Rács Lista

  • 101 tipp videókonferenciákhoz

    2 400 Ft
    -15%

    2 040 Ft
    Raktáron

    101 tipp videókonferenciákhoz

    Kossuth Kiadó
     
    Egy nap a történészek majd visszatekintenek erre az időszakra, és csak így fognak rá hivatkozni: VH és VHE - videóhívások kora és a videóhívások előtti kor. 2019-ben a slack, azaz a lazítás kifejezés csak akkor merült fel a munkahelyeden, amikor három napja zsinórban késtél háromnegyed órát, a hangout, azaz búvóhely romantikus együttlétekre utalt, a Zoom pedig egy jégkrém volt a kilencvenes években, amiről a BuzzFeeden nosztalgikus hangvételű cikkekben emlékeztek meg. Persze ott voltak azok a fura FaceTime-hívások, na meg a karácsonyi online beszélgetések a külföldi rokonokkal, de akkoriban ezek a videóhívások még nem határozták meg annyira a mindennapjainkat, mint most. Aztán jött a járvány, és minden megváltozott. A személyes megbeszélések több-kevesebb sikerrel átköltöztek a képernyőre. A családi találkozókból zűrzavaros Zoom-meeting lett, ahol egyszerre beszél mindenki. Bizonyos tapasztalatok hasznosnak bizonyultak, mások kevésbé. Akár gyűlöljük, akár szeretjük, a videómegbeszélések mindennapjaink részévé váltak, úgyhogy itt az ideje berendezkedni az együttélésre. A könyvben található bölcs tanácsok ehhez nyújtanak segítséget. Ez a 101 remek tipp és illemszabály segít mesteri szinten eligazodni az online meetingek világában. Akár azzal a különös szokásunkkal szeretnénk felhagyni, hogy a megbeszélés végén bárgyú integetéssel búcsúzzunk el, akár arról, hogy kitartóan a saját arcunkat bámuljuk a képernyő jobb sarkában, az itt található, humorban is bővelkedő tanácsok a segítségünkre lesznek. Hamarosan szinte lubickolunk az online világban, legyen szó akár munkamegbeszélésről, kötetlen családi csacsogásról, online sörözésről a barátokkal, randiról vagy bármilyen egyéb virtuális találkozóról.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 96 oldalKötésmód: füles, kartonáltISBN: 9789635443833EAN: 9789635443833

  • Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény

    5 800 Ft
    -15%

    4 930 Ft
    Raktáron

    Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény

    Customer View Kft.
     
    A könyvben gyűjtőfogalomként jelenik meg az ügyfél kifejezés, mert bár az egyes iparágakban eltérő megnevezést használunk (vásárló, vendég, páciens, utas), az alapvető helyzet azonos, szektortól függetlenül. Van valaki, aki hozzá akar jutni egy termékhez, vagy igénybe kíván venni egy szolgáltatást, és mi ezt akarjuk neki értékesíteni a vállalkozásunk üzleti eredményességének növelése érdekében. Ez a könyv nem arról szól, hogy ezt hogyan tegyük, hanem arról, hogy mi történik ezután. Azaz, mi történik abban az esetben, ha az értékesítést nem egyszeri alkalomra tervezzük, és az ügyfeleinket hosszú-távon, érzelmileg elkötelezetten, magas szintű lojalitással szeretnénk megtartani, és ehhez az ügyfél-kapcsolatainkra, mint meghatározó tényezőre tekintünk. Tegyük még hozzá, mert fontos: mindezt úgy kívánjuk megvalósítani, hogy nem egy tetszőleges, automatizált informatikai rendszer megoldásait és funkcionalitását tekintjük az egyedüli lehetőségnek.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 216 oldalKötésmód: ragasztottISBN: 9786150057323EAN: 9786150057323

  • Az interaktív könyv

    2 490 Ft
    -20%

    1 992 Ft
    Raktáron

    Az interaktív könyv

    L'Harmattan Kiadó
     
    Az interaktív könyv 2010-es piaci megjelenése hosszú idők óta a képeskönyvtörténet legizgalmasabb és legaggasztóbb eseménye. A meseközvetítés mint tradicionális kommunikációs forma digitális kiterjesztettsége egyrészről ugyanis vonzza és felfedezésre ösztönzi az alkotókat, a felhasználókat és a közvetítőket, másrészről szembesíti hiányosságaival a médiatudomány felé orientálódó diskurzusokat. Az utóbbi megállapításból kiindulva a kötet az elméleti és a kritikai reflektáltságnak és azoknak a viszonyítási pontoknak a szükségességére mutat rá, melyek segíthetik a kritikusokat és a közvetítő szakembereket az App Store és a Google Play piacaira nap mint nap felkerülő új alkalmazások megítélésében. Modellálja továbbá az interaktív könyv mediális és kommunikációs összetevőinek rendszerét, bemutatja a nemzetközi kritikában elfogadott kritériumcsoportokat és szemlélteti a felhasználói praxis működését. Az interaktív mesekönyvek "felfedezésre és megszelídítésre váró vadonjának" szerepe az elkövetkező évtizedekben, feltételezhetően, egyre inkább felértékelődik nemcsak a nemzetközi, de a hazai kulturális-oktatási folyamatokban is, hiszen az interaktív könyv, mint a nyomtatott irodalom és a digitális kultúra által kitermelt műfajok közti átmenet reprezentánsa evidensen szolgálhat "(tan)anyagként" a művelődés és az oktatás korszerű módszereihez, és a digitálisirodalom-kutatás teóriáihoz.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 160 oldalKötésmód: kartonISBN: 9789634145554EAN: 9789634145554

  • Szenvedélyes hűség

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Szenvedélyes hűség

    BAGOLYVÁR TRADE KFT
     
    Nyerd meg az ügyfeleid szívét, és nemcsak többet fognak vásárolni, de az ismerőseiknek is csak rólad beszélnek majd. De mi teszi az alkalmi ügyfeleket szenvedélyes promóterekké? Mi készteti az embereket arra, hogy hosszú távon veled tartsanak? A FranklinCovey szakértői a vásárlói hűség titkos kódjának megfejtését tűzték ki célul. Egy kiterjedt vizsgálatot végeztek, amelyben 1100 üzlet és több ezer embert vett részt. Végül beazonosították azokat az eseményeket, amelyek kiemelkedő bevételekhez vezettek. Ez a könyv ezeket az alapelveket és gyakorlatokat mutatja be. Megismerheted: - Hogyan alakíts ki hiteles, szívélyes kapcsolatot. - Hogyan tedd fel a megfelelő kérdéseket. - Hogyan tanulj meg figyelni másokra. - Hogyan ismerd fel, hogy mi a valódi feladat. - Hogyan vállalj felelősséget a vevő igényeiért. - Hogyan kövesd nyomon és erősítsd meg a kapcsolatod az ügyféllel. - Hogyan oszd meg nyíltan és kedvesen a meglátásaidat. - Hogyan lepd meg a partnereidet váratlan extrákkal. - Hogyan tartható fenn a "szenvedélyes hűség".Eredeti név: Leading LoyaltyKiadás éve: 2020Oldalak száma: 272 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786155030918EAN: 9786155030918

