Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó szemrehányásait, sokkoló hatású figyelmeztetéseit nemhogy elfogadjuk, de még szeretjük is. A témában mindenki érintett! Hiszen a felelősségére ébredő világban mindnyájan egyszerre lehetünk célpontjai és elindítói Ügyeknek, amelyek még fennmaradásunkra is hatással vannak.
Jókor. Jó helyen. Azoknak, akiknek fontos, hogy „Jók” legyenek.
Dr. Pócsik Ilona
a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke
Kiadás éve: 2010 Oldalak száma: 230 oldal Kötésmód: papír / puha kötés ISBN: 9789638905406 EAN: 9789638905406