? - Stb.Kiadás éve: 2001Oldalak száma: 88 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789630081962EAN: 2016100045368

    • Az eladás pszichológiája

      5 490 Ft
      -15%

      4 667 Ft
      Bizonytalan

      Az eladás pszichológiája

      Trivium Kiadó
       
      Bármi, ami az emberi elmében megfogan, bármi, amiben az ember hisz, az elérhető. (Napoleon Hill) Ez a könyv minden idők legnagyobb példányszámban eladott, nemzetközi sikert aratott értékesítési oktatóanyaga. Első megjelenése óta tizenhat nyelvre fordították le és huszonnégy országban használják. A szerző több mint ötszázezer embert tanított ezzel az anyaggal világszerte, több ezer vállalatnál, gyakorlatilag minden területen. Olyan ötleteket, stratégiákat és technikákat mutat be, melyek révén azonnal növelhető a forgalom, gyorsabbá és könnyebbé tehető az értékesítés. Oldalain többet tanulhatnak majd magukról és az értékesítésről, mint azt valaha gondolták. Megtanulják, hogyan duplázhatják, triplázhatják, sőt négyszerezhetik meg a forgalmukat és a bevételeiket néhány hónapon vagy akár néhány héten belül. Az ok-okozat törvénye kimondja, hogy minden hatásnak oka van, azaz minden okkal történik. A siker nem véletlen. De a bukás és a kudarc sem. Valójában a siker előre megmondható. A siker kulcsa: "Ha azt teszik újra és újra, amit más sikeres emberek tesznek, a világon semmi sem állíthatja meg önöket abban, hogy elérjék ugyanazt, amit ők. Ha viszont nem követik őket, az égvilágon semmi sem segíthet magukon." Mindazok, akik ma az élvonalba tartoznak tanultak más szakértőktől. Felfedezték, mit csinálnak mások annak érdekében, hogy sikeresek legyenek, és maguk is ugyanezt tették, újra és újra, egészen addig, amíg elérték ugyanazokat az eredményeket. A könyvben szereplő kipróbált és bizonyított módszereket a legjobban fizetett értékesítők használják világszerte minden ágazatban. Segítségükkel Önök is gyorsan, egyre jobb eredményeket fognak elérni. Akár a felső tíz százalékba is bekerülhetnek a saját területükön, és a legjobban fizetett emberek közé tartozhatnak a világon. Önök előtt is ott a lehetőség! Éljenek vele!Kiadás éve: 2018Oldalak száma: 248 oldalKötésmód: kartonISBN: 9786155732324EAN: 9786155732324

    • A Wall Street farkasának értékesítési módszere

      4 200 Ft
      -15%

      3 570 Ft
      Bizonytalan

      A Wall Street farkasának értékesítési módszere

      HVG Könyvek kiadó
       
      Mit kezdjünk az értékesítés során ezerszer hallott kifogásokkal? Hogyan javítsunk a lezárási mutatókon? Miként szerezzünk életre szóló ügyfeleket? Minden nap "eladunk" valamit: egy terméket, egy szolgáltatást, vagy éppen egy ötletet. Az értékesítőkön túl másokra is igaz ez: eladjuk a gyerekünknek azt, hogy fogat mosnia, a főnökünknek egy új projekt tervét vagy éppen egy állásinterjún saját magunkat. A Wall Street farkasában Leonardo DiCaprio által megformált, ikonikussá vált Jordan Belfort könyvében ehhez kínál profi segítséget. Most először elmondja, hogyan lehet bárkiből a meggyőzés és a befolyásolás mestere, vagyis elképesztően sikeres sztárértékesítő. Egyenes vonalú értékesítési rendszere egy lépésről lépésre felépített módszer, amellyel Belfort és csapata, valamint ügyfeleik hatalmas gazdagságra tettek szert. Átütő erejű újításait eddig csak egy költséges online tréning keretében mutatta be az érdeklődőknek, most azonban az olvasók is megismerkedhetnek a Wall Street farkasának kipróbált stratégiájával és tippjével. Belfort sajátos stílusát megőrizve, konkrét példákkal tanítja meg nekünk, hogyan irányíthatunk minden értékesítési helyzetet hatékonyan. Könyvét nem csak a sales szakemberek, hanem bárki haszonnal forgathatja a munkahelyen és a magánéletben egyaránt. Kiadás éve: 2018 Oldalak száma: 300 oldal Kötésmód: keménytábla, védőborító ISBN: 9789633047101 EAN: 9789633047101