  • Lean problémamegoldók kézikönyve

    8 900 Ft
    -15%

    7 565 Ft
    Raktáron

    Lean problémamegoldók kézikönyve

    LEAN ENTERPRISE INSTITUTE
     
    "A legtöbb cégvezető és csapat automatikusan az ismerős és standard problémamegoldó módszerekhez nyúl, amikor bármilyen gonddal szembesül, de ezzel felesleges nehézségeket, frusztrációt, csúszásokat és hatékonyság-csökkenést okoznak a probléma megoldása során - már amennyiben a probléma egyáltalán megoldódik! Másképp fogalmazva: újra és újra a régi kalapácshoz nyúlnak, mintha mindegyik üzleti probléma ugyanaz a szög volna. A Lean problémamegoldók kézikönyve című könyvben a szerző, Art Smalley, a folyamatos fejlesztés szakértője, megmutatja, hogyan törhetünk ki ebből a csapdából. Meglátása szerint a legtöbb üzleti probléma négy fő kategóriába sorolható, amelyek más-más gondolkodási folyamatot, fejlesztési módszert és menedzsment-megközelítést igényelnek. Ezek az alábbiak: 1. Hibaelhárítás: reaktív folyamat, mely során gyorsan megszüntetjük az abnormális állapotokat azzal, hogy haladéktalanul visszatérünk az ismert standardhoz. 2. Standardtól való eltérés: strukturált problémamegoldó folyamat, amely elsősorban a gyökérokot veszi célba a probléma definiálása, célkitűzés, elemzés, ellenintézkedések foganatosítása, ellenőrzések, standardok és nyomon követő tevékenységek révén. 3. Célállapot: folyamatos fejlesztés (kaizen), amely túlmutat a meglevő teljesítményszinteken, hogy ezáltal új és jobb standardokat vagy állapotokat érjünk el. 4. Nyíltvégű és innováció: szakadatlan törekvés a kreativitás és egy jövőkép vagy ideális állapot szintézise révén, amely radikális fejlesztésekkel jár és a jelenlegi szinten túlmutató, nem várt termékeket, folyamatokat, rendszereket hoz létre, vagy értéket teremt az ügyfél számára. "A szervezetek és egyének, bármely szinten legyenek is, rendre belesétálnak ebbe a csapdába: egyetlen elsődleges és standard megoldásuk van minden problémára" - állítja Smalley, aki a problémamegoldást a Toyota híres Kamigo motorgyárában tanulta Tomoo Harada-tól, aki azokat a karbantartási tevékenységeket vezette, amelyek biztosították az Taiichi Ohno-féle innovációkhoz szükséges stabilitást a Toyota Termelési Rendszerben (TPS). "Mindegyik problémakategória-típusnak megvan a maga alrendszere és a felszínre kerülő mechanizmusa, menedzsment-megközelítése és nehézségi szintje" - fejti ki. - "Nincs minden helyzetre megfelelő egységes megoldás, és amikor a munkatársakat megtanítjuk az eszközök vagy technikák használatára, azzal még csak a felszínt kapargatjuk." A Lean problémamegoldók kézikönyve című könyvből megtanulhatjuk: A négy problémamegoldó megközelítést, amelyek szinte bármely üzleti probléma esetén hatékonyak; Hogyan érdemes az "abnormális helyzetek" kezelésétől elindulni az összetettebb problémamegoldó rutinok felé, amelyek fejlesztik az embereket és sokszínűbb folyamatos fejlesztési kultúrát hoznak létre; Mikor, hogyan és melyik típust érdemes használni, valódi példákon keresztül bemutatva; Melyek az egyes problémamegoldó típusok erősségei és korlátai; Melyek az egyes típusoknak megfelelő alrendszerek; Mi az időzítés és ütemezés fontossága minden egyes rutin esetében; Melyik a három fő ellenintézkedési típus, és mikor érdemes használni ezeket; A problémamegoldásban hogyan lehet a 4C-elvet felhasználni az 1. típus, azaz hibaelhárítás esetében; Mi a frontline szupervizorok kritikus szerepe a hibaelhárításban; Melyik a 2. típusú - standardtól való eltérés - problémamegoldást igénylő két állapot; Mi a 2. típusú problémamegoldás hét alaplépése, és azok legfontosabb pontjai; Miben különbözik a 3. típusú problémamegoldás az 1. és 2. típustól; A 3. típusú szemlélet miért alkalmazható bármely tevékenység - gyártás, szolgáltatások, egészségügy, logisztika; közigazgatás stb. - esetében; Melyek a szakemberek meglátásai a design szemlélet és az innováció modern, 4. típusú problémamegoldó megközelítéséről; Milyen tételekből áll a 4. típus ellenőrzőlistája; Melyik az a hat alternatív téma, amely az összes problémamegoldó típusra érvényes; Hogyan mérjük fel egy vállalat képességeit mind a négy típus és négy eltérő készségszint esetében; Mi a folyamatos fejlesztés legfőbb eszközei mögött húzódó szemlélet és logika; Fentiek rögzítését több mint hatvan illusztráció támogatja, továbbá minden fejezet végén összefoglaló kérdések segítik a pontos megértés ellenőrzését."Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 184 oldalKötésmód: pur ragasztókötésISBN: 9786155887017EAN: 9786155887017

  • Győzz meg és uralkodj!

    4 990 Ft
    -15%

    4 242 Ft
    Raktáron

    Győzz meg és uralkodj!

    Kreatív Kontroll Kft.
     
    ""Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett a gond." Rengeteg értékesítő tanácstalan, mert úgy érzi, elméletileg mindent jól csinált, de mégsem járt sikerrel. A leggyakoribb problémák egyike, hogy amikor a tárgyalópartner máshogy reagál, mint amire az üzletkötő számított, akkor teret kap az erőszakoskodás - és ez gyakran nem is tudatosul. Ilyenkor a meggyőzés tukmálásba csap át, amitől az ügyféljelölt menekül. De vajon lehet tudatosan és rámenősség nélkül irányítani az emberek figyelmét? Hol vérzik el a legtöbb értékesítő? És egyáltalán: a befolyásolás etikus? A Győzz meg és uralkodj többek között ezekre a kérdésekre adja meg a választ - sallangok nélkül. A tudományos eredményeket való életből vett üzleti példákkal illusztrálja és közérthető nyelven adja át mindenkinek, aki meggyőzőbben szeretne kommunikálni. Dr. Újszászi Bogár László az üzleti életben is aktív egyetemi oktató, aki azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hisz, amelyeket ő vagy egy hazánkban elismert kutató minimum 300-500 fős mintán tesztelt - és amelyek legalább 5-8%-os javulást hoztak a vizsgálatok során. Az általa kidolgozott BDA-modellt már a Dubai University-n is tanítják és olyan nagyvállalatok támaszkodnak rendszeresen a szakértelmére, mint az Opten, a Lindab, a Dow Dupont vagy a Konica Minolta. A könyv szerkesztője, Tabajdi Enikő végzettsége szerint élelmiszermérnök és közgazdász. Egyetemi tanulmányai után a Kreatív Kontrollnál helyezkedett el, ahol megtanulta, hogyan kell úgy megírni egy termék landing oldalát, hogy az 10 millió forintot meghaladó bevételt hozzon. Senior copywriterként nemcsak az értékesítési, hanem a tartalmi szövegírásban is otthonosan mozog, érdeklődési köre pedig a pszichológiára is kiterjed - mindez nagy segítségére volt a szerkesztési munkában."Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 132 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9786158116220EAN: 9786158116220

