Rács Lista

  • Szex, pénz, boldogság és halál

    5 999 Ft
    -15%

    5 099 Ft
    Előrendelhető

  • Kvantumugrás tűsarokban

    7 990 Ft
    -15%

    6 792 Ft
    Előrendelhető

  • A rendezvényszervezés

    5 990 Ft
    -15%

    5 092 Ft
    Előrendelhető

  • Mindenki számít

    4 500 Ft
    -15%

    3 825 Ft
    Előrendelhető

  • Graphisoft 2.0

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Graphisoft 2.0

    Park Kiadó
     
    Bojár Gábor 2005-ben megjelent GRAPHI-sztori című könyve a vállalkozói karrier élvezetes izgalmairól szólt, egy lelkesedéssel és szenvedéllyel teli életszakaszról, mely sokak számára bizonyult inspiráló olvasmánynak, és nagyban hozzájárult a magyarországi vállalkozói kultúra fejlődéséhez is. A Graphisoft 2.0 azokhoz szól, akik az első buktatókon túljutva a növekedés fájdalmaival kénytelenek szembenézni. A szerző a folytatásban inkább a nehézségekre, az elkövetett hibákra fókuszál, arra igyekszik felhívni a figyelmet, hogy a hibás döntésekből és gyengeségekből lehet a legtöbbet tanulni. „Azt szokták mondani, hogy »a csúcson kell abbahagyni«, de én ezzel nagyon nem értek egyet. Akkor kell abbahagyni, amikor látod, hogy innen már más jobban tudná csinálni. És ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy kudarcot vallottál. Más méretben más típusú vezetőre lehet szükség, ezt is szeretném bemutatni ebben a könyvben, arra bátorítva a sikeres vállalkozókat, hogy amikor eljön az ideje, legyen erejük és bátorságuk elengedni az általuk alapított céget.” Bojár Gábor fizikus, az 1982-ben alakult Graphisoft szoftvervállalkozás alapítója. Fő termékét, az ArchiCAD-et 100 országban több mint 300 ezer építész használja. A cég 2007-ben beolvadt a németországi központú Nemetschek cégcsoportba. Bojár Gábor munkáját többek között Széchenyi-díjjal, a Köztársasági Érdemrend Középkeresztjével, az Ernst & Young Az Év Üzletembere díjával ismerték el. Jelenleg a Graphisoft Park ingatlanvállalkozás elnöke és az általa alapított felsőoktatási vállalkozás, az AIT-Budapest vezetője.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 288 oldalKötésmód: füles, kartonáltISBN: 9789633557617EAN: 9789633557617

  • Az első mentorom

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Az első mentorom

    BAGOLYVÁR TRADE KFT
     
    Kevés könyv íródik olyan fiatalok által, akik a saját sikereik megosztásán keresztül képesek a még fiatalabbakhoz szólni őszintén és valóban hasznosan. A könyv megalkotását az az észrevétel inspirálta, miszerint a 21. századi fiatalok döntő többségének értékrendje egyre materiálisabb és túlságosan énközpontú irányba halad. Ez a könyv arra hivatott, hogy a fiatalok gondolkodásmódját helyesebb irányba terelje, ezzel támogatva azt, hogy az igazi céljaikat könnyebben tudják elérni. A legfőbb cél pedig az, hogy a lehető legkorábban megtanuljanak egy olyan értékrendet, amely az őszinteségen, a tisztességen és a becsületen alapszik. Mindezt egy teljesen átlagos életkörülmények közül származó kamasz fiún keresztül mutatjuk be. A fejezetek végén mini feladatok találhatók, hogy a megszerzett tudást a gyakorlatban is tudja alkalmazni a kedves olvasó. Egy biztos: azok a fiatalok, akik elolvassák ezt a könyvet, inspiráltabban és céltudatosan állnak majd a mindennapokhoz.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 160 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786155030901EAN: 9786155030901

  • A Disney-titok

    4 499 Ft
    -15%

    3 824 Ft
    Raktáron

    A Disney-titok

    Alexandra Könyvesház Kft.
     
    Akár kezdő kisvállalkozó, multinacionális cég csúcsmenedzsere, vagy egyszerűen a téma iránt érdeklődő lelkes amatőr vagy, most magától Walt Disney-től, a huszadik század egyik legnagyobb újítójától és kreatív gondolkodójától sajátíthatod el a sikeres cégvezetés hét kulcsfontosságú elemét! Az első színes rajzfilm készítőjének, Disneyland megálmodójának roppant alkotóereje, minden akadályt leküzdő kitartása és sikerei még napjainkban is példa nélküliek. A kötetet jegyző Pat Williams akkor kezdte el tanulmányozni a Disney-vezér életét és cégirányítási módszereit, amikor az Orlando Magic nevű kosárlabdacsapat alapításával bízták meg. Mivel Walt Disney-hez hasonlóan ő is nagy ívű célokat tűzött ki maga elé - hiszen a semmiből, egy álomból kiindulva kellett létrehoznia a formációt -, felismerte, hogy Walt példáját követve arathat sikert. És ez így is lett. Walt Disney cégirányítási kvalitásait elemezve Pat Williams hét olyan vezetői személyi­ségjegyet azonosított, amelyekre minden igazán sikeres cégvezetőnek szüksége van. A korábban ismeretlen Walt Disney-anekdoták és az üzleti célok megvalósításának pragmatikus módszerei révén könnyen elsajátíthatók és hatékonyan kamatoztathatók bármely területen. Az egyedülálló zseni élettörténetét olvasva pedig ráébredsz arra, hogy a Disney-titok ismerője számára nincs túl nehéz cél. Merj te is nagyot álmodni! Pat Williams (1940) amerikai sportmenedzser, az Orlando Magic kosárlabdacsapat mögött álló egyesület elnökhelyettese. Sportkarrierjét a baseballban kezdte, ám rövidesen a sportmenedzsmentben találta magát. Az 1960-as években kosárlabdára váltott.1983-ban bajnoki címet ért el a Philadelphia 76ers csapatával, később kulcsszerepet játszott a floridai Orlando Magic létrehozásában.Eredeti név: Lead Like WaltKiadás éve: 2021Oldalak száma: 240 oldalKötésmód: kötveISBN: 9789634479598EAN: 9789634479598

  • Ne hidd el! Kérdőjelezd meg! Gondolkozz önállóan!