    • A meggazdagodás 100 szabálya - Vedd kezedbe a sorsod

      2 950 Ft
      -15%

      2 508 Ft
      Bizonytalan

      A meggazdagodás 100 szabálya - Vedd kezedbe a sorsod

      Scolar Kiadó
       
      Szeretne könnyen és gyorsan meggazdagodni? Ki nem? Richard Templar nemzetközi bestsellerjéből megtudhatjuk, hogy a pénz ugyan ritkán jön gyorsan és könnyen, mégis van esélyünk a meggazdagodásra, ha tenni is hajlandóak vagyunk érte, sőt az is kiderül, hogy gazdagság és becsület nem feltétlenül zárja ki egymást. Richard Templar harmincéves szakmai tapasztalattal rendelkezik az üzleti életben. Végigjárta a vállalati „szamárlétrát”. Jelenleg saját céget vezeti – sikerrel. A 100-szabály sorozat köteteiben tanácsait adja közre mindazoknak, akik sikeresek akarnak lenni az élet fontos területein. A sorozat kötetei: A gyereknevelés 100 szabálya Az élet 100 szabálya A vezetés 100 szabálya A karrierépítés 100 szabálya A meggazdagodás 100 szabálya Eredeti név: THE RULES OF WEALTH A PERSONAL CODE FOR PROSPERITY AND PLENTYKiadás éve: 2012Oldalak száma: 248 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789632442907EAN: 9789632442907

    • MLM betekintés

      2 190 Ft
      -15%

      1 862 Ft
      Bizonytalan

      MLM betekintés

      Mayer Consulting s. r. o.
       
      "Ezt a kis könyvet, most 2000, július 8. napján hajnali 4: 39-kor kezdem el írni. Másfél órája, mély álmomból ébredtem fel, húsz év óta a legmegrázóbb igazságokkal a network marketing iparral kapcsolatban! Olyan dolgot tapasztaltam most meg, amit egyszerűen csak "spirituális élményként" tudnék leírni. Volt már néhány ilyen élményem az életem során. Ilyenkor, ha fogom, amit "nekem adtak" és megosztom másokkal, mindig gazdag jutalomban részesültem. Nem tudom, hogy ilyen kora reggeli órában mennyit fogok írni. Eredetileg csak néhány feljegyzést szerettem volna készíteni, hogy nehogy elfelejtsem a gondolatokat. Lehet, hogy reggel magamhoz térek, és a végén úgy döntök, hogy NEM FEDEM FEL ezt az információt." (részlet)Kiadás éve: 2011Oldalak száma: 72 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789630673402EAN: 9789630673402

    • 52 gyakorlat a sikeres értékesítéshez

      1 900 Ft
      -15%

      1 615 Ft
      Bizonytalan

      52 gyakorlat a sikeres értékesítéshez

      HVG Könyvek kiadó
       
      A sikeres értékesítést a jól kidolgozott üzleti stratégia, a megfelelő kommunikáció, valamint a magabiztosság és a pozitív hozzáállás garantálja. A kártyacsomag pszichológusok által összeállított 52 praktikus, egyszerűen megvalósítható, önfejlesztő gyakorlatot tartalmaz, hogy az értékesítés igazán izgalmas kihívást jelentsen számodra. Segít, hogy elnyerd ügyfeleid bizalmát, hasznos tippeket ad, hogy felkészült és magabiztos légy munkád során. A csomagban találsz 10 üres kártyát is. Ezekre írhatod személyes megjegyzéseidet, javaslataidat, tapasztalataidat a sikeres értékesítéssel kapcsolatban. Hatékonyabb leszel, ha magadra szabod a kártyacsomagban található javaslatokat és saját gyakorlatokat is kitalálsz. A kártyák könnyen kezelhetők és a paklit bárhová magaddal viheted, bárhol használhatod, amikor csak akarod.Eredeti név: 52 WAYS TO MAKE MORE SALESKiadás éve: 2011Oldalak száma: 52 oldalKötésmód: dobozban / tokbanISBN: 9789633040478EAN: 9789633040478

    • Mesh vállalkozások - Miért a megosztásra épülő üzleteké a jövő?

