Ogilvy a reklámról a digitális korban

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Raktáron
kb 1-3 munkanap
Ogilvy a reklámról a digitális korban
Eredeti név:
Ogilvy in the digital age
Eredeti név:
Ogilvy in the digital age
Kiadó:
Kiadó:
Kiadó:
Kiadó:
Kiadó:
Kiadó:
Kötésmód:
kemény kötés
Kötésmód:
kemény kötés
Oldalak száma:
288
Megjelenés:
2018
7 500 Ft -15% 6 375 Ft
Leírás / termék jellemző
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak: A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA A BIG DATA JELENTŐSÉGE AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK
+ Mutass többet