  • Summa summárum

    4 999 Ft
    -15%

    4 249 Ft
    Raktáron

    Summa summárum

    Athenaeum Kiadó
     
    GÖRÖG IBOLYA 1987 és 1999 között dolgozott a Miniszterelnöki Hivatal Protokoll Főosztályán. Ezalatt hét miniszterelnököt szolgált, 1992-től pedig protokollfőnökként irányította, szervezte a kormány hivatalos rendezvényeit. Azóta sem pihen: szinte mindennap járja az országot, előadásokat tart protokollról, rendezvényszervezésről és viselkedéskultúráról, fennmaradó idejében pedig olykor akár abszurd kérdésekre ad kimerítő e-mailes válaszokat. A "protokoll nagyasszonya" ebben a legújabb könyvében az előadásait írja le, ezért az előző négy kötetében (Protokoll az életem, Mindennapi maceráink, A nyilvánosság kelepcéi, Tanácsoskönyv) leírtak is vissza- visszaköszönnek. A Summa summárum szerkezetileg eltér az eddigiektől: ha lehet, még kötetlenebb formában, sok-sok humorral fűszerezve, az életből vett tapasztalatokkal színesítve kaphatjuk meg az alapvető információkat. "Kedves Görög Ibolya! A bemutatkozásról szeretnék kérni tanácsot! NEm arról,hogyan mutatkozzunk be azt tudom! Pl iskolában,munkahelyen kinek mutatkozzak be?Előre bemutatkozhatok? Vagy csak ha beszéltem velük? 1 előadáson:? 1 buszmegállóban,buszon akivel beszélek? buszmegállóban,buszon nem lehet mert ott ülünk és csak állva lehet akkor hogyan?" Hogyan lehet higgadtan válaszolni egy hasonló e-mailre? Hogyan kerüljük el, hogy alapvető hibákat ejtsünk egy hivatalos rendezvényen? Hogyan viselkedjünk, ha netán - miért is ne? - II. Erzsébet fogad bennünket a Buckingham Palotában? Vagy ha hirtelen egy evőeszközökkel megpakolt asztalnál ülünk, tanácstalanul? Mit vegyünk vagy ne vegyünk fel, ha szerelmünk bemutat a szüleinek? Milyen a jó koktélfalatka? Milyen a jó koktélruha? Miért ne hordjunk munkahelyen papucsot? Hogyan lehet tárgyaláson vesztett helyzetből nyerni? Milyen a jó főnök? Ilyen és hasonló kérdésekre ad választ Görög Ibolya legújabb könyve, gyakorlatból vett példákkal, könnyedén kalauzolva az olvasót a protokollszabályok útvesztőjében. Kiadás éve: 2018 Oldalak száma: 400 oldal Kötésmód: kemény kötés ISBN: 9789632937441 EAN: 9789632937441

  • A siker kézikönyve

    4 970 Ft
    -15%

    4 225 Ft
    Raktáron

    A siker kézikönyve

    Guruló Egyetem Kft.
     
    """Hiszek abban, hogy mindenkiben megvan a képesség, hogy valami csodálatosat hozzon ki az életéből. Talán a legnagyobb cél, amely felé bármelyikünk törekedhet, az, hogy az életünk valamiféle változást eredményezzen a világban, ahol élünk. Csak akkor teljesedünk ki és élünk igazán, ha valami olyasmit csinálunk, amelyről tudjuk, hogy jobbá fogja tenni mások életét. Talán a legszebb élmény, amelyben bárki részesülhet, a tudat, hogy ura a sorsának és a jövőjének. Ez a könyv azért íródott, hogy segítséget nyújtson ebben. Megtanít, hogyan vedd kézbe a jövődet, hogyan lépj rá a gázpedálra, amely segít gyorsabban előre haladni és messzebb jutni, mint valaha is képzelted volna. Azt kívánom neked, hogy az életed következő hónapjaiban és éveiben sikerek sora kövesse egymást, ahogy az elméletből átütelteted a gyakoraltba az itt írottakat."" Brian Tracy"Eredeti név: Success and AchievementKiadás éve: 2018ISBN: 9786155420443EAN: 9786155420443

  • Coaching kézikönyv

    4 490 Ft
    -15%

    3 817 Ft
    Raktáron

    Coaching kézikönyv

    Bioenergetic Kft.
     
    A szerző széleskörű, közel húszesztendős tapasztalataira alapozva, elsősorban gyakorlati szempontokat figyelembe véve segít eligazodni a coaching fogalmának sokrétűségében. Részletes áttekintést nyújt a coaching fontos megközelítési módjairól, modern, jól használható modellé állítva össze azokat. Célja, hogy e témában áttekintést nyújtó alapmű legyen. A pedagógiai szempontokat is szem előtt tartó kézikönyv hasznos tananyaga a coach-képzéseknek, ugyanakkor a gyakorló szakemberek segédkönyvéül is szolgál. A könyv számos gyakorlati ötlettel szolgál a tanácsadók, moderátorok és mediátorok, trénerek, szupervizorok és terapeuták munkájához is, mint a coaching-szakma kitűnő és igényes kézikönyve! Eredeti név: Das Coaching Handbuch für Ausbildung und PraxisKiadás éve: 2017Oldalak száma: 272 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789632912547EAN: 9789632912547

  • A sikeres Coach

    5 490 Ft
    -15%

    4 667 Ft
    Raktáron

    A sikeres Coach

    Cor Leonis Kiadó
     
    Mutasd meg az ügyfeleidnek, amit nem látnak. Mondd azt az ügyfeleidnek, amit senki nem mer a szemükbe mondani. És annyi ügyfeled lesz, amennyit csak szeretnél. Akár új vagy a szakmában, akár milliós bevételeket könyvelsz el coachként, A sikeres coachból megtudhatod, hogyan - tegyél szert azokra a készségekre és módszerekre, amelyek segítségével azonnal nekiláthatsz az ügyfélteremtésnek - teremts teljesen tisztességesen olyan ügyfeleket, amilyenekre vágysz - állítsd ügyfeleid szolgálatába kivételes képességeidet és tehetségedet - fejlessz ki egy érted dolgozó rendszert, amely ajánlások révén folyamatosan ellát új ügyfelekkel - tegyél bátor, sorsfordító ajánlatokat - lépj túl azokon a berögzült meggyőződéseken, amelyek a legtöbb coach (és ügyfeleik) sikerének útjában állnak - küzdd le - örökre - minden coach két legnagyobb félelmét - lépj túl azon, hogy próbálsz mások kedvére tenni ahelyett, hogy szolgálatot tennél nekik - légy világklasszis coach rendkívül elkötelezett ügyfelekkel És még sok mindent mást.Eredeti név: The Prosperous CoachKiadás éve: 2017Oldalak száma: 259 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786158036269EAN: 9786158036269

