A gyermek íráskészség fejlődése nem automatikus érési folyamat.
Ahhoz, hogy az iskolában a 6 éves gyermeknek ne okozzon gondot a számok, betűk írása, szerencsés, ha előzetesen jártasságot szerez az ilyen jellegű tevékenységekben.
Az írásmozgás (grafomotorika) több agyterület összehangolt működését kívánja meg. Ha a gyermek a finommotorikában elmaradt szinten kerül be az iskolába, az írásbeliség nyűg lesz a számára, nem szereti ezt a tevékenységet, és elutasít minden olyan helyzetet, ahol ceruzát kell a kezébe vennie. Ezért fontos, hogy az iskolát megelőzően legyen lehetősége keze, ujjai edzésére, ügyesítésére.
E kiadvány színezést, átírást, másolást igénylő feladatai módot adnak a gyermeknek arra, hogy gyakorlatot szerezzen olyan tevékenységben, ami az iskolában hasznos lesz a számára.                    
                                                
                                + Mutass többet                            
                            
                                    Kiemelt kategóriák
További kategóriák
 
                
 
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
            