Rács Lista

  • Marsbéli Marketing

    2 900 Ft
    -15%

    2 465 Ft
    Raktáron

    Marsbéli Marketing

    Firehouse Reklámügynökség Kft.
     
    "Napjainkban a marketingszakma elképesztő mértékű tévedésben él. Hogy ez miben nyilvánul meg? A márkák szerepének aránytalan eltúlzásában; a reklámügynökségek szerepének szétzilálásában; hogy a szélhámosságot trendnek tekintjük; hogy a világ legerőteljesebb fogyasztói csoportját figyelmen kívül hagyjuk; hogy elhisszük a közösségi média marketingálmait, és hogy behálóznak bennünket a csaló és korrupt digitális reklámok. Elég gusztusos a menü kínálata. Nos, az én feladatom, hogy beledöfjem a villámat e sok finomságba." A  Marsbéli marketing a kaliforniai reklámszakember, Bob Hoffman - más néven: Ad Contrarian [reklámos lázadó] - blogjának , cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Nyers, indulatos és szókimondó szövegeket tartalmazó írás. Minden marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 208 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786150007854EAN: 9786150007854

  • Hogyan fürdessünk malacot?

    4 890 Ft
    -15%

    4 157 Ft
    Raktáron

    Hogyan fürdessünk malacot?

    White Rabbit Entertainment Company
     
    "A kreativitás pont olyan, mint a malacfürdetés. Roppant mocskos meló, aminek nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi kínlódás, és ha elkészül vele az ember, nem lehet benne biztos, hogy a malac tiszta-e - vagy hogy miért is kezdte egyáltalán fürdetni szerencsétlen állatot." Luke Sullivan sokat látott, régi motorosa a szakmának, aki több mint harminc év tapasztalatával a háta mögött osztja meg velünk a reklámos malacfürdetés fortélyait és tébolyát. Hogy miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja, ha digitálisan kommunikálunk. Egyáltalán: mit jelent az ötlet; mitől jó egy reklám; és mit tegyünk érte, hogy olyan kreatívanyagot adjunk ki a kezünk közül, amiért nem kell majd pironkodnunk gyermekeink előtt. Gyakorlati tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáról a reklámkészítés mesterségéről, szellemiségéről és valóságáról beszél, de még a szakmába történő bejutáshoz is hasznos tippeket kínál. Sullivan könyve szórakoztató és tanulságos olvasmány. Ajánlott minden reklámosnak és marketingesnek; annak, aki már nyakig benne a szakmában vagy csak készül rá; továbbá mindenkinek, akit egy kicsit is érdekel a reklámok csodálatos világa. Vagy inkább: a csodálatos reklámok világa.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 448 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9789630861601EAN: 9789630861601

  • Oszd meg és uralkodj!

    4 970 Ft
    -15%

    4 225 Ft
    Raktáron

    Oszd meg és uralkodj!

    Follow Marketing Kft.
     
    Miért van az, hogy egyesek sikeresek, míg mások egyáltalán nem? Miért lehet két ugyanolyan webshopnak akár 35 milliós bevételi különbsége? Hogyan tudod elérni, hogy a képeid lájkok százait zsebeljék be? Hogyan tud az egyik szöveg könnyeket csalni a szemekbe, míg a másikat egy pillanat alatt továbbgörgetik? Miért kattintanak háromszor többen egy hirdetésre, miközben az ár és a termék ugyanaz? Hogyan tudod megtalálni a legjobb célközönséget, akik azonnal megvásárolják a terméked? A könyvben ezeket a kérdéseket válaszoljuk meg Neked, az elmúlt 3 év szigorúan gyakorlati tapasztalatai alapján. A könyv írása során egy célunk volt: létrehozni egy olyan könnyen érthető, a gyakorlatban is használható, szórakoztató és valós tapasztalatokon alapuló könyvet, amit élmény olvasni. Szakítottunk a szakzsargonokkal, száműztük a nehezen érthető szakmaiságot és a lehető leglazábban próbáltunk tálalni minden fontos információt a sikeredhez. Tarts velünk, tanulj, alkalmazz, légy sikeres, és majd küldj egy képet a Maldív-szigetekről! "Türelmetlen vagyok a social media eredményeimmel kapcsolatban, ezért kísérletezés helyett, amikor el akartam indulni az Instagramon, inkább kikértem Laci szakértelmét. A gyors felfutásomat ugyanazoknak a gyakorlatias és hatásos tanácsoknak köszönhetem, amiket ebben a könyvben is találni fogsz. A kérdésem hozzád: Te is türelmetlen vagy-- vagy inkább itt hagyod ezt a könyvet, és kísérletezel még egy kicsit?" Wolf Gábor, Marketing Commando"Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 196 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9786156299000EAN: 9786156299000