  • Asszertivitás

    3 999 Ft
    -15%

    3 399 Ft
    Raktáron

    Asszertivitás

    Scolar Kiadó
     
    Unod már az olyan önfejlesztő könyveket, amelyek tele vannak érthetetlen szakkifejezésekkel, és a gyakorlatban tulajdonképpen használhatatlanok? A Scolar Kiadó új könyvsorozatának első kötetében csak egyetlen idegen szót kell megismerned: Asszertivitás. Ez az érdekeid érvényesítését jelenti oly módon, hogy mások igényeit is figyelembe veszed. A több évtizedes szakmai tapasztalatokkal rendelkező szerzőpáros nagy sikerű könyvében közérthetően fejti ki a témát, és konkrét élethelyzeteket mutat be, melyek segítségével Te is megtanulhatsz asszertív lenni önmagad, valamint családod, barátaid, szűkebb és tágabb környezeted érdekében. Eredeti név: HOW TO BE ASSERTIVE IN ANY SITUATION Kiadás éve: 2017 Oldalak száma: 224 oldal Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött ISBN: 9789632443935 EAN: 9789632443935

  • Érvelés

    3 999 Ft
    -15%

    3 399 Ft
    Raktáron

    Érvelés

    Scolar Kiadó
     
    Gyűlölöd a vitákat, és mindenáron megpróbálod elkerülni őket? Vagy úgy érzed, folyvást alulmaradsz az érvek csatájában? Ha győztesen kerülsz ki egy vitából, olyankor is az a benyomásod: épp az ellenkezőjét érted el annak, amit szerettél volna? Ha igen, akkor neked szól ez a könyv: megtanít jól vitázni. Megtudod belőle, hogyan lehet világosan és hatásosan ismertetni másokkal a véleményedet, és segítséget kapsz a hatásos ellenérvekhez szükséges módszerek elsajátításához is. A higgadt, ésszerű és jó érvelés képességének nagy hasznát vesszük a munkánk során és az élet egyéb területein is. Eredeti név: HOW TO ARGUE POWERFULLY, PERSUASIVELY, POSITIVELYKiadás éve: 2016Oldalak száma: 241 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789632444079EAN: 9789632444079

  • Társalgás

    3 999 Ft
    -15%

    3 399 Ft
    Raktáron

    Társalgás

    Scolar Kiadó
     
    A legtöbb ember számára vannak olyan helyzetek, amelyekben kissé bizonytalanul érzi magát amikor belép valahová, ahol csupa idegen arcot lát, egy partira készül, közönség előtt kell előadnia valamit, kapcsolatépítő rendezvényen vesz részt, vagy egyszerűen csak négyszemközt beszélget valakivel. Ez a kötet azoknak szól, akik szeretnék megtanulni, hogyan nézhetnek szembe magabiztosan bármilyen társasági helyzettel, függetlenül attól, hogy kik a résztvevők, és hányan vannak. A Társalgás egy rendkívül gyakorlatias kézikönyv, amelynek mindig jó hasznát veheted, ahányszor csak valamilyen eseményre készülsz..Eredeti név: How to talk to anyone in every situationKiadás éve: 2016Oldalak száma: 208 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789632444376EAN: 9789632444376

  • Gyakorlati protokoll

    3 850 Ft
    -15%

    3 273 Ft
    Raktáron

    Gyakorlati protokoll

    Akadémiai Kiadó
     
    A szerzőpáros, Kepes Ágnes és Sille István könyve elsősorban azoknak hasznos, akiknek fő feladatuk a rendezvények szervezése, a hoszteszeknek, akik a különféle események sikerét közreműködőként biztosítják. Emellett praktikus információkat tartalmaz a könyv PR-ügynökségek, kommunikációs cégek munkatársai számára, de azoknak is, akik különféle szolgáltatásokat ajánlanak különböző események, rendezvények szervezéséhez. Sőt, a könyv segítséget nyújt azoknak is, akik a rendezvényeknek csak" meghívottjai, résztvevői. Őszintén bevallom, elfogult vagyok a szerzőpárossal kapcsolatban. Kepes Ágnessel számtalan rendezvényt szerveztünk együtt. Sille Istvántól tanultam meg, s később együtt is tanítottam vele a protokoll és etikett alapjait, elméletét és gyakorlatát egyaránt. Azt gondolom, hogy fontos szakmai könyvet írtak meg. A könyvet egy, a könyvből vett idézettel szeretném a kedves olvasó figyelmébe ajánlani. Így szól: "...nincs semmi fontosabb, mint a mosoly". Az olvasó, legyen az rendezvényszervező, szolgáltató vagy részt vevő munkatárs, hosztesz, házigazda avagy résztvevő, tekintse ezt a könyvet mosolyként, s használja akár tankönyvként, akár lexikonként vagy kézikönyvként, tanuljon meg e könyvből, annak szerzőivel együtt, mosolyogni. Barát TamásKiadás éve: 2015Oldalak száma: 280 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789630596510EAN: 9789630596510

  • Beszélj győztesként!

    5 490 Ft
    -15%

    4 667 Ft
    Raktáron

    Beszélj győztesként!

    Trivium Kiadó
     
    A siker elengedhetetlen tartozéka, hogy meg tudjunk szólalni több ember előtt. Ha Ön fél egy prezentáció megtartásától, vagy fejleszteni akarja meglévő tudását, akkor Önnek ajánljuk a világ egyik legnevesebb üzleti előadójának könyvét. A szerző bevezet minket a sikeres tárgyalások világába, megosztja személyes szónoki tapasztalatait, elárulja kulisszatitkait. Ötletei bizonyítottak, gyakorlatiasak és gyors hatásúak. Olyan technikát és stratégiák, melyeket mi is sikerrel alkalmazhatunk. Jó hír: A beszédkészség tanulható! Tűzzük ki célul, hogy a tíz legjobb szónok közé kerülünk be, és ne feledjük: „Aki ma elragadóan beszél, az egykor talán csődtömeg volt.” Használjuk bátran Tracy tanácsait, a szónoki képességek négy sarokkövét, melynek segítségével a legfőbb akadályt, magunkat tudjuk legyőzni és kételyeinktől, félelmeinktől szabadulhatunk meg. Ha bízunk magunkban, beszédünk hiteles lesz minden helyzetben. A csiszolt szónoki képesség intelligenciánkról is meggyőzi környezetünket és gyorsabb előmenetelt biztosít, hogy jobb eredményeket érjünk el életünk és karrierünk során. Brian Tracy a világ egyik legkiválóbb motivációs trénere. Számos sikerkönyv szerzője, melyeket 42 nyelven a világ 60 országában használnak. Személyes és karrier-tanácsadóként több mint ezer nagyvállalatnak nyújtott segítséget – többek között az IBM-nek, a McDonnell Douglasnak–, és több mint kétmillió embert oktatott személyesen.Eredeti név: SPEAK TO WIN: HOW TO PRESENT WITH POWER IN ANY SITUATIONKiadás éve: 2013Oldalak száma: 184 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786155732591EAN: 9786155732591

  • Kérdezni tudni kell

    4 390 Ft
    -15%

    3 732 Ft
    Raktáron

    Kérdezni tudni kell

    Fiesta Stúdió Könyvkiadó Kft.
     
