Marketing - stratégia és menedzsment

Marketing - stratégia és menedzsment

Elfogyott
Marketing - stratégia és menedzsment
Eredeti név:
Marketing - stratégia és menedzsment
Kiadó:
Kötésmód:
cérnafűzött, keménytáblás
Oldalak száma:
440
Megjelenés:
2007

A termék jelenleg nem megrendelhető.

Leírás / termék jellemző
A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióiról, alapvető kérdésköreiról és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített: sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciők és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelentőségét. A könyvet elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és a mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.
+ Mutass többet