  • A hatékony online marketing 7 legfőbb alapelve

    5 970 Ft
    -15%

    5 075 Ft
    Raktáron

    A hatékony online marketing 7 legfőbb alapelve

    MarketingAmazing.hu
     
    "Ez azt jelenti, hogy még lehet egy-két mondatom, mielőtt ráunsz és kereket oldasz, hogy valami jobbal foglalkozz. Megértem, én is mindig ezt csinálom. A gond a könyvemmel a következő: azt a kis szexi dolgot, amit keresel... tudod, azt a trükköt, tippet, hacket, legjobb gyakorlatot vagy "akármit", ami azonnal digitális marketinges félistenné tesz... azt itt nem fogod megtalálni. Nem mondom, hogy nem létezik. Azt sem mondom, hogy a Télapó nem létezik. Viszont azt mondom, hogy talán, esetleg rosszul csináljuk ezt. Azért beszélek többes számban, mert én is egy vagyok közületek! Hivatásos digitális marketinges vagyok (már vagy 10 éve!), és ugyanazt a hülyeséget csinálom, amit mindannyian. Mindig elkezdek olyan tartalmat keresni, ami valamiféle tervrajzot tesz majd a kezembe és elvezet a sikerhez, mintha a digitális marketinges tudás sablonok formájában létezne. Pontosan ezért írtam meg ezt a könyvet. Igen, a stratégiák, taktikák és legjobb gyakorlatok valóban fontosak. De ezeknél sokkal fontosabb valami pótolhatatlan, ami elengedhetetlen a tartós sikerhez: az alapelvek. Itt az én problémám: az alapelvek nem szexik! Egyszerűen nem azok. A tippeket, hackeket meg minden egyéb baromságot nagyon egyszerű eladni. De az alapelveket... ne már! Tehát, kedves Olvasó, kéréssel fordulok hozzád: ha olyan olvasmányt keresel, aminek a morzsáit felcsipegetve nagyon okosnak hangzik majd a szöveged a következő konferencián, máshol keresgélj. (Desszertet akarsz, de én a legfinomabb húslevest kínálom neked, amit anyukád főz borús napokon.) Ha viszont tudni szeretnéd, hogy milyen a marketing valódi, forró, velős, alapelvközpontú, értékvezérelt megközelítése, jó helyen jársz. Itt az ideje, hogy letegyük a pókemberes gyerekvillánkat, és kézbe vegyük az ezüst étkészletet, hogy az összes többi iparággal együtt mi is a nagyfiúk asztalához üljünk. Itt az ideje, hogy a digitális marketingnek alapelvközpontú alapjai legyenek. Remélem, csatlakozol hozzám. Kasim"Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 272 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786158102520EAN: 9786158102520

  • A médiahack művészete

    3 100 Ft
    -15%

    2 635 Ft
    Raktáron

    A médiahack művészete

    Holnap Kiadó
     
    Ez a könyv útmutatást, gyakorlati tanácsot ad minden kis- és középvállalkozásnak abban, hogy miként érhetnek el olyan médiamegjelenéseket, amelyekre amúgy nem lenne lehetőségük. A médiamegjelenések áttételesen ügyfeleket hoznak, növelik a brandünk ismertségét, számos jótékony hatással bírnak. Ha van egy jó ötletünk, amivel felhívjuk magunkra a média figyelmét, akkor költségek nélkül szerepelhetünk akár óriási közönség előtt is, ezzel közelebb kerülve az üzleti céljainkhoz. Pontosan ebben segít a Médiahack Művészete, bemutatja, hogy hogyan, miként, milyen gondolati- és gyakorlati eszköztárral érhetjük el, hogy a médiában szerepelhessünk. Csináljunk valamit, ami a médiának tetszik, hogy pontosan mit és hogyan, arról szól ez a könyv.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 196 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9789633493205EAN: 9789633493205