    2 999 Ft
    -15%

    2 549 Ft
    Raktáron

    Ne hidd el! Kérdőjelezd meg! Gondolkozz önállóan!

    Alexandra Könyvesház Kft.
     
    Demokrácia: szépen hangzik, de a valóság nap mint nap kikezdi az eszményt. Valójában a legtöbb politikai döntést kőkemény propagandahadjáratot követően hozzák meg - a fejlesztési tervektől a háborúba lépésig. Ez a könyv segít eligazodni a manipuláció dzsungelében. Albrecht Müller, a német közélet veteránja bemutatja a manipuláció általános módszereit, a közvélemény befolyásolásának sikeres eseteit, és elemzi a mögöttük álló stratégiákat. Az olvasó pedig újra és újra megdöbbenve veszi tudomásul, hogy bár a példák alapvetően Németországból valók, mindenkit érintenek: a lassan életünk minden percét meghatározó politikai és médiamanipulációk rendszeréről van szó, amely ugyan alig észrevehető, mégis félelmetesen hatékony. Itt az ideje, biztat a szerző, hogy elkezdjük megkérdőjelezni, amit el akarnak hitetni velünk. Itt az ideje, hogy elkezdjünk önállóan gondolkodni. Albrecht Müller (1938-) német közgazdász, újságíró és szerkesztő. A politika világát résztvevőként sikerült megismernie: 1972-ben Willy Brandt választási kampányát vezette, majd a szövetségi kancellária tervezési vezetőjeként dolgozott. Később szabadúszó politikai-gazdaságpolitikai tanácsadó lett, és két ciklust töltött képviselőként a német törvényhozásban. 2003 óta a tízezrek által követett, kritikus szellemű NachDenkSeiten portál alapító szerzője és társ­szerkesztője.Eredeti név: Glaube wenig, hinterfrage alles, denke selbstKiadás éve: 2021Oldalak száma: 152 oldalKötésmód: kötveISBN: 9789635820122EAN: 9789635820122

  • Új vevők futószalagon

    5 990 Ft
    -15%

    5 092 Ft
    Raktáron

    Új vevők futószalagon

    Domarketing Kft.
     
    "Értékes, amit csinálsz vállalkozóként, de valahogy mégsem téged találnak meg a vevők? Nincsenek millióid reklámra, nem akarsz árakcióval nyomulni, sok a konkurens, a számlák meg folyton jönnek, ugye? Akkor itt az ideje annyi vevőt szerezni, amennyit megálmodtál! Ha ez eddig nem sikerült, akkor nyugi ez nem a Te hibád! A könyvben megmutatom mi vezetett eddig tévútra és megtanítom neked a 3 lábú vevőszerző rendszert, amivel a legsikeresebb magyar kisvállalkozók szereznek futószalagon vevőket."Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 308 oldalKötésmód: füles, kartonáltISBN: 9786150106052EAN: 9786150106052

  • Totál fókusz

    4 490 Ft
    -15%

    3 817 Ft
    Raktáron

    Totál fókusz

    Trivium Kiadó
     
    Mit tehet az ember a munkahelyén, ha egyszer csak úgy tűnik, mintha egyszerre tucatnyi válság szakadna a nyakába? Csak egy kihívásra összpontosít, vagy megpróbál minden tüzet eloltani? Hogyan dönti el, mi számít igazán? Képes lesz határozottan cselekedni? Amikor az amerikai haditengerészet SEAL-mesterlövésze, Brandon Webb szerencsét próbált az üzleti életben, kapott néhány kemény pofont a sorstól. Sok millió dollárt veszített, és komoly válságba került az élete. E kudarc nyomán rájött, hogy a sikeres vállalkozóknak pont arra a tudásra van szükségük, amelyet ő már elsajátított: a teljes összpontosításra! Ez segít akkor is, ha az üzleti életben, a munkahelyünkön, vagy sajnos a magánéletünkben minden előzetes figyelmeztetés nélkül összeomlik mindaz, amit nagy gonddal felépítettünk. Webb az új vállalatát már a kommandós elveket figyelembe véve hozta létre. A sors így is tartogatott még néhány kellemetlen meglepetést, ám ezeket most már könnyedén elhárította, és a cégének az értéke ma már meghaladja a százmillió dollárt. Elsajátíthatjuk az abszolút összpontosítás kőkemény és hatékony módszereit. A szerző megtanít az éberségre, a fenyegetések felismerésére és elszánt leküzdésére. Igazi különlegesség, hogy minden fejezet végén megismerhetjük Webb egy-egy sikeres, milliomos barátját. Olyan személyiségeket, akik példájából mi magunk is sokat tanulhatunk. Webb könyvei többször is felkerültek a New York Times sikerlistáira. Rendszeresen fellép az amerikai televízió műsoraiban és ma már a legismertebb médiaszemélyiségek közé tartozik. A John David Mann - számos könyves díjjal kitüntetett szerzőtárs - segítségével készült.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 304 oldalKötésmód: kartonISBN: 9786155732942EAN: 9786155732942

  • Hogyan indulj el a saját utadon?

    3 990 Ft
    -15%

    3 392 Ft
    Raktáron

    Hogyan indulj el a saját utadon?

    Stilianos Kft.
     