    Hogyan érheted el a "boldogító igent" a munkádban : a sikeres kommunikáció titka. A szerző a sikeres üzleti vállalkozásokhoz kínál kipróbált recepteket.Eredeti név: QUESTIONS ARE THE ANSWERSKiadás éve: 2000Oldalak száma: 120 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789638133977EAN: 2016800000148

  • Instagram

    5 995 Ft
    -15%

    5 096 Ft
    Rendelhető

    Instagram

    Scolar Kiadó
     
    "Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot." (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új termékeket ezen a platformon. De hogyan kell hatékonyan használni? Jodie Cook közösségimédia-szakértő világossá és könnyen érthetővé teszi, ami elsőre bonyolultnak tűnhet: 125 szabályt fogalmaz meg, egyszerűen kezelhető és hatásos eszközzé téve így az Instagramot. Jodie végigmegy az üzleti profil működtetésének minden aspektusán - stratégia, tartalom, közösség, növekedés -, és átadja a leglényegesebb tudnivalókat, hogy te is úgy használhasd a digitális marketing eszközeit, akár egy szakértő, vállalkozásod méretétől függetlenül. Tanuld meg, hogyan tervezd meg a posztjaidat; hogyan találd meg a megfelelő hangvételt; hogyan azonosítsd a különféle trendeket; hogyan építs fel egy kampányt; hogyan tedd interaktívvá a felületet. Tervezd meg saját egyedi stratégiádat, legyen szó bármilyen üzleti vállalkozásról. Építsd be tudásodba a sikeres Instagram-használók ismereteit és Jodie nemzetközi márkákkal, celebekkel és kis vállalkozásokkal folytatott együttműködéseinek tapasztalatait. Olvasd úgy ezt a könyvet, mint egy útmutatót, mely lépésről lépésre bemutatja, mit is kell tenned. Akár azért veszed kézbe a könyvet, mert teljesen kezdő vagy, akár azért, mert kevés az időd, vagy mert fejlődni szeretnél, hasznosabb és átláthatóbb kézikönyvet aligha találsz közösségimédia-marketing témában.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 256 oldalKötésmód: flexiISBN: 9789635093212EAN: 9789635093212

  • Válj valóra!

    3 900 Ft
    -15%

    3 315 Ft
    Rendelhető

    Válj valóra!

    HVG Könyvek kiadó
     
    Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába? Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot? Miként élvezheted a kemény munka közben az életed? Hogyan alakítsd ki a karizmatikus vezető képét önmagadról? Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton, valószínűleg rengeteg jótanáccsal találod szembe magad. Nehéz eldönteni, hogy melyik könyvre, TED- előadásra, vagy influenszerre hallgass, a közösségi médiában terjedő trendeket, esetleg a legjobb egyetemi előadód, a főnököd vagy a mentorod által javasolt módszereket kövesd. Szántó Péter, aki a Forbes 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listájára is felkerült, ugyanígy érezte magát, amikor belevágott álmai megvalósításába. Épp ezért az évek során kipróbált minden, a legnagyobb mendezsmentguruktól, könyvekből, blogokból, vlogokból és filmekből megismert tanácsot, és le is jegyezte őket. E jegyzetek rendszerezett változatát tartod a kezedben, mindazt, ami Péternek jól jött volna a kezdeteknél, majd később a mindennapokban. Könyvében - hogy könnyebbé tegye számodra az első lépéseket - összefoglalta a legjobban bevált lifehackeket, az énmárkaépítéshez elengedhetetlen trükköket, vezetési és hatékonyságnövelő technikákat, sőt a legfontosabb kommunikációs tudnivalókat is. Neked már csak az a dolgod, hogy apránként beépítsd ezeket a szokásaid közé, és megvalósítsd mindazt, amit a legjobban szeretnél.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 250 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9789633049709EAN: 9789633049709

  • megértjükegymást

    3 200 Ft
    -15%

    2 720 Ft
    Rendelhető

    megértjükegymást

    Akadémiai Kiadó
     
    "A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés" - írta néhány éve Ferling József, a hazai PR-szakma egyik legelismertebb kulcsfigurája. Az építkezés azonban nem magányos tevékenység, hanem szükségszerűen csapatmunka. A PR is az. Éppen ezért különleges e kötet formátuma: ez az első, mindmáig egyetlen, "beszélgetős" PR-szakkönyv. Ebben a könyvben, amely ily módon valóban rátalál a csapatmunkára, az egyes kérdések legjobb értői beszélgetnek, "szakmáznak" a szerzővel, Sós Péter Jánossal, a PR Szövetség örökös tagjával. Ugyanakkor nem csupán a formátum újszerű: a témák is aktuálisak. Szóba kerül a PR kissé megroggyant hitelességétől kezdve a mindenütt alkalmazott (vagy éppen nem alkalmazott) integrált kommunikációig minden, ami szakmailag aktuális: az influencerek, a belső véleményvezérek, a megbízó-ügynökség kapcsolat, a válságkommunikátor hitelessége, a digitális bennszülöttek hatalomátvétele. A szerző bevezető tanulmányában és Dr. Rácz Gábor zárszavában pedig már a jövő problémái sejlenek fel: a véleménybuborékok káros társadalmi hatásai, illetve a kiszámíthatatlan jövő kiszámíthatatlan etikai kérdései. A beszélgetőtársak a hazai PR-szakma legelismertebb képviselői, Bánhegyi Zsófia, Bőhm Kornél, Horváth Magyary Nóra, Károlyi Zsuzsanna és Sárosi Péter.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 96 oldalKötésmód: kartonISBN: 9789634545880EAN: 9789634545880

  • Sem megerősíteni, sem cáfolni...

    3 900 Ft
    -15%

    3 315 Ft
    Rendelhető

    Sem megerősíteni, sem cáfolni...

