A Magyar Tudományos Akadémia Bölcsészettudományi Kutatóközpontja 2012-ben hozta létre Médiatörténeti Kutatócsoportját. Ennek célja összhangban az Akadémia általános irányelveivel az, hogy meghaladja a korábbi merev tudományterületi elkülönülést, és interdiszciplináris keretek között vizsgálja meg a 1920. századi magyar médiatörténet
egyes kérdéseit. A csoport munkájában részt vevő kutatók a saját szakterületükön gyűjtött tapasztalatokat felhasználva szeretnék újabb nézőpontokkal gazdagítani a hazai médiatörténet-írást, és arra törekednek, hogy más tudományterületek művelőinek figyelmét is a témában rejlő, esetenként még kiaknázatlan lehetőségek felé irányítsák.
Jelen kötet a kutatócsoport 2014-es munkájának eredményeiből kínál válogatást. Az itt olvasható kilenc tanulmány a magyar sajtótörténet, a sajtó és a társadalom kapcsolatrendszerének különböző vetületeit vizsgálja az 1840 és 1945 közötti időszakból.
Kiadás éve: 2016 Oldalak száma: 276 oldal Kötésmód: kartonált ragasztókötés visszahajló füllel ISBN: 9789634160182 EAN: 9789634160182