  • Hogyan legyél TikTok-sztár

    4 997 Ft
    -15%

    4 247 Ft
    Raktáron

    Hogyan legyél TikTok-sztár

    Scolar Kiadó
     
    Elkezdtél posztolni a TikTokra, de a videóid nem kapnak annyi lájkot, mint vártad? Ez a zsebkönyv tele van olyanok tanácsaival, akiknek már sikerült milliós követőtábort építeni. Vágj bele te is! TikTok-sztárok és a téma szakértői mondják el a tapasztalataikat: hogyan érj el több száz ezres vagy milliós megtekintést, hogyan tedd a videóidat könnyen fogyaszthatóvá, hogyan alakítsd a legfrissebb trendeket a saját stílusodnak megfelelően, hogyan vágd meg a videókat, és - mind közül a legfontosabb - hogyan növeld a követőid számát. Megtudhatod, hogyan működik az algoritmus vagy a For You oldal, és hogy mire figyelj, ha együttműködésre lépsz egy nagyobb márkával. Olvasd el a könyvet, aztán fogd a telefonod, és még ma lépj a hírnév útjára!Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 128 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9789635093175EAN: 9789635093175

  • Online marketing mesterfogások

    5 970 Ft
    -15%

    5 075 Ft
    Raktáron

    Online marketing mesterfogások

    MARKETING AMAZING KFT.
     
    Azt gondolod, hogy forgalmi vagy konverziós problémád van? Ez a könyv NEM arról szól, miként tudnál nagyobb forgalmat szerezni a weboldaladra, habár azok az online vállalkozási fogások, amelyeket megosztok veled, minden eddiginél hatványozottabban NAGYOBB forgalmat segítenek elérni. Ez a könyv NEM arról szól, hogyan tudod növelni a konverziót, noha ezek az online vállalkozási fogások JOBBAN növelik a konverziót, mint amit egy ötletes címsortól vagy A/B teszttől valaha is remélnél. A csekély forgalom és a szerény konverziós számok csupán egy sokkal nagyobb probléma tünetei, egy olyan problémáé, amit nehéz észrevenni (ez a rossz hír), de sokkal könnyebb orvosolni (ez a jó hír). Ez a könvy a gyorsítósáv! Konkrét, részletes forgatókönyveket találsz benne, amelyeket több százmillió online látógató és több ezer teszt segítségével tökéletesítettünk a leghatékonyabb online működéshez. Mostantól Te is hozzáférhetsz azokhoz a bevált fogásokhoz és értékesítési tölcsérekhez, amelyeket világszerte sikerrel használok a cégek online pénztermelő képességének növeléséhez.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 311 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786150000633EAN: 9786150000633

  • A tökéletes könyvmarketing

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    A tökéletes könyvmarketing

    Bestseller Expert Kft.
     
    A most megjelenő "A tökéletes könyvmarketing" c. könyvvel szeretnék egy virtuális meghívót átnyújtani neked, amely abba a klubba ad felvételt, amelynek olyan bestseller szerzők a tagjai, akik már elérték azokat a sikereket, amelyre Te most még vágyakozol. Ők már bőségben és gazdagságban élnek, és nem a megélhetésért dolgoznak, hanem mert imádják, amit csinálnak. Ha szeretnéd követni a példájukat, akkor először is olvasd el ezt a könyvet egyszer. Majd vedd elő újra, és olvasd el még egyszer, jegyzeteld ki, és hagyd, hogy az inspirációdból tettek legyenek. Ezután pedig oszd meg a tapasztalataidat, mert engem ezek éltetnek.Kiadás éve: 2020Oldalak száma: 128 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9786150067858EAN: 9786150067858

  • HOOKED - Horogra akasztva

    2 890 Ft
    -15%

    2 457 Ft
    Raktáron

    HOOKED - Horogra akasztva

    Bioenergetic Kft.
     
    Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról. Valljuk be, horogra akadtunk. Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe? Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött. A horgok működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki. A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is. A Horogra akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre. "Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra." Szalay Ádám kommunikációs szakértőKiadás éve: 2020Oldalak száma: 224 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789632914381EAN: 9789632914381

  • Kintsugi - A márkák hivatása

    4 000 Ft
    -15%

    3 400 Ft
    Raktáron

    Kintsugi - A márkák hivatása

    Magánkiadás
     
    Személyes történet, trendi marketing szakkönyv, vagy körkép a Z generációról? Egyszerre mindhárom. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait olvashatjuk, hanem távoli országokba visz minket, hogy beleláthassunk akár Szaud-Arábia, Dél-Afrika. Kína, vagy a Maldív-Szigetek fiataljainak gondolataiba. Tanulhatunk-e a közösségi média időszakának első világjárványából, mi is van ezzel a sokat emlegetett generációs szakadékkal, hogyan építsük márkánkat a jó irányába, és miért fontos az életünkben, vagy akár márkánk életében a purpose? Erről ír Tomi ebben a színes történetekkel, és érzetekkel második könyvében.Kiadás éve: 2020ISBN: 9786150093925EAN: 9786150093925

  • Csomagolásmenedzsment

    6 990 Ft
    -15%

    5 942 Ft
    Raktáron

    Csomagolásmenedzsment

    Kossuth Kiadó
     
    A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet. Elmagyarázza a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a tervezésen át a piacravezetésig. Ezután a csomagolást magát veszi górcső alá, először elemzi a szerkezeti elemeit, bemutatja hogyan kell a holisztikusan értelmezett csomagolásdizájnt, az érzékszervi elemeket - a formát és színt - úgy kialakítani, hogy a fogyasztót hatékonyan megszólítsa. Végül a csomagoláscímkét és annak elemeit ismerteti, elemezve, hogy azok hogyan tájékoztatják és befolyásolják a grafikus, a textuális és a márkaelemek segítségével a fogyasztói döntést.Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 350 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9789630993074EAN: 9789630993074

  • Veled lesz tele a sajtó

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Veled lesz tele a sajtó

    Kreatív Kontroll Kft.
     
    "Kádár Tímea promóciós szövegíróként kezdett a Reader's Digestnél, ahol végül 13 évet töltve tanulta meg az írásbeli értékesítés titkait. Több mint két évet dolgozott az Aegon online marketingjét vezető szakértőként, megfordult az Ersténél is, majd saját vállalkozást kezdett: régi álma volt különleges szálláshelyeket közvetíteni. Ezt a könyvet már Londonban írta meg, ahol szabadúszó szövegíróként dolgozik, miközben vállalkozását is vezeti. Rendszeres előadó szakmai konferenciákon, a tévéadók állandó vendége. A Forbes is írt róla, ezután kérdezték sokan, mégis mi a sikere titka, hogyan éri el, hogy pénz befektetése nélkül rendszeresen megjelenik a médiában. A rövid válasz, hogy stratégiát alkotott, és mindennap tesz valamit azért, hogy bekerüljön a sajtóba. A hosszabb válasz pedig maga a könyv: a stratégiaalkotás lépéseit és sablonokat is biztosít, hogy a Forbes-megjelenés ne csak a vakszerencsén múljék."Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 178 oldalKötésmód: ragasztókötöttISBN: 9789638985798EAN: 9789638985798

  • Instagram titkok

    5 970 Ft
    -15%

    5 075 Ft
    Raktáron

    Instagram titkok

    MARKETING AMAZING KFT.
     
    Tedd azt, amit a világ vezető Instagram-stratégája mond, és használd az Instagram nyújtotta lehetőséget a pénzügyi függetlenségedhez!Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 240 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786158102513EAN: 9786158102513

  • Facebook-képlet

    5 970 Ft
    -15%

    5 075 Ft
    Raktáron

    Facebook-képlet

    MARKETING AMAZING KFT.
     
    Minden, amit tudnod kell ahhoz, hogy tökélyre fejleszd a Facebook-hirdetések művészetét, és annyi érdeklődőt és vásárlót generálj ezzel magadnak, amennyivel csak elbírsz.Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 168 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786158102506EAN: 9786158102506