    Varga Vivien útkeresését számos kitérő jellemezte, kipróbálta magát gyorséttermi kiszolgálóként, volt asszisztens, területi képviselő, pultos egyaránt. Végül a gyermekekkel való foglalkozásban, a babaúszás-oktatásban talált rá arra az örömteli munkára, ami irányt mutatott álmai megvalósításához. Az első Stilianos Babauszoda megnyitását követően édesanyaként vált uszodavezetővé, franchise rendszergazdává. A Stilianos egyszemélyes vállalkozásból nőtt franchise hálózattá. Amikor Vivien huszonnégy évesen, tapasztalat nélkül vállalkozást indított, még nem sejtette, milyen út áll előtte. Talán te sem sejted, mi vár rád! Ha neked is vannak ambícióid, ha úgy érzed, többre vagy hivatott, és élvezni akarod, amivel nap mint nap foglalkozol, és ennek érdekében hajlandó vagy kilépni a komfortzónádból, akkor útmutatóként szolgálhat ez a könyv. Varga Vivien őszintén elmondja, hogyan építette fel ezt a prosperáló vállalkozást, hogyan lett a harmadik gyermeke a Stilianos Babauszoda-koncepció, hogyan élte meg a mélypontokat és tizenöt évre visszatekintve mit lát, mit tanult. Mindebből az olvasó is ihletet meríthet a saját útjának megtalálásához. A könyv teljes egészében tapasztalati tudáson alapul, érthető nyelven vezet be az üzlet és vállalkozás, különösen a franchise indításának világába. Saját, megtörtént példákkal mutatja, hogy sokszor hatalmas hegyeknek hiszünk akadályokat, melyeken túljutva végül kiderül, hogy nem is voltak olyan félelmetesek, mint ahogy elsőre láttuk őket. Szemlélete végig pozitív, fejlődésre ösztönöz, üzenete minden fejezetet áthat: A legmerészebb álmaidból is lehet valóság! Ha igazán akarsz valamit, hiszel benne és bízol önmagadban, akkor meg tudod valósítani! További információ: https://www.stilianos.hu/vargavivienKiadás éve: 2021Oldalak száma: 252 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786150106830EAN: 9786150106830

  • Vállalatgazdaságtan

    8 500 Ft
    -15%

    7 225 Ft
    Raktáron

    Vállalatgazdaságtan

    Akadémiai Kiadó
     
    A könyv a vállalatok működésének elvi alapjait és ezek gyakorlati következményeit tárgyalja. Azokra a szemléleti és stratégiai alapokra támaszkodik, amelyekre a legjobb vállalati gyakorlat épül a fejlett országokban. A vállalatot nem pusztán gazdasági egységként, hanem a mai társadalmak egy alapvető fontosságú intézményeként fogja fel. Ennek megfelelően az üzleti tevékenységet korunk meghatározó folyamataiba és jelenségeibe ágyazza, így a könyv mondanivalójában végig jelen vannak a fenntarthatóság, a globalizáció, a digitalizáció, a tudás és a társadalmi felelősség szempontjai. A megközelítés alapjául választott felsővezetői nézőpontból mutatja be a környezethez illeszkedő, sőt azt befolyásoló vállalati stratégia jellemzőit és az ennek megvalósítására szolgáló folyamatokat. A kifejtés alaptétele, hogy a vállalat társadalmi funkciója közvetlenül egy kettős értékteremtést célzó folyamatban valósul meg: egyszerre, egyazon folyamatban kell értéket teremtenie a fogyasztó és a tulajdonos számára, a fenntarthatóság és az etika szempontjainak szem előtt tartásával. A könyv törzse ennek a folyamatnak az összetevőit: a marketinget, az innovációt, az emberi erőforrás és a tudás menedzsmentjét, a termelés-szolgáltatás-logisztika folyamatait és a pénzügyi funkciókat tárgyalja. A könyv ezen hatodik, lényegesen átdolgozott kiadása (nyolcadik változata) tükrözi a globális gazdaságban és az üzleti világban az elmúlt években bekövetkezett változásokat, amelyek a korábbi időszakokhoz képest talán még intenzívebbek voltak. Az előző kiadásokhoz képest növeltük, és a fő szöveggel még szervesebb kapcsolatba hoztuk a hazai és nemzetközi gyakorlatból származó szemelvényeket. A könyv eddigi változatait mintegy negyvenezren tanulmányozták, egyetemi hallgatók, vállalatvezetők, kutatók egyaránt hasznosnak találták. Az új kiadást azoknak is fegyelmébe ajánljuk, akik az előzőek valamelyikét olvasták, de lépést akarnak tartani az üzleti világ gyors változásaival.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 676 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9789634546269EAN: 9789634546269

  • Mindig többet ADNI

    5 870 Ft
    -15%

    4 990 Ft
    Raktáron

    Mindig többet ADNI

    Szemléletváltó - Onlinemárkab. Mo.
     
    „A Mindig Többet ADNI Biros Levente önéletrajzi írása, melyből az olvasó ezúttal nem csupán a 2018-ban az év vállalkozójának választott üzletember útját ismerheti meg a negyvenmilliós adósságtól egy négymilliárdos vállalkozás felépítéséig, de a szemléletváltó tanulságoknak köszönhetően Levente "kárán" tanulhat is, hogy neki már ne kelljen elkövetnie a sikerhez vezető út hibáit. Levente hihetetlen utat járt be: egyszerű cukrászként a semmiből építette fel milliárdos birodalmát. Sokan azt gondolják, hogy a helyes úton haladnak, aztán valahogy mégis máshova jutnak, mint ahova szerettek volna - Leventét követve most megtudhatják, hogyan lehet levágni a felesleges kanyarokat, hogy melyik vállalkozói szakaszban mire figyeljenek, és hogyan kerüljék el a buktatókat. „Ez a könyv egyike a magyar vállalkozói lét korszakalkotó könyveinek, mert végre eljutottunk oda, hogy a SIKERES első/második generációs hazai vállalkozók elmesélik a saját útjuk történetét." Avidor András, CFE, a BNI Magyarország és Szlovákia vezetője, az Online Brandstores Franchise Hungary társtulajdonosa. "Minden kezdő és haladó vállalkozónak javaslom, hogy pillantson bele Levente inspiráló életútjába, mert gyakorlatias gondolkodásmódjából rengeteg ötletet meríthetünk saját bizniszünk építéséhez." Forray Niki, az unnepekaruhaz.hu alapítója. "Akkor vedd meg, ha kéred a konkrét receptet Levente életéhez: hogyan jutott el a milliós adósságból a milliárdos bevételig úgy, hogy ma már csak havonta egyszer jár be a cégébe mint tanácsadó, miközben ott egy jól szervezett csapat és egy csúcsra járatott marketing rendszer »nyomtatja« a pénzt. Ha viszont ez a célod, akkor el ne ereszd ezt a könyvet, mert ígérem, még ma ki fogod olvasni!" Wolf Gábor, a Marketing Commando alapítójaKiadás éve: 2021Oldalak száma: 224 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9786150112886EAN: 9786150112886

