Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény

Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény

Raktáron
kb 1-3 munkanap
Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény
Eredeti név:
Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény
Író:
Író:
Író:
Kötésmód:
puhatáblás, ragasztókötött
Kötésmód:
puhatáblás, ragasztókötött
Oldalak száma:
216
Oldalak száma:
216
Megjelenés:
2020
5 800 Ft -15% 4 930 Ft
Leírás / termék jellemző
A könyvben gyűjtőfogalomként jelenik meg az ügyfél kifejezés, mert bár az egyes iparágakban eltérő megnevezést használunk (vásárló, vendég, páciens, utas), az alapvető helyzet azonos, szektortól függetlenül. Van valaki, aki hozzá akar jutni egy termékhez, vagy igénybe kíván venni egy szolgáltatást, és mi ezt akarjuk neki értékesíteni a vállalkozásunk üzleti eredményességének növelése érdekében. Ez a könyv nem arról szól, hogy ezt hogyan tegyük, hanem arról, hogy mi történik ezután. Azaz, mi történik abban az esetben, ha az értékesítést nem egyszeri alkalomra tervezzük, és az ügyfeleinket hosszú-távon, érzelmileg elkötelezetten, magas szintű lojalitással szeretnénk megtartani, és ehhez az ügyfél-kapcsolatainkra, mint meghatározó tényezőre tekintünk. Tegyük még hozzá, mert fontos: mindezt úgy kívánjuk megvalósítani, hogy nem egy tetszőleges, automatizált informatikai rendszer megoldásait és funkcionalitását tekintjük az egyedüli lehetőségnek.
+ Mutass többet