  • A marketing nem ördögtől való

    4 490 Ft
    -15%

    3 817 Ft
    Raktáron

    A marketing nem ördögtől való

    Pongor Publishing
     
    Vajon miért gondolják sokan azt, hogy a marketing ördögtől való? Azért, mert nem tudják, hogyan csinálják élvezettel, lelkesedéssel. Bonyolultnak, félelmetesnek tartják. Mert nem ismerik. A vállalkozók profi módon értenek a szakmájukhoz, ismerik a termékeiket, szolgáltatásukat, viszont minden, ami a vevőszerzéshez kapcsolódik, az számukra rémálom. Nem értik, hogy miért nem elég az, ha egyszerűen jó a termékük vagy a szolgáltatásuk. A marketinget pedig leginkább valami felesleges nyűgnek tartják, ami ráadásul sok pénzbe kerül. A könyv azt hivatott bebizonyítani, hogy a marketing nem is olyan bonyolult, másrészt élvezetes is lehet. Az egyes fejezetek fontos tanításokat dolgoznak fel, inspirációt nyújtanak, és megmutatják, hogyan csináld. Nem elméleti megoldásokat vázol fel, hanem valódi, gyakorlatban is működő, kipróbált stratégiákat ad. A marketing olyan, mint egy többismeretlenes egyenlet. Minél több ismeretlen van benne, annál bonyolultabb és kiszámíthatatlanabb. Egyben rémisztő is. A megoldóképlet azonban ott rejtőzik a fejezetekben. Minél több mindent megvalósítasz, annál kevesebb marad az ismeretlen, annál inkább egyszerűsödik a képlet. Ha végig mész az úton, egy olyan, 365 napra szóló akciótervet fogsz tudni a végén összeállítani magadra, a vállalkozásodra, amivel sokkal több szabadidőd és még sokkal több profitod lesz.Kiadás éve: 2019ISBN: 9786155263415EAN: 9786155263415

  • A 80/20 elv az eladásban és marketingben

    5 990 Ft
    -15%

    5 092 Ft
    Raktáron

    A 80/20 elv az eladásban és marketingben

    Trivium Kiadó
     
    Az úgynevezett Pareto elv hihetetlen, jótéteményekkel jár. Sokan hallottak róla, rendszerint 80/20 szabályként, de mostanáig csak megvonták erre a vállukat. Akár marketinges vagy, akár cégtulajdonos, akár sikeres szeretnél lenni, a 80/20 szabályról való töprengés Perry Marshall értelmezésében a legjobb amit ajánlhatunk. Ken McCarthy, az Amarcord elnök Időnként feltűnik egy könyv, amely pontosan a megfelelő üzenetet közvetíti a megfelelő időben. Ez is egy ilyen könyv, amely mérföldkőnek bizonyult a marketinges világban. Perry Marshall Richard Kochnak a 80/20 szabályról szóló könyvét olvasva jött rá, hogy az Elv mindenütt jelen van, aki felismeri, annak a javát szolgálja. A szerző végigvezet egy teljes üzleti kurzuson, amely a marketinggel, személyes hatékonysággal, időgazdálkodással,reklámmal, a munkaerő szervezéssel, a forgalom feltornászásával, a piaci hegemónia megszerzésével és az igazi nagy áttöréssel foglalkozik. A szerző a földteke legjobb piaci szakértőivel konzultált több, mint egy évtizeden keresztül. Nála mélyebben senki nem tolmácsolta a 80/20 el, azaz az újraértelmezett Pareto elv lényegét. Működőképes, lényegre törő stratégiái és a bemutatott példák sorsdöntőek lehetnek azok számára, akik új szintre akarják emelni cégüket és életüket. A 80/20 elv nem jó tanács, hanem természeti törvény és életforma.Kiadás éve: 2019Oldalak száma: 280 oldalKötésmód: kartonISBN: 9786155732577EAN: 9786155732577

  • A tökéletes tartalomfejlesztés

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    A tökéletes tartalomfejlesztés

    Bestseller Expert Kft.
     
    "A most megjelenő "A tökéletes tartalomfejlesztés" c. könyv a harmadik a sorban, amely a koronavírus okozta válság következményeire is választ kíván adni. 2020 tavaszán lezajló globális járvány ugyanis előkészítette a terepet a digitális piacgazdaságnak, azaz egy olyan gazdasági berendezkedésnek, amelynek a megkerülhetetlen színtere az internet. Ebben a könyvben tehát arra készítelek fel, hogy miként tudod az értékes tudásodat a leggyorsabban és leghatékonyabban a legtöbbekhez eljuttatni." Kiadás éve: 2020 Oldalak száma: 120 oldal Kötésmód: ragasztókötött ISBN: 9786150085159 EAN: 9786150085159

  • Ogilvy a reklámról a digitális korban

    7 500 Ft
    -15%

    6 375 Ft
    Raktáron

    Ogilvy a reklámról a digitális korban

    Kossuth Kiadó
     
    A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak: A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA A BIG DATA JELENTŐSÉGE AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK Kiadás éve: 2018 Oldalak száma: 288 oldal Kötésmód: kemény kötés ISBN: 9789630992640 EAN: 9789630992640