  • Apró szokások

    4 999 Ft
    -15%

    4 249 Ft
    Raktáron

    Apró szokások

    Alexandra Könyvesház Kft.
     
    A világ első számú viselkedéskutatója segít megváltoztatni az életünket - és mindent, amit eddig a viselkedésről gondoltunk. Egyetlen apró változás óriási jelentőségű lehet. Kezdésként többre juthatunk napi két fekvőtámasszal, mint kétórás intenzív edzéssel; öt mély levegővétel többet érhet, mint egyórányi meditáció. BJ Fogg, a Stanford Egyetem Viselkedéstervezési Intézetének alapítója több mint 40 ezer ember életét tette jobbá forradalmi módszerével, legyen szó súlycsökkentésről, a stressz mérsékléséről, a jobb alvásról - vagy bármilyen életcél eléréséről. A két évtizedes kutatómunkán alapuló Apró szokások megtanít minket arra, hogyan értékeljük sikereinket, ahelyett, hogy kudarcainkon rágódnánk. BJ Fogg lépésről lépésre vezet végig minket szokásaink megter­vezésén és azok állandóvá tételén. Merjünk kicsiben kezdeni! "Az Apró szokások lerántja a leplet a lényünket meghatározó viselkedésekről, amelyeket létfontosságú megismernünk, ha nagy dolgokat akarunk elérni - például lefogyni vagy felépíteni saját vállalkozásunkat." (Tony Fadell, az iPod megalkotója és az iPhone társfejlesztője)Eredeti név: Tiny HabitsKiadás éve: 2021Oldalak száma: 320 oldalKötésmód: kartonISBN: 9789635821389EAN: 9789635821389

  • Kérdezd Gary Vee-t

    5 970 Ft
    -15%

    5 075 Ft
    Raktáron

    Kérdezd Gary Vee-t

    MarketingAmazing.hu
     
    "E könyvben számodra fontos dolgokról beszélek... Mindig is tudtam, hogyan lehetek sikeres a harcmezőn, ám most, hogy két vállalkozást építettem fel (az egyiket ráadásul a nulláról), ezzel a tapasztalattal a hátam mögött már azt is tudom, a levegőből milyen látvány tárul elénk; tudom, hogy mi működik a legjobban, ha a vállalati kultúra megteremtéséért, a karrierfejlesztésért, az ügyfelekért én magam vagyok a felelős egy olyan cégnél, amelyik jóformán napról napra a duplájára nő. "Gary briliáns, hangos, polgárpukkasztó, nagylelkű, őrült és kedves. Az #AskGaryVee mindezeket nyújtja. Fantasztikus olvasmány bárki számára, aki a mai, pillanatok alatt változó üzleti világban szeretne boldogulni." - Jack Welch"Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 352 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786158110433EAN: 9786158110433

  • Emberek és gépek

    3 900 Ft
    -15%

    3 315 Ft
    Raktáron

    Emberek és gépek

    HVG Könyvek kiadó
     
    "Keresve sem találhatnánk jobb idegenvezetőt, mint Hannah Fry, aki gördülékenyen, izgalmas történeteken keresztül mesél a mesterséges intelligencia olykor ijesztő, olykor lenyűgöző világáról." Tim Harford, Az oknyomozó közgazdász és A csecsemőtápszer, a radar és a kettős könyvelés szerzője Napjainkban a legkülönbözőbb területeken - az orvoslástól a közlekedésen át az igazságszolgáltatásig - számos kérdést mérlegelhetünk a mesterséges intelligencia segítségével: milyen termékeket fogyasszunk, milyen gyógymódok közül választhatunk, vagy ki érdemel börtönbüntetést. De vajon a szakemberek vagy a számítógépek a megbízhatóbb tanácsadók? Mennyiben támaszkodhatunk az előbbiekre vagy az utóbbiakra? Emberi vagy gépi döntés alapján határozható-e meg biztosabban, ki lesz visszaeső bűnöző, melyik film lesz kasszasiker és egy esetleges légi katasztrófa során milyen manőverrel menthetőek meg az utasok? Hannah Fry matematikus, A szerelem matematikája szerzője, az Emberek és gépekben többek között ezeket a kérdéseket boncolgatva mutatja be a mesterséges intelligencia felhasználásának eddigi gyakorlatait és korlátait, az ebben rejlő lehetőségeket, és választ ad arra is, tartanunk kell-e attól, hogy a jövőben a gépek veszik át felettünk az irányítást.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 264 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9789633049792EAN: 9789633049792