      3 900 Ft
      -15%

      3 315 Ft
      Bizonytalan

      Mesh vállalkozások - Miért a megosztásra épülő üzleteké a jövő?

      HVG Könyvek kiadó
       
      "A megosztási háló hatására másként törünk be egy piacra, másokkal kötünk partnerségi megállapodást, és máshogyan ösztönözzük az új ügyfeleket arra, hogy csatlakozzanak hozzánk és másként kötelezzük el őket… Aki magáévá teszi a megosztási háló koncepcióját, felismeri, vállalata miként tudja a vevőket ösztönözni egy olyan világban, ahol a dolgokhoz való hozzáférés előnyösebb a tulajdonlásnál." – LISA GANSKY A hagyományos vállalkozások egy egyszerű képlet alapján működnek: hozz létre egy terméket vagy szolgáltatást, add el és szedd be a pénzt! De az elmúlt néhány évben egy alapvetően másfajta modell is gyökeret vert – amelyben a fogyasztóknak több a választási lehetőségük, több eszközzel és több információval, valamint több hatalommal rendelkeznek. Ezt az úttörő vállalkozó, Lisa Gansky mesh vállalkozásoknak nevezi, és elárulja, miért ez fogja uralni a jövőben az üzleti életet. A megosztásra épülő cégek a közösségi médiumokat, a vezeték nélküli hálózatokat és a minden lehetséges forrásból származó adatokat arra használják fel, hogy termékeket és szolgáltatásokat nyújtsanak az embereknek akkor, amikor szükségük van rájuk, anélkül, hogy vállalniuk kellene a tulajdonlással járó terhet és költségeket. Lisa Gansky bemutatja, hogyan lehet jó pénzt keresni, valamint megbízható márkákat és szilárd közösségeket létrehozni azzal, hogy segítünk ügyfeleinknek kevesebb mindent venni, de több mindent használni. Gondoljunk csak a Zipcar robbanásszerű növekedésére! A legújabb technológiát kiaknázva, valamint az autóhasználatot könnyebbé és megfizethetővé téve akkor, amikor szükségünk van rá, ez a fiatal vállalat segít újradefiniálni az egyéni közlekedést. S ezzel mély aggodalommal tölti el meglévő versenytársait. Lisa Gansky megmutatja, hogy ugyanezt a mintát hogyan alkalmazzák a kevésbé ismert, megosztásra épülő cégek, amelyek ágazatok óriási skáláját definiálják újra. Eredeti név: THE MESH: WHY THE FUTURE OF BUSINESS IS SHARINGKiadás éve: 2011Oldalak száma: 304 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789633040553EAN: 9789633040553

    • Üzletkötő-kalauz

      2 950 Ft
      -15%

      2 508 Ft
      Bizonytalan

      Üzletkötő-kalauz

      Bagolyvár Könyvkiadó
       
      Az üzletkötők leggyakrabban feltett két kulcskérdése: "Hogyan adhatok el még többet?" és "Mit tehetek, hogy elhárítsam az ellenvetéseket?" Az üzletkötői tréningek terén szerzett több mint hatvanéves tapasztalat alapján állítjuk, hogy ezekre a kérdésekre egyetlen válasz létezik: Egyszerűen tanuld meg, hogyan kell eladni! A világhírű Dale Carnegie(r) értékesítési tréning bevált és időtálló technikái most első ízben könyv formájában is hozzáférhetőek. A könyvből választ kapunk arra, hogyan találjunk új ügyfeleket, és tartsuk meg régi vásárlóinkat, miért fontos a potenciális vevők megközelítése előtti kutatás, hogyan határozzuk meg a vevők szükségleteit: elsődleges érdeküket (mit akarnak), vásárlási kritériumaikat (az eladás előfeltételeit), és domináns vásárlási indítékukat (miért akarnak vásárolni), hogyan érjük el a döntéshozókat, és hogyan kerüljük el az árengedmény-csapdát.Eredeti név: THE SALES ADVENTAGEKiadás éve: 2010Oldalak száma: 266 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786155030024EAN: 9786155030024