  • A storytelling tudománya

    4 990 Ft
    -15%

    4 242 Ft
    Raktáron

    A storytelling tudománya

    Magánkiadás
     
    A könyvből megtudhatod, hogyan adj el akármit akárkinek a történetmesélés erejével. A vevőszerzés titka a jó sztori. Ez a könyv nemcsak egy tucat sikersztori összefoglalását adja vissza, hanem pontos útmutatóval szolgál, hogyan írj meg egy ütésálló történetet. Minden benne van, amire valaha is szükséged lehet a márkaépítés alapjaitól elkezdve, a sztorivonal pontos leírásán keresztül a buktatókig.Kiadás éve: 2018Oldalak száma: 136 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786150022581EAN: 9786150022581

  • Hasíts!

    6 900 Ft
    -15%

    5 865 Ft
    Raktáron

    Hasíts!

    MARKETING AMAZING KFT.
     
    Elméleti és taktikai tanácsok arra vonatkozóan, hogyan hozd ki a legtöbbet a közösségi média jelenlétedből.Kiadás éve: 2018Oldalak száma: 320 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786158102544EAN: 9786158102544

  • Marketing automatizálás egyszerűen

    4 990 Ft
    -15%

    4 242 Ft
    Raktáron

    Marketing automatizálás egyszerűen

    Netkreativ.hu KFT
     
    Ez a könyv kötelező olvasmány számodra ha vállalkozó vagy... Az online marketing ma már sokkal több lehetőséget tartogat számodra. Ebben a könyvben megismerheted a módszert, mellyel teljesen automatikus marketing rendszerekkel tudsz majd magasabb bevételt elérni. Megismerheted majd a vevőid útvonalát (Customer jurney) és a vevőid kiszolgálásának legjobb modellét a termékpiramis tervezését. A könyv választ ad arra is, hogy milyen eszközökkel tudsz érdeklődőket terelni tömegesen a céged értékesítési tölcséreibe. Sok-sok érdekes példával és azonnal lemásolható megoldásokkal gyarapíthatod a marketing tudásod és eredményeid.Kiadás éve: 2017Oldalak száma: 205 oldalKötésmód: ragasztottISBN: 9789631274370EAN: 9789631274370

  • Ezt nem adom, ez disznósajt!

    1 200 Ft
    -15%

    1 020 Ft
    Raktáron

    Ezt nem adom, ez disznósajt!

    Kommunikációs Akadémia Könyvt.
     
    Kevés dolog tud többet elmondani egy korról, mint a reklámjai. Kevés dolog tud több emléket előcsalogatni az életünkből, mint a kor reklámjai. "Sosem vágtam volna bele egy ilyen könyv megírásába, ha nem hinnék szenvedélyesen a reklámok nagyszerűségében. Sőt, továbbmegyek; abban, hogy ez a műfaj a világ egyik legérdekesebb, legszórakoztatóbb, és igenis nagyon szerethető találmánya!"Kiadás éve: 2015Oldalak száma: 152 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789638905420EAN: 9789638905420

  • Bevezetés a marketingbe

    7 600 Ft
    -15%

    6 460 Ft
    Raktáron

    Bevezetés a marketingbe

    Akadémiai Kiadó
     
    Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik. Dr. Veres Zoltán sorozatszerkesztő Pannon Egyetem, Veszprém Kiadás éve: 2015Oldalak száma: 330 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789630596671EAN: 9789630596671

  • Reklám, vagy amit akartok

    3 500 Ft
    -15%

    2 975 Ft
    Raktáron

    Reklám, vagy amit akartok

    Akadémiai Kiadó
     
    Reklám. Média. Magyar. Eredeti. Hamis. Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít. Lehangol. Tájékoztat. Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli. Vágyott. Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető. Felejthető. Hirdet. Hirdetmény? Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben. A kötet szerzői: Berényi Konrád, Bojár Gábor, Csepeli György, Csermely Ákos, Dessewffy Tibor, Fehér Katalin, Ferling József, Geszti Péter, Gulyás Emese, Halász Gyula, Hankiss Elemér, Hivatal Péter, Horváth Dávid, Horváth Lajos, Jakab György, Jakab Juli, Kaszás György, Kathi Attila, Lakatos Péter, Markovich Réka, Monspart Sarolta, Nagy Bálint, Papp-Váry Árpád, Pintér Róbert, Sarkady Ildikó, Sas István, Schmidt Mária, Somody Imre, Szabó Erik, Szabó György, Szalai Annamária, Szászkő László, Tamás Pál, Tímár János, Zsélyi FerencKiadás éve: 2012Oldalak száma: 208 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789630592376EAN: 9789630592376

  • 26 azonnali marketing ötlet

    2 950 Ft
    -15%

    2 508 Ft
    Raktáron

    26 azonnali marketing ötlet

    Mayer Consulting s. r. o.
     