  • A hős filozófus

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    A hős filozófus

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    Mi lehet a közös Szókratész, Hüpátia, Giordano Bruno, Morus Tamás és Jan Patocka között? Az, hogy egy napon meg kellett hozniuk életük legnehezebb döntését: életük árán is hűek maradjanak-e elképzeléseikhez, vagy hogy elkerüljék a halált, lemondjanak azokról? E hős gondolkodók mind a halál mellett döntöttek. A magasztos vég pedig nem csupán életrajzukkal áll szoros egységben, de munkásságuknak is elválaszthatatlan részét képezi. Costica Bradatan az egyesült államokbeli Texas Tech University bölcsészettudományi professzora és az ausztráliai Queensland Egyetem tiszteletbeli filozófiaprofesszora kötetében olyan filozófusok és művészek élettörténetét elemzi, akik haláluk árán is vállalták hitüket és nézeteiket. A szerző e rendkívüli határhelyzeteket és vízválasztó pontokat széles körű tudományos megközelítésben és történelmi időkön átívelően elemzi.Eredeti név: Dying for Ideas: The Dangerous Lives of the PhilosophersKiadás éve: 2021Oldalak száma: 246 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789635730209EAN: 9789635730209

  • A fejlődés 15 felbecsülhetetlen törvénye

    6 490 Ft
    -15%

    5 517 Ft
    Raktáron

    A fejlődés 15 felbecsülhetetlen törvénye

    Trivium Kiadó
     
    John Maxwell szenvedélye a személyiségfejlesztés már több mint 50 éve. Megosztja veled minden tapasztalatát és egyedi, tőle megszokott stílusában fog megtanítani majd a következő törvényekre: A Tükör Törvénye: Értéket kell láss magadban, hogy értékesebbé tehesd magad A Tudatosság Törvénye: Ismerned kell magad, hogy fejleszthesd magad. A Példa Törvénye: Nehéz úgy fejlődni, ha senkit sem tudsz követni, csak magad A Gumiszalag Törvénye: Megáll a fejlődés, ha nincs feszültség aközött a pont között, ahol vagy, és ahol lehetnél A Hozzájárulás Törvénye: Ha fejlődsz, azáltal másokat is fejleszteni tudsz. Segíteni fog a tanulásban és a fejlődésben, hogy kibontakoztasd a benned rejlő lehetőséget. Segít a hozzáállásban, hogy megismerd erősségeidet, ezáltal hatékonyabb és elégedettebb emberré válj. John C. Maxwell nemzetközileg elismert vezetési szakértő, előadó és író. Könyvei ötven különböző nyelven, több mint 26 millió példányban keltek el világszerte. 2014-ben az American Management Association az üzleti világ első számú vezetőjeként azonosítja. Minden évben tart előadásokat Fortune 500-as vállalatoknak, nemzetközi politikai és üzleti vezetőknek, valamint olyan különböző közönségeknek, mint az Egyesült Államok Katonai Akadémiája West Pointon. John C. Maxwell a New York Times, a Wall Street Journal és a Business Week egyik első számú bestsellerszerzője.Eredeti név: The 15 Invaluable Laws of GrowthKiadás éve: 2021Oldalak száma: 358 oldalKötésmód: kartonISBN: 9786155732935EAN: 9786155732935

  • Jó munkát!

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    Jó munkát!

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    Szeretné, ha mindennapi megélhetése egyben pozitív és közvetlen hatással lenne a világra? Sikeres, ugyanakkor társadalmi hasznosság szempontjából is jelentőségteljes karriert szeretne elérni? Vagy röviden fogalmazva: jó munkát szeretne végezni? Shannon Houde a vállalati felelősségvállalás területének nemzetközi szinten meghatározó tanácsadója, valamint okleveles coach kötete hasznos útmutató a karriertervezéshez, és az álláskereséshez egyaránt. Amellett, hogy a szerző praktikus eszközökkel és gyakorlatokkal segít meghatározni az olvasó szenvedélyét és céljait, rámutat arra is, hogy a világban hogyan lehet ezeket hatékonyan hasznosítani úgy, hogy azok valódi és pozitív változásokat eredményezzenek a szakmai életút által.Eredeti név: Good Work: How to Build a Career That Makes a Difference in the WorldKiadás éve: 2021Oldalak száma: 244 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789635730308EAN: 9789635730308

  • Jóból kiváló - A tartós üzleti siker elemei

    4 900 Ft
    -15%

    4 165 Ft
    Raktáron

    Jóból kiváló - A tartós üzleti siker elemei

    HVG Könyvek kiadó
     
    Az utóbbi évtized menedzsment-szakirodalmának legsikeresebb könyve. Nem véletlenül! Azt kutatja, miben ragadható meg a tartós üzleti sikert produkáló vállalatok közös jellemzője, és ezek működését kielemezve következtet a tartós kiválóság biztosítékaira. A lendkerékhatás a gyakorlatban a Jóból kiválóból ismert lendkerékhatás működését mutatja be. A tartós sikerhez szükséges lendkereket minden szervezet - legyen az nagyvállalat, startup, iskola, klinika vagy zenei fesztivál - a maga módján építheti fel és hozhatja működésbe. A melléklet gyakorlati példákkal ellátott útmutatót ad a módszerhez, amely olyan világcégek sikerét alapozta meg, mint az Amazon vagy az Intel.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 328 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9789635650705EAN: 9789635650705

