A kötet témái:
ELVI-ELMÉLETI MEGKÖZELÍTÉSEK
Szőke-Milinte Enikő: Digitális tanulás és tanulási motiváció; Szűts Zoltán: Az online kommunikáció új horizontjai; Szalay Györgyi: Hogyan dolgozna Carl Rogers online?; Oláh Szabolcs: Figyelem-összpontosítás a teljesen online osztályban; Szabó Csilla Marianna-Csikósné Maczó Edit: Egymás tükrében - a generációs sztereotípiák nyomában; Kőkuti Tamás: Hallgatói munkaérték-preferenciák a digitális oktatási formák bevezetésének fázisában.
MÉDIA ÉS TUDATOSSÁG
Andok Mónika: Digitális médiahasználati trendek és hatásaik a fiatalok körében; Veszelszki Ágnes: deepFAKEnews: Az információmanipuláció új módszerei; Bartal Orsolya: Kinek a feladata a médiatudatosságra nevelés?; Horváth Daniella Dominika: Akciókutatás az általános iskolában.
NYELVI KOMMUNIKÁCIÓ
Domonkosi Ágnes: "Tanárnő, bevenne a meetingbe?"; Lőrincz Gábor: Kommunikációs tudatosság a nyelvi tájképben; Már Orsolya: Korszerű anyanyelvi nevelés a megváltozott tantervi tartalmak tükrében.
SPECIÁLIS SZÍNTEREK
Pap Ferenc-Kovács Tibor Attila-Lehoczky Mária Magdolna-Tóth Etelka-Fehér Ágota: Tehetségek hite és a kibontakozást segítő keresztyén pedagógusi kommunikáció; Farkas Anett: A történetmesélés módszerével történő kommunikációs készségfejlesztés lehetőségei az oktatásban; Borbás Emese: Kórházpedagógusok digitális kompetenciái; Mácsár Gábor-Bognár József-Plachy Judit:A karate szaknyelv használata a pedagógiában - az infokommunikáció és a lemorzsolódás; Balázs Gábor: A kick-box versenybírók stresszfaktorainak elemzése.
Kiadás éve: 2021 Oldalak száma: 230 oldal Kötésmód: ragasztott ISBN: 9789635340743 EAN: 9789635340743