    • Lean szemlélet

      5 900 Ft
      -15%

      5 015 Ft
      Bizonytalan

      Lean szemlélet

      HVG Könyvek kiadó
       
      A veszteségmenetes, jól működő vállalat alapja A szerzőpáros alapműve egyfajta szemléletet mutat be: azt, hogyan tehetünk szert a folyamatos fejlesztés képességére, hogyan alakíthatjuk folyamatainkat a valós vevői igényekhez, és hogyan teremthetünk minőségorientált, rugalmas szervezetet, amely a teljes ellátási lánc mentén a valódi értékteremtésre koncentrál. Ráadásul mindezt egyre kevesebb ráfordítással. Ha sikeresen elsajátítjuk e szemléletet, megtanulhatunk elérni "egyre kevesebből egyre többet". A Lean Thinking 2003-as kiadásának előszava is érinti az akkori válságot: "Az érdeklődés hatalmas lendületet vett, amikor végül mégis beigazolódott az előrejelzés: 2001-ben recesszió, majd 2002-ben pénzügyi hanyatlás következett be. A lean szemlélet 2001-ben - közel öt évvel a megjelenése után és mindennemű népszerűsítés nélkül - újra felkerült a Business Week népszerűségi listájára az üzleti könyvek kategóriájában. Kiadónk szerint ez példa nélküli eset volt." A nemzetközi tapasztalat tehát azt mutatja, hogy a szerzők biztos útmutatóval szolgálnak ahhoz, hogy a vállalatok hogyan tudják túlélni a nehéz időszakokat, és ami még fontosabb, hogyan tudnak felkészülni a jövőben az ehhez hasonló helyzetekre. A könyv szerzői rengeteg adat, esettanulmány és teljesítmény elemzésével kezdték munkájukat, küldetésüknek tekintve a klasszikus tömegtermelés paradigmái között rekedt vállalatok fejlesztését. Bebizonyosodott, hogy a tömegtermelés kevésbé hatékony módszerei, elvei és szokásai megértek a váltásra, és kibontakozóban van egy új irányzat, amely már nem pusztán új módszerek és technikák alkalmazását jelenti. A szerzők, James P. Womack és Daniel T. Jones különféle vállalatok tapasztalatait elemezve kereste azokat az általános érvényű szabályokat, amelyek technológiától, terméktől és piaci tevékenységtől függetlenül sikerre vezették azokat. Munkájuk eredményeképpen letisztult az az öt alapelv, amelyek ma a lean szemlélet alappilléreit jelentik. Meglátjuk majd a könyvben, hogy a recept viszonylag egyszerű, és egyúttal ebben rejlik annak nehézsége is. A könyv számtalan gyakorlati példája utat mutat a sikeres alkalmazáshoz, összefoglalva az esetleges buktatókat és nehézségeket is.Eredeti név: LEAN THINKING. BANISH WASTE AND CREATE WEALTH IN YOUR CORPORATION. REVISED AND UPDATEDKiadás éve: 2009Oldalak száma: 426 oldalKötésmód: keménytábla, védőborítóISBN: 9789639686830EAN: 9789639686830

    • Személyes eladás

      870 Ft
      -15%

      740 Ft
      Bizonytalan

      Személyes eladás

      BBS-INFO Kft.
       
      A könyv a személyes eladással, az értékesítési tárgyalással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat mutatja. A könyvet olvasva az előkészületektől kezdve, a tárgyalás forró pillanatain keresztül egészen a meglévő kapcsolatok utógondozásáig juthatunk el. Külön fejezetekben, jól átlátható formában mutatjuk be a különböző meggyőzési és kifogáskezelő módszereket, ábrákkal, tagolt formában, melyek segítségével előképzettség nélkül is megérthetjük azok lényegét.Kiadás éve: 2001Oldalak száma: 102 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789630081979EAN: 9630081970


      Rács Lista