  • Sikeres csapatok

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    Sikeres csapatok

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    A szerzők pszichológiai vizsgálatokra alapozva, valamint széles körű ágazati tapasztalataikra építve (ideértve például a gyógyszerészetet, a hadiipart és az űrrepülést egyaránt) a csapathatékonyság és a csapatvezetés legfontosabb tényezőit ismertetik a jelenlegi gyorsan változó, kiszámíthatatlan gazdasági környezetben, valamint ehhez kapcsolódóan számos tévhitet oszlatnak el. Az olvasók cselekvésorientált és kipróbált gyakorlatokon alapuló tippeket kapnak ahhoz, hogy hatékony csapatvezetővé, nagyszerű csapattaggá, támogató szenior vezetővé vagy éppen jelentőségteljes tanácsadóvá válhassanak. Scott Tannenbaum, a kötet társszerzője több mint 25 éven át dolgozott tanácsadóként, és jegyzett magasan idézett kutatásokat, ahol a legkülönfélébb környezetben és kihívások közepette ismerhette meg a csapatokat mint sajátos egységeket. A Group for Organizational Effectiveness szervezeti hatékonyságért felelős elnökeként világszerte több száz szervezetnek adott tanácsot, köztük több mint 75 Fortune 500 vállalatot, lefedve minden nagyobb üzleti szektort. Eduardo Salas, a kötet másik szerzője a houstonbeli Rice Egyetem professzora, a Pszichológiai Tudományok Tanszékének vezetője. Munkássága során 500-nál is több tudományos cikket és fejezetet publikált, munkáit pedig több mint 90 000 alkalommal idézték. Az Amerikai Pszichológiai Egyesület Életműdíját is megkapta.Eredeti név: Teams That Work: The Seven Drivers of Team EffectivenessKiadás éve: 2021Oldalak száma: 296 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789635730322EAN: 9789635730322

  • Az egyszerűség elve

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    Az egyszerűség elve

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    A mindennapjainkban egyre inkább jelen van a komplexitás, és ezzel együtt egyre könnyebben elveszíthetjük életünk irányításának és megélésének képességét. Julia Hobsbawm, az elismert szerző és társadalmi vállalkozó azonban megmutatja számunkra, hogyan tehetjük életünket újra egyszerűbbé. A kötet útmutatóul szolgál mindazoknak, akik úgy érzik, hogy az okoseszközök világában az élet esetenként "túl sokká" válik, és az információs zajt háttérbe helyezve, elméjük felszabadítására és magasabb szintű koncentrációra vágynak. Julia Hobsbawm egy leegyszerűsített, hatszög alapú modellel és megannyi életszerű példával segít, hogy felszabadulhassunk a napjainkban állandó jelleggel felmerülő döntések súlyától és az összetettség, illetve a sok változó tényező nyomásától. "Itt az ideje, hogy visszaszerezzük az irányítást fókuszunk és produktivitásunk felett, és ami a legfontosabb: őrizzük meg az egyszerűséget!"- bátorít a szerzőEredeti név: The Simplicity Principle: Six Steps Towards Clarity in a Complex WorldKiadás éve: 2021Oldalak száma: 242 oldalKötésmód: füles, kartonáltISBN: 9789635730315EAN: 9789635730315

  • Csak kreatívan!

    2 500 Ft
    -15%

    2 125 Ft
    Raktáron

    Csak kreatívan!

    HVG Könyvek kiadó
     
    Többnyire úgy hisszük, hogy a kreativitás titokzatos és ritka ajándék - olyasmi, ami csak keveseknek adatik meg. John Cleese szerint ez azonban egyáltalán nem igaz, bárki lehet kreatív. Írói tapasztalataira alapozva betekintést nyújt a kreatív folyamat természetébe. Rövid, de praktikus és igen szórakoztató útmutatójából kiderül, hogyan engedhetünk szabad folyást ötleteinknek, hogyan alakíthatunk ki megfelelő gondolkodásmódot, és mit tehetünk, ha úgy érezzük, falba ütköztünk. A Monty Python csoport társalapítójaként híressé vált John Cleese 1939-ben született az angliai Weston-super-Mare-ben, tanulmányait a Cambridge-i Egyetemen végezte. Első nagy sikerét a West Enden, illetve a The Frost Report című szatirikus műsor jelenetírójaként és szereplőjeként aratta. Tévésorozatok és filmek - például a Gyalog galopp és a Brian élete - forgatókönyvírója és színésze. Az 1970-es évek közepén első feleségével, Connie Booth-szal írták az azóta klasszikussá vált Waczak szálló című szituációs komédiát, amelyben szerepeltek is. Társszerzőként és forgatókönyvíróként jegyzi A hal neve: Wanda és a Fészkes fenevadak című filmeket, de számos más filmben is felbukkant a James Bondtól a Harry Potterig. Több könyv, köztük önéletrajzi kötete, a Na, szóval... szerzője. "Mítosz, hogy a kreativitás velünk született adottság. Nem így van. Bárki lehet kreatív." "John Cleese ebben a kis könyvben kihúzza a Szent Biztosítószeget, háromig számol és robbantja a kreatív bombát." Hajnóczy Soma kétszeres bűvészvilágbajnokKiadás éve: 2021Oldalak száma: 112 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9789635650361EAN: 9789635650361

  • A hat új üzleti szabály

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    A hat új üzleti szabály

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    Az üzleti élet mai ökoszisztémájába lépve alapvető szemléletváltást és egy újfajta üzleti vízió térhódítását tapasztaljuk. A vállalatok életét új törvényszerűségek vezérlik, értéküket például egyre inkább a hírnév, a bizalom és más megfoghatatlan tényezők határozzák meg, belátva, hogy a vállalati felelősség meghatározása az üzleti szféra határain messze túlmutat. Vállalati szinten vajon mi lehet a konkrét célunk most, amikor a "növekedés maximalizálásának" gazdasági paradigmája már nem működik, és milyen szerep hárul a vezetőkre? Melyek a paradigmaváltás gyakorlati szintű megvalósításának legfontosabb eszközei? A változások megértéséhez az új, "láthatatlan" üzleti vezérelvek felismerése jelenti a kiindulópontot, ezek hordozzák a valódi értékteremtés és a fenntartható jövő kulcsát. Judy Samuelson, az Aspen Institute alelnöke kötetében a 6 legfontosabb szabályra hívja fel a figyelmet, amelyekkel a vállalatok felszabadulhatnak a gazdasági teljesítmény nyomása alól, és amelyekkel aktívabb szerepet játszhatnak a társadalmi előrehaladás szolgálatában.Eredeti név: The Six New Rules of Business: Creating Real Value in a Changing WorldKiadás éve: 2021Oldalak száma: 218 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789635730483EAN: 9789635730483