    Mindig szerettél volna használható marketing ötleteket network marketing üzleted építéséhez, de senki nem tudott segíteni? Akkor most itt a megoldás! Miért? Mert a világ legtapasztaltabb hálózatépítője és trénere Tom "Big Al" Schreiter lát el 26 azonnal használható marketing ötlettel ebben a könyvében.Kiadás éve: 2010Oldalak száma: 124 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789630686907EAN: 9789630686907

  • Nemzetközi marketing

    4 980 Ft
    -15%

    4 233 Ft
    Raktáron

    Nemzetközi marketing

    Dialóg Campus
     
    "Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását mutatja be. A szövegben végrehajtott változtatások a könnyebb megértést szolgálják, a nagyszámú adat, szemelvény és melléklet pedig a gyakorlati példákkal segíti a megértést." (Rekettye Gábor)Kiadás éve: 2009Oldalak száma: 310 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789639542068EAN: 9789639542068

  • Marketing - stratégia és menedzsment

    4 500 Ft
    -15%

    3 825 Ft
    Raktáron

    Marketing - stratégia és menedzsment

    Alinea Kiadó
     
    A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióiról, alapvető kérdésköreiról és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített: sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciők és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelentőségét. A könyvet elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és a mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.Kiadás éve: 2007Oldalak száma: 440 oldalKötésmód: cérnafűzött, keménytáblásISBN: 9789639659179EAN: 9789639659179

  • Marketing nemzetközi színtéren

    3 950 Ft
    -15%

    3 358 Ft
    Rendelhető

    Marketing nemzetközi színtéren

    Alinea Kiadó
     
    "A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció, az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig."Kiadás éve: 2015Oldalak száma: 216 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786155303883EAN: 9786155303883

  • A Bináris MLM Terv

    1 550 Ft
    -15%

    1 318 Ft
    Rendelhető

    A Bináris MLM Terv

    FX Marketing Kft.
     
    A Network Marketing iparág Bináris Tervének teljes magyarázata. A könyvben megtalálható az összes tény és kitaláció amely a Netwrok Marketing iparág leginkább félreértett kompenzációs tervét övezi, így kialakulásának hiteles története. Kifizetés összehasonlítások - Mítoszok és félre értések - Építési és strukturális tippek. Eredeti név: The MLM Binary PlanKiadás éve: 2014Oldalak száma: 58 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9789630806008EAN: 9789630806008

  • A Bogár Forradalma

    3 400 Ft
    -15%

    2 890 Ft
    Bizonytalan

    A Bogár Forradalma

    Firehouse Reklámügynökség Kft.
     
    1959-ben a New York-i DDB reklámügynökség megalkotott egy reklámkampányt, amivel több mint 15 éven át népszerűsített egy kicsi, ronda, de roppant gazdaságos, költséghatékony és karakteres autót. A VW számára készített sajtóhirdetések nem csupán hatékonyan értékesítették a Bogarat, de egy újfajta reklámfelfogásnak is a hírnökei voltak. Elindították a reklámvilág "kreatívforradalmát"; a VW Bogár hirdetései ugyanis bebizonyították: lehet okos, őszinte és humoros, a fogyasztót tiszteletben tartó reklámokkal kommunikálni. Mi több, erre a fogyasztónak is igénye van. Ezek a legendás sajtóhirdetések nem csupán a modern reklámcsinálás alapjait fektették le, de segítettek berobbantani a 60-as évek kulturális forradalmát is. A német mérnökök nagyszerűsége és a manhattani reklámszakemberek kreativitása egyaránt hozzájárult, hogy a VW Bogár a 20. század egyik meghatározó kulturális ikonjává vált. Dominik Imseng könyve igazi kordokumentum és kultúrtörténeti csemege. Szórakoztatóan és olvasmányosan mesél a VW Bogár megszületésének, amerikai piacra bevezetésének és népszerűségének történetét; felvillantja a korszak társadalmi, kulturális jelenségeit, és rengeteg eredeti képpel illusztrálja a kicsi kocsi Amerikai diadalútját. A régi autók, a reklámok, a marketing és kommunikáció szerelmesei számára mindenképp alapmű. De a kultúrtörténet, történelem és szociológia iránt érdeklődők is izgalommal fogják olvasni a kicsi kocsi históriájának ezen reklámtörténeti fejezetét.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 168 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786158107907EAN: 9786158107907