    HVG Könyvek kiadó
     
    Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket? Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában? Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait? A súlyos balesetek és természeti katasztrófák, termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig immár bárki világgá kürtölheti rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveivel. Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló, olvasmányos kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen elveket kövessünk, ha már megvan a baj, és utólag miként érdemes levonni a tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt akár laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt is teremthetünk. Méltatások: "Többször kezeltem mások válságait, néha még sikerrel is. A magam kríziseivel viszont mindig nehezen boldogultam. A tanácsadó különösen kényes arra, hogy tanácsért kihez forduljon. Bőhm Kornél véleményét bármikor szívesen kikérném, mert pont olyan, mint a könyve: okos, precíz, megfontolt és elegáns." Batiz András, az Impact Works alapítója, kommunikácós tanácsadó és tréner, volt kormányszóvivő "Miként életünk során mi, emberek sem kerülhetjük el a sérüléseket, a gazdasági élet szereplői is előbb-utóbb szembesülnek olyan kihívásokkal, amelyeket már nem lehet a hagyományos kommunikációs rend keretein belül kezelni. Bőhm Kornél jó diagnoszta és megbízható kezelőorvos, akinek könyve segítség lehet a gyors elsősegélynyújtásban éppúgy mint a komolyabb sebek ellátásában. Ne feledjük, egy krízis megoldása soha nem az adott problémáról szól csupán, hanem a vállalati reputáció megőrzéséről is. Nem kérdés, érdemes felkészülni -- ehhez kiváló segítség ez a könyv." Balaton Anita, a Cafe PR alapítója és ügyvezető igazgatója "Nincs eredményes krízismenedzsment hatékony kríziskommunikáció nélkül. A változó gazdasági életben a válságok is új és új formában jelennek meg. Így a ma sikeres kezelési módszer lehet, hogy holnap már módosításra szorul. Ezért ilyen fontosak és a vállalatok egészséges működéséhez nélkülözhetetlenek a naprakész válságkommunikációs útmutatók, mint az elismert szakember, Bőhm Kornél könyve is, amely az örökérvényű kríziskezelési szabályokat a legfrissebb kommunikációs módszerekkel és stílussal ötvözi." Horváth-Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója "A kríziseket talán csak a PR-szakemberek szeretik, mert ilyenkor végre megmutathatjuk, mire vagyunk képesek. Ez a könyv fellebbenti a fátylat a kríziskezelés kulisszatitkairól, kézzel fogható segítséget nyújtva a szakemberek és a laikusok számára is." Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke Szerző: BŐHM Kornél kommunikációs tanácsadó, fő szakterülete a kríziskommunikáció. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szaklapokban, üzleti magazinokban, népszerű blogot és kríziskommunikációs hírlevelet ír. Üzleti kommunikációs tanácsadói munkája mellett állandó előadója a magyarországi üzleti rendezvényeknek, konferenciáknak, vendégelőadója, óraadója több hazai felsőoktatási intézménynek.Kiadás éve: 2018ISBN: 9789633045749EAN: 9789633045749

  • Változtasd meg a gondolkodásod, és megváltozik az életed!

    4 970 Ft
    -15%

    4 225 Ft
    Rendelhető

    Változtasd meg a gondolkodásod, és megváltozik az életed!

    Guruló Egyetem Kft.
     
    Ebben a könyvben Brian Tracy megosztja velünk elveit, gondolatait és bölcsességét arról, hogy miként élhetünk jobb és teljesebb életet. Megmutatja, hogyan szabadítsuk fel a bennünk rejlő lehetőségeket a siker és a jobb teljesítmény érdekében. A szerző számos praktikus fortélyt, technikát és trükköt megoszt velünk, melyek a siker útjára terelnek. Megtudhatjuk, hogy belső erőforrásaink felhasználásával hogyan lehet minden területen teljes az életünk. Ha mindezt mindennapjaink részéve tesszük, akkor nem csak sikeressé válunk, hanem megállíthatatlanná.Eredeti név: Change Your Thinking, Change Your LifeKiadás éve: 2018Oldalak száma: 382 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786155420665EAN: 9786155420665

  • Körbeszélgetés

    1 950 Ft
    -20%

    1 560 Ft
    Rendelhető

    Körbeszélgetés

    Saxum Kiadó
     
    Praktikus kézikönyv azoknak, akik szeretnék tudni, hogy miként lehet hatékony gyűléseket, találkozókat, team megbeszéléseket folytatni. Ezzel a könyvvel több időt spórol majd, mint amennyit annak olvasására fordít! A körbeszélgetés az angol roundspeak szó magyarra fordított változata, amely segíti, hogy az Ön által szervezett megbeszélések fegyelmezettebbek, kellemesebbek és nyitottabbak legyenek. Alkalmazásával a találkozóit energikusabban, világos megoldásokkal és elégedettebben fogja elhagyni. A Körbeszélgetés egy gyakorlatias módszer, amelyet a szerző, a holland Bas Rosenbrand 14 év alatt kristályosított ki, számos teamben való együttműködés során. A könyv tartalmából: A Körbeszélgetés elvei lepésről lépésre A legnagyobb időpazarlások, és a rájuk adott megoldások Ötletek, miként lehet a körbeszélgetést különféle megbeszéléseken alkalmazni. Eredeti név: The Basics of Roundspeak Kiadás éve: 2019 Oldalak száma: 124 oldal Kötésmód: fűzve ISBN: 9789632482774 EAN: 9789632482774

  • PR esetek haladóktól

    5 400 Ft
    -15%

    4 590 Ft
    Rendelhető

    PR esetek haladóktól

    Akadémiai Kiadó
     
    A könyv szerzőjével, Nórával már több mint egy évtizedes ismeretség és intenzív munkakapcsolat köt össze -több súlyos válsághelyzet során is együtt dolgoztunk. Nóra mindig, minden körülmények között képes megőrizni hidegvérét és a szervezet számára bizonyítani a PR által képviselt hozzáadott értéket. Nagyra becsülöm szakmai tudását, vezetői képességeit, intelligenciáját, hatékonyságát, elkötelezettségét s legfőképp a PR kommunikációs szakma iránti szenvedélyét. Hivatásában az élethosszig tartó tanulás és felfedezés, valamint a szűnni nem akaró érdeklődés és kíváncsiság példaképe. A könyv olvasói is minden bizonnyal nagyra értékelik majd alapos felkészültségét és széles körű tapasztalatát. Nóra valójában a vállalati kommunikáció "nagyasszonya". Viviane Huybrecht a KBC Csoport vállalati kommunikációs igazgatója és szóvivője a Kommunikációs Igazgatók Európai Szövetségének alapító tagja Horváth Magyary Nóra, a könyv szerkesztője azt írja, csak az válassza ezt a pályát, akinek az esettanulmányok olvasása közben hevesebben ver a szíve. Remélem, nagyon sokan átélik majd ezt az érzést a könyv olvasása közben. Mert egy olyan világba pillanthatnak be, amely legtöbbször rejtve van, amelyről ritkán tudunk beszélni bizalmas jellege miatt. Ebben a könyvben kiváló szakemberek osztják meg ismert és kevésbé ismert kampányok, történetek hátterét, árulnak el kulisszatitkokat, mesélnek a sikerekről és hibákról. A sztorik között pedig a szerkesztő és Veres Zoltán beszélgetéséből ismerhetjük meg kicsit jobban a PR-szakmát, és azokat a kérdéseket, területeket, amelyek a gyakorló szakembereket a leginkább foglalkoztatják. Szerintem ez a könyv nemcsak a kommunikációval foglalkozóknak lesz érdekes, hanem bárki másnak is, aki nyitott szemmel jár a világban, és szeret válaszokat kapni a feltett vagy fel-nem-tett kérdéseire. A kommunikációs szakembereknek azonban kötelező olvasmány. Az pedig, hogy ki az, aki erre a gyönyörű szakmára született, gyorsan kiderül majd. Csak a szívverésre figyeljetek! Lakatos Zsófia, elnök, Magyar Public Relations SzövetségKiadás éve: 2017Oldalak száma: 282 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789630598149EAN: 9789630598149

  • Hogyan beszélj lenyűgözően bárkivel bárhol bármikor?