  • Intervízió

    4 990 Ft
    -15%

    4 242 Ft
    Raktáron

    Intervízió

    Harmat Kiadó
     
    Milyen kérdést hallottunk mostanában, amelyik előrevitte a munkánkat? Az intervízió a szakmai tudás fejlesztésének olyan módszere, amelyben közelebbi vagy távolabbi kollégák segítenek egymásnak túljutni a munkájuk során felmerülő nehézségeken, elakadásokon, makacsul ismétlődő kudarcokon és kellemetlen helyzeteken. Egy 5-8 főből álló csoport sok-sok kérdés megfogalmazásával göngyölíti fel az éppen aktuális témagazda esetét. Könyvünk a 10 legjobb intervíziós módszert magyarázza el, melyek kevés tapasztalattal is megtanulhatóak, hamar eredményre vezetnek, és bármely fejlődni kívánó profitorientált vagy non-profit szervezetben, csoportban használhatóak.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 196 oldalKötésmód: kemény kötésISBN: 9789632884196EAN: 9789632884196

  • Digitális nomádok

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    Digitális nomádok

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    A digitális nomádok a világgazdaságban az innováció és a kreatív ipar meghatározó szereplői. E kötet róluk, továbbá közösségeikről szól és betekintést kaphatunk általa a digitális nomádok életformájába is. A könyv mindeközben értékes támpontokat nyújt mind a vállalkozásoknak, mind a döntéshozóknak és magának a millenniumi generáció tagjainak is ahhoz, hogy hogyan lehet egyensúlyt teremteni a szabadság, a közösségi élet és a kreatív kiteljedés között napjaink gyorsan változó, digitális világában. Rachael A. Woldoff a Nyugat-Virginiai Egyetem szociológia professzora és Robert Litchfield a Washington & Jefferson College közgazdaság professzora kötetükben rokonszenves, ugyanakkor kritikus leírását adják a munkaerőpiac egy szélesedő szegmensének. A kötet pedig egyúttal a munka jellegének megváltozására és az új gazdasághoz kapcsolódó megannyi kihívásra is rávilágít.Eredeti név: Digital Nomads: In Search of Freedom, Community, and Meaningful Work in the New EconomyKiadás éve: 2021Oldalak száma: 284 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789635730513EAN: 9789635730513

  • Integritásmenedzsment

    6 300 Ft
    -15%

    5 355 Ft
    Raktáron

    Integritásmenedzsment

    Akadémiai Kiadó
     
    Az integritással rendelkező ember azt mondja, amit gondol, és azt teszi, amit mond. Ezáltal méltó a bizalmunkra. A szervezetek is integritásuk révén teremthetnek bizalmat maguk iránt. A bizalom megőrzéséhez az szükséges, hogy minden dolgozó kövesse a szervezet kinyilvánított értékeit, akkor is, ha ez pillanatnyi érdekeivel ellentétes. Miként érheti el ezt a szervezet vezetője? Erre a kérdésre ad választ ez a könyv, végigvezetve az olvasót a szervezeti integritás megteremtésének és megszilárdításának útján. A jogszabályi környezet tömör ismertetése mellett bemutatásra kerülnek az integritásmenedzsmentnek azok az eszközei, módszerei és modelljei, amelyek révén a dolgozók azonosulnak a szervezet kinyilvánított értékeivel, és amelyekkel kialakítható az értékkövetés szervezeti kultúrája, az értékeket teremtő és megőrző belső rend. A könyv az integritásmenedzsmentet nem elkülönülő vezetési funkcióként tárgyalja, hanem belehelyezi a szervezet irányítási rendszerébe. A vezetők munkáját gyakorlati példákkal, a nemzetközi és hazai jó gyakorlatok megosztásával is segíti, és külön fejezeteket szentel a szervezeti integritás belső és külső értékelése és ellenőrzése kérdéskörének.Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 288 oldalKötésmód: kartonált ragasztókötés visszahajló füllelISBN: 9789634546337EAN: 9789634546337

  • A rang nélküli vezető

    5 490 Ft
    -15%

    4 667 Ft
    Raktáron

    A rang nélküli vezető

    Trivium Kiadó
     
    Robin Sharma tudhat valamit. Sőt, valami olyat, ami nagyon is kifizetődik az üzleti életben. Olyan cégek, szervezetek kérték fel vezetői tanácsadónak, mint a Microsoft, a GE, a Nike, a FedEx és az IBM vagy a Yale egyetem, az amerikai vöröskereszt, és a Fiatal elnökök szervezete. Most mi is ízelítőt kaphatunk tudásából, amelyet eddig csak a világcégekkel osztott meg. Vezess rang nélkül! - hirdeti Sharma, és ebben minden benne van. A villámgyors, szinte követhetetlen tempójú változások közepette csak azoknak a szervezetek van esélye talpon maradni, amelyeknek minden dolgozója igazi vezetőként gondolkodik és cselekszik. Beosztásától függetlenül is a legjobb tudását adja. Nem nehéz felfogni, miért jó ez a cégnek. De miért jó az egyszerű dolgozónak? Sharma, a világhíres életmódguru hisz a viszonzás törvényében. Meggyőződése, hogy a kiemelkedő teljesítményt kiemelkedően viszonozza a társadalom, a kollégák, a vásárlók, a management. Tanácsok sorával segít bennünket, miként szabadítsuk ki, vezessük napvilágra belső vezetőnket, hogyan éljünk, dolgozzunk, gondolkodjunk győztesként. Miként tanítsuk meg agyunkat arra, hogy kifogások helyett megoldásokat találjon, és a legjobbat adhassuk környezetünknek. Ez a könyv nem pusztán az üzleti életről szól. Sharma a teljességre törekvő, boldog élet receptjét adja meg. És ez nem csak a Microsoftnak vagy az IBM-nek fontos, hanem Önnek is! A szerző könyvei 60 ország 75 nyelvén több mint öt millió példányban jelentek meg.Eredeti név: The Leader Who Had No TitleKiadás éve: 2021Oldalak száma: 208 oldalKötésmód: kartonISBN: 9786155732805EAN: 9786155732805