  • Kreatív Vakság

    4 200 Ft
    -15%

    3 570 Ft
    Bizonytalan

    Kreatív Vakság

    Firehouse Reklámügynökség Kft.
     
    "Körülvesz bennünket a kreativitás. Nemcsak a múzeumokban, de a hétköznapokban is találkozhatunk vele: a munkahelyen, utazás közben, kinn az utcákon, az iskolákban, a kórházakban és éttermekben. A kreatív látásmód emberi tulajdonság. Ahol mi emberek ott vagyunk, ott előbb vagy utóbb megjelenik, és megváltoztatja életünket. Kreatív vakság című könyvében Dave Trott a való életből vett szórakoztató és inspiráló történeteken keresztül mutatja meg számunkra, hogyan sajátíthatjuk el a kreatív látásmódot. Ami nem mást jelent, mint problémamegoldást; letisztult gondolkodást; és annak felismerését, hogy a dolgokat ne komplikáljuk túl, de mindig maradjunk az egyszerű megoldásoknál. E könyv tanulságait felhasználhatjuk a reklámkészítésben, az üzleti életben, mi több, a hétköznapokban is. Ha megtanuljuk másképp látni a dolgokat, megváltozhat a gondolkodásunk. És képesek vagyunk a körülményeinket és a környezetünket is megváltoztatni. Dave Trott megmutatja, hogyan lássuk más szemmel a világot."Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 240 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786158107914EAN: 9786158107914

  • Modern árazás

    5 500 Ft
    -15%

    4 675 Ft
    Bizonytalan

    Modern árazás

    Akadémiai Kiadó
     
    "Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés! Eladói szempontból a megfelelő árképzés alkalmazása döntően befolyásolja a vállalkozás profitját és növekedési lehetőségeit. A Modern árazás széles körűen bemutatja, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az árképzésben a 21. század legújabb technológiáit is felhasználva. Hiánypótló munka, bátran ajánlom minden kereskedelmi szereplőnek, legyen az hagyományos áruház vagy éppen webshop." Rácz Csaba ügyvezető igazgató, Árukereső.hu "Ajánlom ezt a könyvet azoknak, akik most akarnak megismerkedni az árazás izgalmas világával, akik az árdöntések összefüggéseit újra végig akarják gondolni, alapvető területeit számba akarják venni. Azoknak főképp ajánlom, akik a mai élenjáró gyakorlatot akarják megismerni, át akarják látni a digitalizáció erre a területre kifejtett hatását, az MI megjelenésének következményeit, az erre alapozott új üzleti modellek működését, a startupok árdöntéseinek kereteit. Friss példákkal, esetekkel ad a könyv impulzusokat a hazai és a nemzetközi piacra vonatkozó vállalkozói döntések irányainak kialakításához." Törőcsik Mária egyetemi tanár, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar "A helyes árazással sokat nyerhetsz, de a rosszal még többet veszthetsz. A jó árazás megtanulható, ebből a kiváló könyvből, amely a kezdő vállalkozókat felkészíti a helyes ár kialakítására. Sőt mi több, felhívja a figyelmet a buktatókra, amelyekbe oly gyakran belebotlik a csak az ösztöneire hallgató vállalkozó. Fél áron szinte minden eladható, csakhogy abból nem élünk meg - mondta gyakran Brückner István, a Centrum Áruházak legendás vezérigazgatója. Ez a könyv megtanítja, hogyan lehet megtalálni azt az árat, amelyet méltányosnak találnak a vevők is, és nyereségessé teszik a vállalkozást is." Vecsenyi János vállalkozásfejlesztési coach, GE-EIT Health Venture Lab, Professor Emeritus (BCE és BME)Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 300 oldalKötésmód: kartonISBN: 9789634545644EAN: 9789634545644


Rács Lista