    3 950 Ft
    -15%

    3 358 Ft
    Rendelhető

    Hogyan beszélj lenyűgözően bárkivel bárhol bármikor?

    BAGOLYVÁR TRADE KFT
     
    A híres tévés házigazda, Larry King most a saját technikáit osztja meg veled: -Hogyan kerekedj felül a félénkségeden? -Melyik az a kérdés, amelyet feltéve nagyszerű beszélgetést folytathatsz? -Mi a nyilvános beszéd vagy prezentáció legjobb módja? -Hogyan használd a humort társasági beszélgetéseidben és nyilvános beszédeidben? -Mit mondanak a híres előadók, és hogyan mondják, hogy sikeresek legyenek? -Mit tegyél, ha bakizol? -Hogyan vegyél részt eredményesen egy állásinterjún, folytass le egy megbeszélést, vagy vegyülj el egy koktélpartin? -Mit mondj, ha egy hírességgel találkozol? -Mit tegyél a tévés és rádiós szerepléseken? Larry King amerikai műsorvezető és újságíró a CNN-en 25 évig futó Larry King Live Emmy-díjas házigazdája, több újságírói és közvetítői díj, például a George Foster Peabody-díj nyertese és számos bestseller szerzője.Eredeti név: How to Talk to Anyone, Anytime, AnywhereKiadás éve: 2016Oldalak száma: 184 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786155030659EAN: 9786155030659

  • Mindig más tehet róla?

    2 400 Ft
    -15%

    2 040 Ft
    Rendelhető

    Mindig más tehet róla?

    Kossuth Kiadó
     
    A Blamestorming egy társalgási kézikönyv, amely segít elsimítani vagy elhárítani az elégtelen kommunikációból keletkező konfliktusokat. Elsősorban (és végig kimondatlanul) az empátiás készséget próbálja fejleszteni, és a beszélgetőpartnerre való odafigyelésre, a másik fél nézőpontjának megértésére biztat. Erre számos módszert kínál a beszédstílus és nyelvezet megfigyelésétől kezdve a valódi odafigyelés megtanulásán át a kontextus helyes értelmezéséig. Az egyes fejezetek egy-egy kisebb, önmagában is értelmezhető problémakört taglalnak, egymáshoz alig kapcsolódnak, és csak elvétve utalnak korábbi fejezetekre. Éppen ezért bármikor átolvasható egy rész anélkül, hogy emlékeznénk a megelőző fejezetek tartalmára. A fejezetek először röviden körbejárják az adott témakört, majd a végén pontokba szedve magyarázzák el, hogyan fejlődhetünk azon a részterületen. Gyakran példaszituációk és párbeszédek illusztrálják a mondanivalót, a könyv visszatérő, kidolgozott hátterű szereplők párbeszédein mutatja be, milyen hibákat lehet véteni a beszélgetések során, és hogy ezek miként kerülhetők el vagy hozhatók helyre. Szakkifejezésekkel csak ritkán találkozunk. Ezek helyett az író saját, szemléletes fogalmakat használ bizonyos kommunikációs helyzetek és attitűdök leírására. Eredeti név: BlamestormingKiadás éve: 2015Oldalak száma: 224 oldalKötésmód: kartonISBN: 9789630983310EAN: 9789630983310

  • A kommunikációelmélet ismeretelméleti alapjai

    2 900 Ft
    -15%

    2 465 Ft
    Rendelhető

    A kommunikációelmélet ismeretelméleti alapjai

    Typotex Kiadó
     
    Ha meg akarjuk érteni a folyóiratokban és kézikönyvekben hemzsegő tucatnyi elmélet zavarba ejtő sokféleségét, érdemes kezünkbe vegyük Anderson könyvét, mely magyarázatot keres az elméletek társadalomban betöltött szerepére.Eredeti név: COMMUNICATION THEORY. EPISTEMOLOGICAL FOUNDATIONSKiadás éve: 2005Oldalak száma: 296 oldalKötésmód: cérnafűzött, keménytáblásISBN: 9789639548534EAN: 9639548537

  • Digitális kommunikáció és tudatosság

    2 000 Ft
    -15%

    1 700 Ft
    Bizonytalan

    Digitális kommunikáció és tudatosság

    Hungarovox Kiadó
     
    A kötet témái: ELVI-ELMÉLETI MEGKÖZELÍTÉSEK Szőke-Milinte Enikő: Digitális tanulás és tanulási motiváció; Szűts Zoltán: Az online kommunikáció új horizontjai; Szalay Györgyi: Hogyan dolgozna Carl Rogers online?; Oláh Szabolcs: Figyelem-összpontosítás a teljesen online osztályban; Szabó Csilla Marianna-Csikósné Maczó Edit: Egymás tükrében - a generációs sztereotípiák nyomában; Kőkuti Tamás: Hallgatói munkaérték-preferenciák a digitális oktatási formák bevezetésének fázisában. MÉDIA ÉS TUDATOSSÁG Andok Mónika: Digitális médiahasználati trendek és hatásaik a fiatalok körében; Veszelszki Ágnes: deepFAKEnews: Az információmanipuláció új módszerei; Bartal Orsolya: Kinek a feladata a médiatudatosságra nevelés?; Horváth Daniella Dominika: Akciókutatás az általános iskolában. NYELVI KOMMUNIKÁCIÓ Domonkosi Ágnes: "Tanárnő, bevenne a meetingbe?"; Lőrincz Gábor: Kommunikációs tudatosság a nyelvi tájképben; Már Orsolya: Korszerű anyanyelvi nevelés a megváltozott tantervi tartalmak tükrében. SPECIÁLIS SZÍNTEREK Pap Ferenc-Kovács Tibor Attila-Lehoczky Mária Magdolna-Tóth Etelka-Fehér Ágota: Tehetségek hite és a kibontakozást segítő keresztyén pedagógusi kommunikáció; Farkas Anett: A történetmesélés módszerével történő kommunikációs készségfejlesztés lehetőségei az oktatásban; Borbás Emese: Kórházpedagógusok digitális kompetenciái; Mácsár Gábor-Bognár József-Plachy Judit:A karate szaknyelv használata a pedagógiában - az infokommunikáció és a lemorzsolódás; Balázs Gábor: A kick-box versenybírók stresszfaktorainak elemzése.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 230 oldalKötésmód: ragasztottISBN: 9789635340743EAN: 9789635340743