  • A verseny vége

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    A verseny vége

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    A technológiai fejlődés, a digitalizáció radikálisan átalakítják a világgazdaságot, az üzleti életben a verseny és a versenyképesség fogalmai teljesen új alapokra kerülnek. Ennek hátterét jelentős részben a digitális platformok és a platformgazdaság térnyerése képezik, ahol megfigyelve a fogyasztók döntéseit és algoritmizálva az ügyfelek viselkedését, a kereslet és a kínálat kapcsolódásának módjai formabontóan új kereteket kapnak. A könyv szerzője, Cor Molenaar, a Rotterdam School of Management professzora, a marketing és a technológia összefüggéseinek egyik legtöbbet hivatkozott véleményformálója Hollandiában. Ebben a kötetében mind Ázsiára, mind a nyugati világra vonatkozóan amellett érvel, hogy az üzleti életben - a digitális ökoszisztéma kialakulásával - egyre több összeolvadás, egyre több partnerség jön létre, a határok pedig fokozatosan eltűnnek a szervezetek között. Emellett a szerző a digitális átállás legfontosabb motivációit, mozgatórugóit és a változások indikátorait is feltárja. Mindez egyaránt érdekes és rendkívül tanulságos információként szolgál - legyünk akár vállalkozók, vállalkozni vágyók vagy akár egyszerű fogyasztók.Eredeti név: The End Of Competition: The Impact Of The Network EconomyKiadás éve: 2021Oldalak száma: 244 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789635730674EAN: 9789635730674

  • Időmilliomos

    5 990 Ft
    -15%

    5 092 Ft
    Raktáron

    Időmilliomos

    Pongor Group Kft.
     
    A könyvben olyan produktivitási és időhatékonysági praktikákat mutatok meg neked amelynek köszönhetően megtudhatod: Hogyan szüntesd meg a teljes szétesés érzését, nap mint nap! Hogyan delegálj, ellenőrizz és oszd be hatékonyan saját idődet! Hogyan szabadíts fel magadnak extra szabadidőt úgy, hogy közben a vállalkozásod eredménye növekszik! Hogyan válj a saját időd urává! Ismerd meg az Időmilliomos Vállalkozó könyvemet, amelyhez több gyakorlati bónuszt is készítettem számodra, amelyeket a könyvben megtalálsz!Kiadás éve: 2021Oldalak száma: 170 oldalKötésmód: papír / puha kötésISBN: 9786155263507EAN: 9786155263507

  • Startupok Thaiföldön

    2 799 Ft
    -15%

    2 379 Ft
    Raktáron

    Startupok Thaiföldön

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    Első generációs vállalkozók inspiráló történetei egy feltörekvő országból, mely esetek a hazai olvasóknak is megannyi ötletet és erőt adhatnak terveik végrehajtásához. Thaiföld leginnovatívabb induló vállalkozásainak tanulságos történeteit olvashatjuk a könyvben, amelyek összefüggéseiben vázolják a vállalkozások kezdeti tervét, a vállalkozók lépéseit, valamint azokat a nem várt fordulatokat, amelyekkel a megvalósítás útján találkoztak. A kötet egyaránt izgalmas olvasmányként szolgál azoknak, akik úgy érzik, szívesen belevágnának valami újba, akik már jelenleg is vállalkoznak, és akik éppen üzleti iskolában folytatják tanulmányaikat. Ha pedig befektetésen gondolkodunk, a könyv szinte megkerülhetetlen elemként szolgál a jó döntések megalapozásához. Mindezt egy szingapúri üzleti iskola professzora és szerzőtársai tárják elénk, akik gyakorlatias és olvasmányos módon mutatják be számunkra a vállalkozói szemléletet és a levonható tanulságokat.Eredeti név: Start-up Thailand:The Entrepreneurs? JourneyKiadás éve: 2021Oldalak száma: 142 oldalKötésmód: puhatáblás, ragasztókötöttISBN: 9789635730711EAN: 9789635730711

  • A prezentáló én

    3 499 Ft
    -15%

    2 974 Ft
    Raktáron

    A prezentáló én

    Pallas Athéné Könyvkiadó Kft.
     
    "Nicole Soames egyértelműen értésünkre adja, hogy a prezentálás tekintetében a kevesebb általában több. Ez a könyv arra vonatkozó gyakorlati tanácsok gyűjteménye, hogy miként győzhetjük le a lámpalázat, és nyújthatunk magabiztos, pallérozott megjelenést, amely nemcsak megragadja, de meg is tartja a hallgatóság figyelmét." - Jaana Tuominen, Fiskars Group, vezérigazgató Nicole Soames, a nemzetközi szinten elismert coach és az érzelmi intelligencia szakértője könyvével a magabiztos önkifejezéshez szükséges képességek fejlesztését segíti. A szerző szemléletes és közérthető módon, a fiatalabb korosztály számára is hasznos üzeneteket fogalmaz meg. Tanácsait követve megtanulhatjuk, hogyan váljunk nagyszerű előadóvá életünk minden területén - függetlenül attól, hogy a főnökünk előtt tartunk értékesítési beszámolót, a személyes márkánkat építjük, kapcsolatépítési céllal adjuk elő magunkat, vagy éppen kiemelt előadóként vállalunk szerepet egy hatalmas konferencián.Eredeti név: The Presenting Book: Practical Steps on How to Make a Great ImpressionKiadás éve: 2021ISBN: 9789635730681EAN: 9789635730681


Rács Lista