  • A kapcsolatteremtés művészete

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Bizonytalan

    A kapcsolatteremtés művészete

    BAGOLYVÁR TRADE KFT
     
    A TAPASZTALATON ÉS A TEHETSÉGEN TÚL A SIKERHEZ SZÜKSÉGED VAN MÉG VALAMIRE. A sikerhez szükséges, de nem elégséges kommunikálnod másokkal. Sokkal többet kell elérned: valódi kapcsolatot kell teremtened. Hiszen e kapcsolat minősége határozza meg, hogy mennyire tudod kiaknázni az elérhető lehetőségeket. A könyvből megtudhatod: HOGYAN TALÁLD MEG A KÖZÖS NEVEZŐT HOGYAN TÖREKEDJ AZ EGYSZERŰSÉGRE HOGYAN KÖSD LE MÁSOK FIGYELMÉT HOGYAN INSPIRÁLJ MÁSOKAT HOGYAN MARADJ HITELES John C. Maxwell - aki már oly sokszor bizonyította, hogy méltán az egyik legsikeresebb vezetési szakértő - ezúttal a kapcsolatteremtés öt elvét és öt gyakorlatát mutatja be közérthető, a gyakorlatba is könnyen átültethető formában.Eredeti név: Everyone Communicates, Few ConnectKiadás éve: 2020Oldalak száma: 304 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786155030864EAN: 9786155030864

  • 44 kommunikációs modell

    3 700 Ft
    -15%

    3 145 Ft
    Bizonytalan

    44 kommunikációs modell

    HVG Könyvek kiadó
     
    Hogyan fejezzük ki magunkat úgy, hogy megértsenek? Miért értelmezzük különbözőképpen ugyanazokat az üzeneteket? Hogyan adjunk visszajelzést a másiknak? A közös munka és jóllétünk alapja, hogy ne csak arra figyeljünk oda, amit mondunk, hanem arra is, hogyan közöljük gondolatainkat. A nemzetközileg elismert szerzőpáros ezért bemutatja a legfontosabb kommunikációs elméleteteket, és a bonyolultabb modelleket is szórakoztató, a mindennapi helyzetekben jól használható ábrákkal szemlélteti. Segítségükkel nemcsak az önkifejezésben, de mások és a világ megértésében is fejlődhetünk.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 200 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9789633049723EAN: 9789633049723

  • Ki van a szobádban?

    3 000 Ft
    -15%

    2 550 Ft
    Bizonytalan

    Ki van a szobádban?

    Virágmandula Kft.
     
    Olyan életet élsz, amilyet megálmodtál magadnak? Sokszor túlterheltnek érzed magad, esetleg nem vagy elég hatékony? Úgy érzed, nem vagy teljes mértékben elégedett azokkal az emberekkel, akik körülvesznek? Gondot okoz, hogy elérd az egyes életcéljaidat? Ha ezekre a kérdésekre igennel feleltél, még nincs ok az aggodalomra, van remény! Tudod, az életed minősége az életedben jelen lévő emberektől függ. A KÖNYVBEN OLVASHATÓ EGYSZERŰ DE MEGRÁZÓ EREJŰ GONDOLATOK ÖRÖKRE MEGVÁLTOZTATHATJÁK AZ ÉLETEDET. A Ki van a szobádban? megismertet azzal az elképzeléssel, hogy az életed olyan, mint egy szoba; egy szoba, ahova bárki, aki belép, az ott is marad örökre. Bár ez a gondolat félelmetesnek tűnik, a könyv megadja azokat az eszközöket és gyakorlatokat, amelyekre szükséged van ahhoz, hogy irányítsd a szobádat, és azt az életet élhesd, amelyre mindig is vágytál. A kötet szakértők bevonásával készült, akik leírják, hogy az emberek olyan emlékeket hagynak maguk után benned, amelyek nem törölhetők, de kezelhetők. Úgy tudod kezelni őket, hogy meghatározod, mi az, ami igazán fontos számodra, s aztán meg tudod határozni, kinek a társaságában és hogyan töltsd el az idődet. Mostantól ne úgy élj, ahogy mások elvárják tőled! Alakítsd életed azáltal, hogy átveszed az irányítást a szobád felett. Úgy élj, ahogy eltervezted!Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 108 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789634670421EAN: 9789634670421

  • Erőszakmentes kommunikáció

    1 700 Ft
    -22%

    1 326 Ft
    Bizonytalan

    Erőszakmentes kommunikáció

    Bioenergetic Kft.
     
    Képzeld el, hogy haragszol a párodra, és ezt úgy tudod kifejezni, hogy ő is megérti, de nem érzi úgy, hogy rátámadtál. Vagy ő tesz szemrehányást neked, és te megérted, mire van valóban szüksége, anélkül hogy belebetegednél. Szerinted sikerülhet? Létezik vajon olyan párbeszéd, amelynek során mindenki nyerhet? Ahol a kommunikációt játszmák helyett együttérzés és megértés jellemzi? A szerző a Marshall Rosenberg által kidolgozott erőszakmentes kommunikációra építve, annak két jelképes figuráját, a zsiráfot és a sakált alkalmazva mutatja be, hogy igen, létezik. Ehhez csupán a zsiráf stratégiáját kell követnünk: együttérzéssel közeledjünk önmagunk és a társunk felé - azaz tudatosítsuk érzéseinket és a szükségleteinket, és igyekezzünk felmérni társunkéit is, ahelyett hogy sakálként a véleményünket és elvárásainkat ismételgetnénk. Párbeszédünk ily módon ide-oda lépegető tánccá válik aközött, amit tapasztalunk, érzünk, igénylünk és kérünk, és aközött, amit a másik fél tapasztal, érez, igényel és kér. Eredeti név: Wenn die Giraffe mit dem Wolf tanzt Kiadás éve: 2017 Oldalak száma: 131 oldal Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött ISBN: 9789632912172 EAN: 9789632912172

  • Testbeszéd

    995 Ft
    -15%

    846 Ft
    Bizonytalan

    Testbeszéd

    Kossuth Kiadó
     
    Hasznos tudás mindenkinek 30 percben című sorozatunk kötetei rövid idő alatt, egy lélegzetvétellel elolvashatók, s kiválóan kamatoztatható ismereteket nyújtanak olyan, elsősorban a munka világában kiemelt jelentőséggel bíró területeken, mint a kommunikáció, a karrier és az önsegítés. 21. századi, modern életvitelünk elengedhetetlen része az ezeken a területeken való tájékozottság. A könnyen áttekinthető, olvasmányos, informatív és kompakt kivitelű kötetek segítségével nem szükséges sok időt és energiát áldoznunk arra, hogy olyan hasznos tudásra tegyünk szert, amely által a munkahelyünkön sikeresebbek, személyes kapcsolatainkban pedig boldogabbak lehetünk. Az eredetileg német nyelven írt sorozat köteteiből világszerte több mint 5 millió példány kelt el. Az önfejlesztő sorozat első két kötete a testbeszéd és a siker témája köré épül, és hasznos tanácsokat ad annak könnyebb megértéséhez.Eredeti név: 30 Minuten - Körperschprache verstehenKiadás éve: 2017Oldalak száma: 96 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9789630987301EAN: 9789630987301


Rács Lista